Zoooo dat ziet er ff smakelijk uit zegquote:Op donderdag 1 december 2005 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben gister dus op kosten van de baas gaan eten. Het waren allemaal kleine gerechten, maar errug:
- Eendenborstfilet
- Hertencarpaccio
- Een glas wildbouillion
- Een mousse van gevogeltelevers (die was niet zo spannend; eerder te sterk van smaak)
- kabeljauwfilet op een bedje van risotto
- ossehaas met wat goed op smaak gebrachte aardappelpuree
Het was ook errug smakelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoooo dat ziet er ff smakelijk uit zeg
Krootjes zijn zoooo lekker, met een beetje azijn en een gesnippert uitje...quote:[b]Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:[/b
en bietjes. (die mijn vriend niet meer op tafel wil zien verschijnen)
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:19 schreef Riann het volgende:
fritattensoep
aardappelen
rundervink
erwtjes
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef Riann het volgende:
fritattensoep
rundervink
aardappelen
worteltjes
yup vlees bakken voor 2 dagen lekker makkelijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]Alleen de groentes zijn verwisseld
Lijkt me een erg eentonig voedingspatroon. Moet er niet aan denken. Bovendien als je vandaag hetzelfde vers had bereid had het toch ook nauwelijks meer dan 20 minuten gekost?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:57 schreef Riann het volgende:
[..]
yup vlees bakken voor 2 dagen lekker makkelijk
en fritattensoep is lekker![]()
Soep maken wij vaak ook voor 2 dagen vlees niet altijd is maar net of ik er zin in heb. ik was vandaag in 20 min klaar![]()
![]()
Klinkt heerlijk! Die vrienden zijn "keepers"!quote:Op zondag 4 december 2005 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Vrienden hebben voor ons gekookt *burp*
Amuse van tonijn met ei en radijsje (heel apart, tongstrelend)
Venkelsoep
Zwaardvis uit de oven in een italiaanse saus met vanalles erdoor, zéér goed te doen
Courgette salade Mmmmmm
Even in de pan gebakken cherrytomaatjes met knoflook
Stoofperenijs met cranberrysausje (home made) met wat slagroom
dat klinkt goed. vrij divers, maar wel interessant. vooral die radijs.quote:Op zondag 4 december 2005 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Vrienden hebben voor ons gekookt *burp*
Amuse van tonijn met ei en radijsje (heel apart, tongstrelend)
Venkelsoep
Zwaardvis uit de oven in een italiaanse saus met vanalles erdoor, zéér goed te doen
Courgette salade Mmmmmm
Even in de pan gebakken cherrytomaatjes met knoflook
Stoofperenijs met cranberrysausje (home made) met wat slagroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |