Same here, maar dan met een slavink.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:28 schreef Fuente het volgende:
Stampot boerenkool met spekjes en worst
Kies en kookmaaltijd?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
De rest van de kies & kook maaltijd van de AH (is voor vier personen, dus gisteren aten we het ook) spaghetti met gekruid gehakt, groentemix (voornamelijk kastanjechampignons en prei) en tomatenroomsaus. Lekker en net een beetje teveel, ik ga de andere maaltijden ook uitproberen !
Hey... dan woon jij in Heemskerkquote:Op woensdag 7 december 2005 10:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
De rest van de kies & kook maaltijd van de AH (is voor vier personen, dus gisteren aten we het ook) spaghetti met gekruid gehakt, groentemix (voornamelijk kastanjechampignons en prei) en tomatenroomsaus. Lekker en net een beetje teveel, ik ga de andere maaltijden ook uitproberen !
Nee, gehaald in Vlissingen. Is één of ander truukje om de gezinnen weer naar de AH te lokken, maar wij tweeen eten er gewoon twee keer van. Normaal gesproken snijd ik alles voor minder geld wel zelf , maar dit was wel erg makkelijk (lees; alleen alles in de pan gooien) en niet eens zo duur.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef Fling het volgende:
[..]
Hey... dan woon jij in Heemskerk
Bluezz, is een nieuw concept van AH waarbij je vier maaltijdcomponenten (vlees/vis, saus, groenten en aardappels/rijst/pasta) voor 8 euro kan kopen.
Ik kom eraanquote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Sla (cesar met wat komkommer aangevuld) en kipvleugeltjes uit de oven.
Chicken Tikka dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef ruby het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Thaise curry of kipsaté met patat.
Niet helemaal... met wat vage kennissen naar de wok/japanse grill gegaanquote:Op woensdag 7 december 2005 08:06 schreef Shark.Bait het volgende:
De kip is voor vanavond, die staat nu te marineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |