abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 16:02:22 #1
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_32454946
HAARLEM - De toevalligheden stapelen zich op rond de geboorte van twee baby's met precies dezelfde naam: Sofie Bijster. De kinderen zijn donderdag geboren in het Haarlemse Kennemer Gasthuis, zo werd maandag bekend. Hun vaders hebben dezelfde naam, Dennis Bijster, en deden op precies hetzelfde moment aangifte bij de gemeente Haarlem.

Dennis Bijster uit Haarlem en Dennis Bijster uit Spaarndam wisten van het bestaan van hun naamgenoot, maar niet dat hun vrouwen allebei zwanger waren. Beide vrouwen waren twee weken over tijd toen ze hun kindje kregen, vertelde moeder Marita Bijster uit Spaarndam maandag.

In het Kennemer Gasthuis ontstond volgens haar enige verwarring onder het personeel na de geboorte van de tweede baby Sofie Bijster. De computer haalde in eerste instantie de gegevens van beide baby's door elkaar vanwege dezelfde naam van hun vaders.

"Het personeel heeft onze dochters uit voorzorg maar een eind bij elkaar uit de buurt gelegd om te voorkomen dat ze werden verwisseld", aldus moeder Marita. "De verpleegkundigen raadden ons aan alert te zijn vanwege die zelfde naam."

De baby's en hun ouders hebben over belangstelling van de media niet te klagen. Volgens Marita zijn alle toevalligheden "wel een beetje eng". Ook omdat bleek dat de stellen als ze een jongetje hadden gekregen het kind ook precies dezelfde voornaam wilden geven. De bedenkers van die naam? De twee vaders, luisterend naar de naam Dennis Bijster.

Bron: nu.nl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toeval bestaat niet, of toch wel?
Wat denken jullie op het moment dat je zo iets leest?
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
  maandag 21 november 2005 @ 16:05:50 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32455043
Ook toevallig, ik ben Zaterdag vader geworden!
The truth was in here.
pi_32455130
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef Bastard het volgende:
Ook toevallig, ik ben Zaterdag vader geworden!
Gefeli
Naam? Jochie/meis? Lief?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32455194
Zeer bijzonder!

Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 21 november 2005 @ 16:45:59 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32455859
Damn, een toevallige samenkomst van omstandigheden toch wel. Een lot in de loterij als het ware dat net het winnende lot is. ( of moet ik zeggen, 2 winnende loten?)

1 in a million !!!!
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32455935
ENG
pi_32456105
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:49 schreef massy het volgende:
ENG
ik vind het wel grappig eigenlijk
  maandag 21 november 2005 @ 17:34:49 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32457104
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:55 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ik vind het wel grappig eigenlijk
Ik vind het ook grappig

Hoe toevalliger hoe beter Dat alles op de plek gaat vallen zou nog mooier zijn. Ik weet niet of dit te maken heeft met op de plek vallen, in ieder geval valt er wat op de plek als het ware. Of 2 mensen hebben gewoon hetzelfde lot in handen. Dat het niets te maken heeft met op de plek vallen. Dat 2 mensen gewoon hetzelfde meemaken ook. Alsof het vaststaat in de boeken als het ware, alsof het zo moet zijn en alsof het niet anders kan ook. Alsof er geen invloed op uit te oefenen valt. Het zijn dan wel keuze's van de voortplanting en de naam geven maar goed, in hoeverre is het een keuze en in hoeverre speelt willekeurigheid mee. Daar is kansberekening voor gemaakt volgens mij. Hoe groot is de kans dat

Toch die toevalligheden, het heeft wel wat. Het is niet eens echt paranormaal. Het lijkt wel een statistisch feit te zijn of wiskundig van aard te zijn als het ware. Dat het straks tot een wetenschap kan gaan behoren ook. Kwestie van gegevens verzamelen en verwerken Ik weet het niet. Lange tijd geleden dat ik me met statistiek heb bezig gehouden.
pi_32457191
Verhalen als dit doen mij altijd denken aan een soort van energie veld, waarmee gedachten gedeeld worden. Maar kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn ( )
  maandag 21 november 2005 @ 17:42:21 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32457279
Och, in Venlo loopt er ook een gezin rond met precies dezelfde namen als bij ons thuis (inclusief achternaam). Het enige verschil is dat daar de zoon jonger is dan het meisje
pi_32457614
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:38 schreef RSH11 het volgende:
Verhalen als dit doen mij altijd denken aan een soort van energie veld, waarmee gedachten gedeeld worden. Maar kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn ( )
Ja zoiets.
Toen de ziel uit de guf (guph) kwam, wist zij nog niet goed waar ze naar toe moest.
Ze heeft zich uiteindelijk gesplitst, zodat er twee entiteiten met twee gescheiden zielen zijn.
Het zou wel interessant zijn of in het verdere leven bij deze twee meisjes meer van dit soort opvallende toevalligheden gebeuren. Die illustreren dan de zielssplitsingtheorie. Maar als je de ziel een energieveld noemt, ook prima.
pi_32458633
of het is gewoon toeval

kan natuurlijk ook
  maandag 21 november 2005 @ 18:43:14 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32458752
Is toeval dan gewoon? Wat is toeval? Toeval. Je krijgt een toeval. Een ingeving ? Wat de heck is toeval? Ik heb dat begrip nog niet onder de knie.

Toevallig is het wanneer iets op de plek valt, dat je mensen tegen komt omdat je die moet tegenkomen? Omdat je die mensen gewoon moest tegen komen omdat het van belang is? Toevallig is het dat..

Toeval kan inderdaad nietsbetekenend zijn? Of is het zo dat iedereen aan elkaar verbonden is en dat deze geboorte een bewijs is van deze verbondenheid? Dat we allemaal samen in verband staan met elkaar en dat het allemaal toevallig te verklaren valt waarom we op deze wereld rond lopen ook?

Dat het een kettingreactie is waar je nu 2 kettingen hebt die samen lopen?

Wat is de betekenis van dit feit? Dat het allemaal te herleiden is tot 1 of 0? Dat het allemaal samenkomt tot 0? Want uiteindelijk moet er toch een reden zijn voor alles dat bestaat.

De waarheid achterhalen ook. Waar is het begonnen allemaal. Samenhang, toeval en nog meer.

maandag 21 november 2005 @ 18:57:28 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32459166
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:

Toeval kan inderdaad nietsbetekenend zijn? Of is het zo dat iedereen aan elkaar verbonden is en dat deze geboorte een bewijs is van deze verbondenheid?
Ja dat denk ik ook.. dat je af en toe duidelijker de verbondenheid van het hele geheel kan zien.. en afdoen als "toevallig".
Er bestaat geen toeval, overal is een reden voor.
Al was de rede van die geboorte alleen al om ons aan de discussie te krijgen over toeval, en wie weet hoe dat weer verder word opgepakt.
Verbondenheid.
Dat klinkt duidelijker dan toeval.
The truth was in here.
  maandag 21 november 2005 @ 19:06:50 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32459425
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook.. dat je af en toe duidelijker de verbondenheid van het hele geheel kan zien.. en afdoen als "toevallig".
Er bestaat geen toeval, overal is een reden voor.
Al was de rede van die geboorte alleen al om ons aan de discussie te krijgen over toeval, en wie weet hoe dat weer verder word opgepakt.
Verbondenheid.
Dat klinkt duidelijker dan toeval.

Dan kom ik weer terug om het hele grote geheel waar alles verbonden is aan elkaar. Ieder klein detail telt mee. Het kleinste detail heeft in vloed op hoe het geheel verloopt

Dat is het enige nut wat ik kan zien in deze wereld. Dat het allemaal invloed uit kan oefenen en uiteindelijk leidt tot een mooi iets.

Dat jij en ik dus ook verbonden zijn, maar dat zijn we sowieso al omdat we mens zijn en hier dus ook tegen elkaar praten. En ondertussen werken we ook allebei toe naar een betere toekomst. Als het goed is. Zelfs mensen waar je totaal geen band mee hebt, zwervers bijvoorbeeld, die nog zijn verbonden omdat ze een beeld voor ogen hebben over ons mensen die wel "beschaafd" zijn.

Ik zoek dus vaker een reden of de zin van het bestaan. En dat is op dit moment verbondenheid en samen richting een mooie toekomst gaan. En dan hoop ik dat vaker toevalligheden voorkomen op allerlei manieren, het liefst hoop ik dat het universum eens meer toevalligheden gaat vertonen en dat er ook meer naar voren komt in sterrenbeelden van politieke leiders dat die wakkerder worden dan ze zijn.

Ik hoop dat het 1 picture wordt als het ware En dat is mijn eigen geloof op dit moment nu ik dit schrijf dus. Dat alle delen samen uiteindelijk voor het mooie echte geheel gaat leiden. Want er is nog altijd teveel verdeeldheid in de wereld op veel manieren.

Zo... Ik heb weer hoop op de toekomst. Het kan een droom zijn nu, maar ik hoop dat het hele bestaan eens op de plek valt zodat het op de plek moet vallen. In persoonlijke zin gaat het om mijn persoonlijke leven, op grote schaal gaat het om de hele wereld en als je het verder uittrekt tot het hele universum of zelfs waar parallele universums meespelen.

Het is uiteindelijk 1 geheel en dat is het altijd geweest. Maar ik denk dat de delen afzonderlijk niet goed lopen. Dat gaat misschien ook bij ziektes en dan ga je richting moleculen dat gaat richting kleine gebeurtenissen die zorgen dat mensen gebroken raken. Dat gebeurt soms als je kind bent of als je volwassen moet worden.

Was ff op dreef

Nog soms een toevalligheid. Dan zit ik soms in de huiskamer en heerst er een stilte, en dan zeg ik wat en zegt mijn pa precies hetzelfde, alsof we hetzelfde denken. Of soms bij vrienden vroeger, ook op hetzelfde moment hetzelfde denken, of samen dezelfde humor delen en nog meer. En zo gaat dat door.

Misschien is ieder mens te herleiden tot 1 wezen Dat we allemaal toch niet zo uniek zijn? Dat we allemaal onderdeel zijn van elkaar en elkaar aanvullen en nog meer? Dat we onderdeel zijn van een soort van "machine" ? Machine is een fout woord, systeem ook. Kosmos is beter. We zijn allemaal onderdeel van een kosmos en misschien zendt die kosmos allemaal dezelfde signalen uit naar de mensen.

Dat jij en ik dus misschien gewoon hetzelfde doorkrijgen alleen in een andere volgorde? Dat onze spirit en ziel gevoedt wordt door een extern orgaan misschien?

Of ga ik nu te ver door?
pi_32459470
De ene Dennis werkt 's nachts, de andere overdag?
pi_32459830
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dan kom ik weer terug om het hele grote geheel waar alles verbonden is aan elkaar. Ieder klein detail telt mee. Het kleinste detail heeft in vloed op hoe het geheel verloopt

Dat is het enige nut wat ik kan zien in deze wereld. Dat het allemaal invloed uit kan oefenen en uiteindelijk leidt tot een mooi iets.

Dat jij en ik dus ook verbonden zijn, maar dat zijn we sowieso al omdat we mens zijn en hier dus ook tegen elkaar praten. En ondertussen werken we ook allebei toe naar een betere toekomst. Als het goed is. Zelfs mensen waar je totaal geen band mee hebt, zwervers bijvoorbeeld, die nog zijn verbonden omdat ze een beeld voor ogen hebben over ons mensen die wel "beschaafd" zijn.

Ik zoek dus vaker een reden of de zin van het bestaan. En dat is op dit moment verbondenheid en samen richting een mooie toekomst gaan. En dan hoop ik dat vaker toevalligheden voorkomen op allerlei manieren, het liefst hoop ik dat het universum eens meer toevalligheden gaat vertonen en dat er ook meer naar voren komt in sterrenbeelden van politieke leiders dat die wakkerder worden dan ze zijn.

Ik hoop dat het 1 picture wordt als het ware En dat is mijn eigen geloof op dit moment nu ik dit schrijf dus. Dat alle delen samen uiteindelijk voor het mooie echte geheel gaat leiden. Want er is nog altijd teveel verdeeldheid in de wereld op veel manieren.

Zo... Ik heb weer hoop op de toekomst. Het kan een droom zijn nu, maar ik hoop dat het hele bestaan eens op de plek valt zodat het op de plek moet vallen. In persoonlijke zin gaat het om mijn persoonlijke leven, op grote schaal gaat het om de hele wereld en als je het verder uittrekt tot het hele universum of zelfs waar parallele universums meespelen.

Het is uiteindelijk 1 geheel en dat is het altijd geweest. Maar ik denk dat de delen afzonderlijk niet goed lopen. Dat gaat misschien ook bij ziektes en dan ga je richting moleculen dat gaat richting kleine gebeurtenissen die zorgen dat mensen gebroken raken. Dat gebeurt soms als je kind bent of als je volwassen moet worden.

Was ff op dreef

Nog soms een toevalligheid. Dan zit ik soms in de huiskamer en heerst er een stilte, en dan zeg ik wat en zegt mijn pa precies hetzelfde, alsof we hetzelfde denken. Of soms bij vrienden vroeger, ook op hetzelfde moment hetzelfde denken, of samen dezelfde humor delen en nog meer. En zo gaat dat door.

Misschien is ieder mens te herleiden tot 1 wezen Dat we allemaal toch niet zo uniek zijn? Dat we allemaal onderdeel zijn van elkaar en elkaar aanvullen en nog meer? Dat we onderdeel zijn van een soort van "machine" ? Machine is een fout woord, systeem ook. Kosmos is beter. We zijn allemaal onderdeel van een kosmos en misschien zendt die kosmos allemaal dezelfde signalen uit naar de mensen.

Dat jij en ik dus misschien gewoon hetzelfde doorkrijgen alleen in een andere volgorde? Dat onze spirit en ziel gevoedt wordt door een extern orgaan misschien?

Of ga ik nu te ver door?
En zo vallen zelfs diverse topics hier in Truth samen. Ook daar is een eenheid in.

Of je te ver doorgaat?
Och.... ik kan persoonlijk jouw associatieve vermogens wel waarderen.
Zover doordenken is ook een kunst.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 21 november 2005 @ 19:25:00 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32459935
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En zo vallen zelfs diverse topics hier in Truth samen. Ook daar is een eenheid in.

Of je te ver doorgaat?
Och.... ik kan persoonlijk jouw associatieve vermogens wel waarderen.
Zover doordenken is ook een kunst.
Overal is eenheid in Ook getallen onderling, daar gaat toch numerologie over of niet? De samenhang tussen een cijferreeks van 1000 getallen kan al eenheid bevatten? De eenheid van de wiskunde, de eenheid van de taal, de eenheid van een land, de eenheid van de ronde wereld. De eenheid van de elementen. De eenheid. De eenheid

Ik liet me ff gaan in het eenheid gebeuren dus Eenheid klint als samenhang ook. Als alles samenkomt dat samen kan komen heerst er ultieme eenheid. En is er alleen nog maar toeval mogelijk misschien

Dan valt alles op de plek ook. Je wilt iemand opbellen die je al 10 jaar niet meer gebeld hebt en 1 seconde eerder wordt jij door die persoon opgebeld. Omdat je zelfs van grote afstand verbonden bent met elkaar. Maar wanneer bereik je zo'n situatie dat alles maar dan ook alles op de plek valt?

Ik denk wel dat het een ultiem iets zou zijn. Dan zou het hier een grote gesmeerde machine zijn zonder ook maar 1 hapering. Machine klinkt bot. Maar het is niet bot bedoeld. We zijn geen machines, we zijn mensen. Maar het geheel loopt dan als een soort klok die nooit een seconde voor of achter kan lopen. Dan komt tijd ook op de juiste plek terecht en nog meer komt dan op de juiste plek terecht.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-11-2005 19:30:57 ]
  maandag 21 november 2005 @ 19:32:53 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32460146
De eenheid van de planeten en het universum De eenheid van alles

Ik voel me weer een met alles

Een voelen is, je een onderdeel vormen met. Onderdeel zijn van. Je direct in verbondenheid voelen staan tot alles.

1 zijn met alles. 1 heid.

1

Er was niets. Er was 0. en toen werd het een eenheid
  maandag 21 november 2005 @ 20:12:25 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32461339
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Was ff op dreef

Of ga ik nu te ver door?
Neuh joh, wat geeft je dat idee?

Nee hoor, ik bewonder je spirit!
The truth was in here.
  maandag 21 november 2005 @ 20:17:23 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32461511
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Neuh joh, wat geeft je dat idee?

Nee hoor, ik bewonder je spirit!
Tis de enige manier om door te gaan, ik mag niet in slaap vallen op geen enkele manier. Want dan ben ik geestelijk dood.

Maar goed. Ik hoop op vallende sterren straks als ik toevallig naar buiten loop. Ik hoop op een heldere sterrenhemel, want ook dan lijkt alles op de plek te vallen als toeval of samenhang. Niets mooiers dan een heldere sterrenhemel, dat beeldt voor mij ultieme samenhang uit

Ik ga koffie zetten en drinken

Heb mooie muziek opstaan. Over de duisternis weer Music of the night heet het. In het duister als je alleen of samen in bed ligt met je partner komt de duisternis die veel fantasieėn kan laten verschijnen.

Ik wil gewoon iets moois zien gebeuren, een wonder. En in dit geval is de geboorte een wonder, net zoals bij jou en je vrouw. Maar hier waren het 2 wonders en hele gebonden wonderen.

Zo ik ga nu koffie zetten. Ik wil geloven in wonderen dus Dat houdt me levend, geloof ik niet in wonderen dan kan ik beter zelfmoord plegen want dan heeft het leven geen zin meer als je het mij vraagt.

Ikzelf gaf me dat idee, ik kan diep doorgaan in het denken dus Maar ik geloof in miracles dus. Ik geloof in sprookjes ik geloof in het uitkomen van dromen ooit. Ik geloof niet in slechte tijden nu.

Of dat toeval of verbondenheid een wonder is? Ik denk het wel. De magie die mensen onderling hebben, als ik met mijn broer bijvoorbeeld op pad ben, en je voelt elkaars broederschap aan, dat je echt weet van, je bent een broer van mij en we zijn van hetzelfde bloed ook. Dat is ook apart.

Zo ik ga weer. Ik wil gewoon mezelf in leven houden

En de geboorte is de eerste stap, daarna is het een kunst op in leven te blijven en iedere dag als nieuwe geboorte te zien in je bestaan.

Over die verbondenheid, dat merk ik dus vaker in sociale contacten. Loopt een contact goed, dan loopt het gesmeerd, dan is er niets aan de hand. Lig je elkaar niet, wat kan komen door van alles en nog wat, zelfs sterrenbeelden kan het door komen, dan kun je beter helemaal het contact op dat moment niet aangaan. Dan ligt het aan het sterrenbeeld, de manier waarop je bent opgegroeid, het moment dat je elkaar tegenkomt en nog meer. De toeval dat het goed loopt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-11-2005 20:27:31 ]
  maandag 21 november 2005 @ 20:29:20 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32461845
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En de geboorte is de eerste stap, daarna is het een kunst op in leven te blijven en iedere dag als nieuwe geboorte te zien in je bestaan.
Poe diep
Maar je hebt denk ik wel gelijk, iedere dag is er weer 1 om bij stil te staan, opnieuw te zien wat je allemaal kan gaan beginnen.
Niet denken volgende week, of ooit ga ik dat eens doen, maar ga het gewoon meteen doen! Vandaag ben je geboren, en ga je van start

Hmzz, soms weet je wel mensen aan het filosoferen te zetten
The truth was in here.
  maandag 21 november 2005 @ 20:33:11 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32461959
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Poe diep
Maar je hebt denk ik wel gelijk, iedere dag is er weer 1 om bij stil te staan, opnieuw te zien wat je allemaal kan gaan beginnen.
Niet denken volgende week, of ooit ga ik dat eens doen, maar ga het gewoon meteen doen! Vandaag ben je geboren, en ga je van start

Hmzz, soms weet je wel mensen aan het filosoferen te zetten
Ben ik tenminste ergens goed in

Iedere dag als nieuwe dag zien, iedere dag als nieuwe kans zien inderdaad. Iedere dag als geschenk. Vanaf de eerste dag van je geboorte is de rest ook een geboorte, en zou het een geschenk moeten zijn. Alleen is het dan een kunst om de gedachte van " Carpe diem" te blijven hanteren. Pluk de dag, vandaag word ik opnieuw geboren en kan ik alles beter en mooier doen, ik kan iedere dag mijn instelling veranderen en vooruit gaan ook. Dan sta je denk ik ook verlicht op zonder last van de vorige dag. Dan kun je ook vooruit gaan in het leven.

Iedere dag is denk ik sowieso een opstart van iets nieuws. Zie je het leven als aaneenschakeling van 30.000 dagen dan heb je maar 1 leven. Zie je iedere dag als nieuw leven dan word je inderdaad elke dag opnieuw geboren als het ware

Dan ben je op je 90ste nog een kind

Maar ik zit nu dus in positieve sferen, mede door muziek die ik luister. Ik heb helende muziek opstaan nu. Die zorgt ook dat ik terugga naar mijn jeugd.

Eeuwige jeugd Dat lijkt me wel wat. Altijd jeugdig van geest zijn en blijven. Dan word je nooit echt oud.

Bedankt voor je aanvulling Af en toe probeer ik zo te praten met mensen in het echt, en soms is het in het echt zo dat mensen door hun negatieve kijk op het leven gaan tegenwerken. Ik was net met mijn pa zo bezig van, en hij was meteen bezig van, bepaalde zaken zijn niet mogelijk. En dan probeer ik dus verder te gaan met hem in het positieve sfeertje en dat lukt dan niet helemaal. Hoewel ik mijn vader een beetje heb aangestoken, hoewel dat bij hem dan weer inzakt.

Ik denk dat wanneer mensen massaal positief zijn dat je dan een hele andere wereld krijgt ook. Dat mensen elkaar op straat zelfs gaan aanmoedigen of nog meer. ( Voor sommigen klinkt dat beangstigen maar dat leidt wel tot een effectief gevoel van, wij zijn met z'n allen kampioenen)
  maandag 21 november 2005 @ 21:13:27 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32463065
Het is denk ook moeilijk om altijd maar van het positieve uit te gaan hoor.. ja ik weet het, het zou niet zo mogen zijn, maar door je dagelijkse leven, beslommeringen en beperkingen die je je hele leven lang opgelegd krijgt door de samenleving is het soms moeilijk om dingen goed helder en positief te kunnen blijven zien. Vele zaken vertroebelen je leven, in je doen en laten, het zou daarom mooi zijn om iedere dag opnieuw geboren te worden, iedere dag zonder zorgen van wat achter je ligt, weer een nieuwe lei ter handen nemen..
The truth was in here.
  maandag 21 november 2005 @ 21:24:52 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32463385
Maar dat is denk ik wel de enige manier om herboren te worden. Als je alle ellende van je afgooit. Anders blijf je ellende met je meedragen.

Nieuwe geboorte

Ondanks alles wat ooit gebeurt is

Maar goed, het is maar een denkwijze. Morgen sta ik ook weer op met ballast van vorig jaar of van mijn hele leven. Ik ben ook niet herboren, hoewel ik het wel wil worden. Misschien dat dat ook de enige manier is om alles goed te zien. Het verleden loslaten als het ware. Alleen het nieuwe meeslepen. Het nieuwe dat kan onstaan uit positieve ervaringen uit het verleden ook. Het nieuwe hoeft niet alleen maar nieuw te zijn, zolang het nieuwe maar niet gebaseerd is op slechte tijden.

Ik ga zo muziek luisteren boven. Genoeg gedacht. Morgen sta ik waarschijnlijk fris op. Met enige ballast maar die werp ik nog wel van me af.

Is dit niet erg offtopic ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')