quote:Op maandag 21 november 2005 22:43 schreef The_Eggman het volgende:
Ik zat nog te overwegen m'n Tweakers topic start hier te posten maar dat bleek nogal veel werk te zijn aangezien veel codes hier niet werken. Kwam er net ook nog eens achter dat ik hem daar niet meer kan editen omdat hij ondertussen te lang is geworden
Blijkbaar ben ik toch wat the enthousiast geweest met het schrijven van informatie
Toestel is al besteld en papierwerk ingevuld, 20 dec. kan ik 'm ophalenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef JDude het volgende:
Mooi stukje info! Net even langs Orangeshop geweest... over een maand kan ik weer mijn abo verlengen + nieuw toestel, vrijwel zeker dat het dan de M3000 wordt.
Op gebied van specs is de MDA Vario simpelweg vele malen beter. De Hiptop is oud en is sowieso naar mijn mening nooit al te geweldig geweest. Ik heb genoeg negatieve commentaren over dit toestel gelezen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:03 schreef Goodfellas het volgende:
ik zit trouwens te twijfelen tussen een MDA vario of een Hiptop
@ts: is ie aan te raden?
Tom Tom mobile niet, wel tom tom navigatorquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:14 schreef Tovaho het volgende:
het lijkt erop dat dit mijn nieuwe foon gaat worden. Kan Tom Tom mobile erop gezet worden, dat is wel essentieel voor mij, voor mijn keuze....
Heb datzelfde probleem ook. Met de M3000 werkt activesynk vaakt niet, terwijl ik met mijn C500 geen problemen heb. Firewall truuk werkt ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:09 schreef Tovaho het volgende:
Nee, de vuurmuur is het niet. Excuus voor het niet zorgvuldig kijken/lezen overigens....
Als het nog niet gedaan is, doe ik het morgen. Mijn dig cam ligt nog op de zaak....quote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef tonks het volgende:
Kan iemand een foto maken van hoe een website eruit ziet op de telefoon bijvoorbeeld fok.nl
quote:Om je laptop of PDA handmatig in te stellen voor T-Mobile GPRS Internet, heb je de volgende gegevens nodig. Deze instellingen gelden voor alle Abonnee prijsplannen.
APN: internet (Let op kleine letters)
IP-adres: Door server toegewezen IP-adres
DNS: Door server toegewezen DNS-adres
In geval dat DNS-adressen toch nodig blijken te zijn
Primair DNS: 193.79.237.39
Secundair DNS: 193.79.242.39
Advanced connection settings: +CGDCONT=1,"IP", "internet","",0,0
(Voor Motorola telefoons:+CGDCONT=1,"IP","internet")
Inbelnummer voor GPRS
Voor Siemens en Motorola telefoons: *99***1#
Voor Samsung telefoons: *99**1*1#
Alle andere telefoons: *99#
Niet gemaakt met een Vario, maar wel met een PDA (dus hetzelfde resultaatquote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef tonks het volgende:
Kan iemand een foto maken van hoe een website eruit ziet op de telefoon bijvoorbeeld fok.nl
Alleen T-Mobile (als MDA Vario) en Orange (als SPV M3000) leveren 'm volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:26 schreef mikey2k3 het volgende:
te stoer apparaat, aankomende donderdag avond is die van mij. weet iemand of hij te verkrijgen is via vodafone? heb namelijk momenteel vodafone en erg tevreden. als het niet kan ga ik naar t mobile.
Dan zou je 'm dus met elk sim-only abo kunnen gebruiken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef tonks het volgende:
Nee want belcompany kan hem als qtek en i-mate leveren dacht ik
Ik denk omdat T-mobile het apparaat denkt terug te verdienen uit je abonnementskosten...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:34 schreef mikey2k3 het volgende:
waarom is het, wanneer ik bij belcompany op de website dit product wil bestellen met een t mobile 2 jaar 200 abbo. dat je nog 250 euro voor het toestel moet betalen terwijk je hem dan bij t mobile zelf gratis krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |