abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 21:37:03 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32463757
Wat is hier offtopic.. we bomen door over geboorte's

Morgen sta je fris op en voel je je weer als herboren
The truth was in here.
  maandag 21 november 2005 @ 21:51:25 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32464160
Jah, en dan ga ik 10 keer zo hard door met mezelf oppeppen. En dan ga ik vliegen

En door het vliegen steek ik een verre vriend aan die ook gaat vliegen en doordat iedereen gaat vliegen komt alles samen

Nee, maar de gezamelijke massale inbreng leidt dan weer tot een hogere intrinsieke waarde van alles.

Neem me niet al te serieus want ik ben opgepept door muziek en koffie. Toch heb ik zin om eens weer een versnelling hoger te gaan en het toeval af te dwingen. Straks ga ik in bed op verkenning uit, kijken waar de duisternis toe leidt

Misschien kom ik wel terecht in volgend jaar, en kan ik meteen kijken of daar kostbare informatie op te pikken valt

Maar wat je zegt over offtopic, niets is echt offtopic. Zolang het maar gaat om het grote toevallige geheel in het bestaan van alles

Wordt er niet verder gegaan erop dan sterft het topic uit en dat is misschien jammer
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 21 november 2005 @ 22:01:20 #28
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32464458
Euh.. je verkenning in bed hoef ik niet te weten hoor
The truth was in here.
  maandag 21 november 2005 @ 22:09:22 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32464694

Hahahah ik ga vliegen meer niet. Ik ga de duisternis verkennen en uittreden als het ff kan. Hopelijk kom ik nog wat geesten tegen of andere zaken. Van mijn part demonen want die moeten natuurlijk ook aangepakt worden

Voor de rest zal het een saai nachtje worden

Ik ga tv kijken ff

Misschien komt toeval op het pad straks nog, dan kom ik van alles tegen in de duisternis en misschien zie ik wel felle lichten of er komt zomaar een UFO voorbij vliegen en nog meer.

Nee, ik hou alle opties open. Daar is deze subforum voor gemaakt ook

Zo tijd om af te kappen, ik ga relaxen op de bank nu.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 21 november 2005 @ 22:12:43 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32464802
Anders probeer je gewoon te slapen
The truth was in here.
pi_32466604
Goede TT, geeft namelijk precies aan wat hier aan de hand is: toeval .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 24 november 2005 @ 08:32:03 #32
17928 averty
Retroactief ziener
pi_32529210
Concentreer je eens op de verschillen, i.p.v. de overeenkomsten. dat zijn er vast veel meer.
"Belief in that which reason denies is associated with steadfastness and courage, while skepticism is often identified with cynicism and weak character".
  zaterdag 3 december 2005 @ 03:48:33 #33
95801 skamzz
Therapy has taught me nothing
pi_32773789
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:09 schreef Dromenvanger het volgende:

Hahahah ik ga vliegen meer niet. Ik ga de duisternis verkennen en uittreden als het ff kan. Hopelijk kom ik nog wat geesten tegen of andere zaken. Van mijn part demonen want die moeten natuurlijk ook aangepakt worden
Allemachtig, dit lijkt wel uit een My Little Pony aflevering te komen.

Ik vind jullie positieviteit allemaal heeel leuk, maar je moet ook opassen dat je niet te ver gaat doordraven.:)
Om te beginnen moet je realistisch blijven. De wereld is over het algemeen nog een zooitje en ondanks dat ik ook hoop en geloof in een zekere onderlinge verbondenheid tussen mensen en dat daar sterke positieve eenheid in verscholen ligt, ziet het ernaar uit dat het nog een lange tijd kan duren voodat de mensen die eenheid ziet. En ik denk dat dat proces begint bij jezelf.
Als je jezelf in de spiegel kan aankyken en je bewust bent van je gedrag ben je al verder dan de meeste mensen.

Daarom zeg ik:wees positief en probeer elke dag een beter mens van jezelf te maken. Begin dus eerstbij jezelf, maar doet het stap voor stap. Rome is inmiddels ook niet in 1 dag gebouwd.

Maar verwacht dus niet dat we binnenkort met z´n alle Hallalluuuuujaaaa!! lopen te zingen in een mooi bloemenveld ergens in de Zwitserse Alpen en de Klompendans doen
bringiton.nl
  zaterdag 3 december 2005 @ 04:21:19 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32773961
quote:
Om te beginnen moet je realistisch blijven
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')