quote:
Op maandag 21 november 2005 22:09 schreef Dromenvanger het volgende:![]()
Hahahah ik ga vliegen meer niet. Ik ga de duisternis verkennen en uittreden als het ff kan. Hopelijk kom ik nog wat geesten tegen of andere zaken. Van mijn part demonen want die moeten natuurlijk ook aangepakt worden
Allemachtig, dit lijkt wel uit een My Little Pony aflevering te komen.
Ik vind jullie positieviteit allemaal heeel leuk, maar je moet ook opassen dat je niet te ver gaat doordraven.:)
Om te beginnen moet je realistisch blijven. De wereld is over het algemeen nog een zooitje en ondanks dat ik ook hoop en geloof in een zekere onderlinge verbondenheid tussen mensen en dat daar sterke positieve eenheid in verscholen ligt, ziet het ernaar uit dat het nog een lange tijd kan duren voodat de mensen die eenheid ziet.
![]()
En ik denk dat dat proces begint bij jezelf.
Als je jezelf in de spiegel kan aankyken en je bewust bent van je gedrag ben je al verder dan de meeste mensen.
Daarom zeg ik:wees positief en probeer elke dag een beter mens van jezelf te maken. Begin dus eerstbij jezelf, maar doet het stap voor stap.
![]()
Rome is inmiddels ook niet in 1 dag gebouwd.
Maar verwacht dus niet dat we binnenkort met z´n alle Hallalluuuuujaaaa!! lopen te zingen in een mooi bloemenveld ergens in de Zwitserse Alpen en de Klompendans doen