Ik ben er blij meequote:
Ik had al een 1 gig in mijn SDA zitten, dus die is nu over in de Wizardquote:Op maandag 13 maart 2006 11:42 schreef guitarist.nl het volgende:
ik wil binnenkort ook ff 1 gig mini sd halen, niet dat 512 te weinig is, maar toch
Je hebt voor de mac Missing Sync en Pocketmac, maar die werken beide nog niet voor windows 2005.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
ik dacht dat er ook een active sync voor mac was
Ik heb ook nog een Mpx200 liggen, en de SDA is ook gewoon een c500 natuurlijkquote:Op maandag 13 maart 2006 12:12 schreef tonks het volgende:
Ik heb hiervoor 2 smartphone's gehad met windows (Mpx200, en een spv c500) was ik ook wel blij mee. jammer dat ik niet kan syncen met mijn mac.
Ik heb het mijn MDA Vario net te koop gezet, ik heb ook MAC's en hij wil nog niet syncen. Er zijn 2 apps die binnenkort updates krijgen, The Missing Sync en Pocket Mac pro.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
ik dacht dat er ook een active sync voor mac was
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Mpx200 liggen, en de SDA is ook gewoon een c500 natuurlijk.
Tja, wat kan er WEL met een mac?.
p910 is ook erg gaaf!!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:20 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Geef mij m'n P910i maar, geen toetsenbord en Wifi, maar dar kan ik mee leven.
hoesje ?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:20 schreef tonks het volgende:
Dat hoesje heeft trouwens 4 van mijn pinpasjes gesloopt, en 2 van mijn vader..
Ik zou er idd ook moe van worden als alle leuke dingen er niet zijn voor mijn OSquote:
Die werkt met magneten he? Idd niet zo handig voor je pinpassen...quote:
Ligt aan je voorkeurquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef guitarist.nl het volgende:
wat is btw het spel wat ik echt geinstalleerd moet hebben ??
ik heb ben wel verslaafd aan jawbreaker speltype 4
Een vette PSP, als het goed is is vanavond al de deal rond.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef tonks het volgende:
Jana, Wat verwacht je voor je Vario? begin zelf ook te twijfelen, nu ik zie hoe makkelijk en fijn syncen is.
Het is van de beste Smartphones die ik ooit heb gehad.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
p910 is ook erg gaaf!!
nooit gehad maar wel gaaf !!
oe, doet ze het beter dan mij: 2542 topscore, gemiddeld 946, en 547 spelletjes gespeeld (sinds 10 januari)quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef luciferist het volgende:
[..]
neej ik was dat en mijn vriendin is dat, ik ben afgekickt doordat mijn vriendin het ging spelen
2590 topscore
tonks als doorgewinterde fokker zou je toch wel moeten weten dat dat een schaamteloze tvp isquote:
Kijk ff naar ScummVM. Als je ergens nog oude lucasarts/revolution spelletjes hebt liggen, kun je ze op je ppc spelenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:12 schreef j0rrit het volgende:
Laatst wilde ik wat old skool spelletjes op m'n M3000 zetten, denk hierbij aan the Lost Vikings en T.I.M. (The Incredible Machine). Dit zijn allebei programma's die gebruik maken van Dos.Nu ving ik laatst iets op over hoe je een soort van Dos-OS op je Wizzard kunt draaien ter ondersteuning van applicaties. Wie weet hier meer vanaf, en beschikt over de nodige websites waar e.e.a. te vinden is?
Ze vragen gewoon grof geld voor oude spelletjes als dit overigens.
Sowieso is elke site met gratis Pocket PC games welkom.Je blijft immers Nederlander of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |