lijkt mij dus vrij duidelijk.quote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef dogbert het volgende:
aan de ene kant heb ik mijn huidige vriendin die ik nog steeds erg lief vind en eigenlijk niet kwijt wil. en aan de andere kant heb ik het nieuwe meisje waar ik toch duidelijk ook gevoelens voor heb.
afstand nemen, misschien zelfs van beide.quote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef dogbert het volgende:
ik wil mijn huidige vriendin geen verdriet aan doen en ik wil haar ook zeker niet bedriegen, maar ik weet niet wat ik nu moet doen?
je moet toch een keuze maken lijkt me. of je verlaat je vriendin, of niet, of je bedriegt haar, zodat je allebei ervaart?quote:op maandag 21 november 2005 15:49 schreef lazz het volgende:
dit is de eerste keer dat je dat hebt? dat is normaal man, een leuk meisje ontmoeten, dat wel erg leuk is, verdergaan. dan kom je in gewetensnood en denk je, wat moet ik nu doen? en meestal kies je dan voor je vriendin, of je neemt een risico en kiest voor die ander.
of je gaat een dubbelleven leiden. maar ik zou er niet teveel aandacht aan schenken. gebeurt iedereen weleens.
niet zomaar tot conclusies komen. ze is leuk, maar dat zijn nog meer meisjes. het zal nog wel vaker voorkomen dat je zo een gevoel krijgt. je moet je wel realiseren wat je allemaal opgeeft voor een onzekere stap. wat je zelf al aangeeft: het is het verdriet niet waard. vergeten, die meid.quote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef dogbert het volgende:
ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik verliefd op haar ben, maar wat moet ik nu? aan de ene kant heb ik mijn huidige vriendin die ik nog steeds erg lief vind en eigenlijk niet kwijt wil. en aan de andere kant heb ik het nieuwe meisje waar ik toch duidelijk ook gevoelens voor heb.
da's wel erg rationeel.quote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef dogbert het volgende:
ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik verliefd op haar ben,
je eerste deel ben ik het mee eens... deel twee kun je pas over oordelen als je zelf voor de situatie staat... kan echt iedereen overkomen...quote:op maandag 21 november 2005 15:46 schreef la-nina het volgende:
[..]
afstand nemen, misschien zelfs van beide.
kom je er vanzelf achter welk gevoel 't sterkst is.
je wordt toch niet zomaar verliefd op een ander (mèt een relatie) als je echt een fijne relatie hebt
![]()
handen thuis houden enl lekker verder gaan met je huidige vriendin. gaat vanzelf weg die gevoelens voor die anderquote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef ikwilbert het volgende:
het gras is altijd groener bij de buren. je zegt zelf al dat je je huidige vriendin niet kwijt wilt... gewoon er voor zorgen dat je die andere meid niet meer ziet. uit het oog uit het hart ;-)
heb weleens ergens gelezen dat 95% van de mensen in lange relaties op een bepaald moment gevoelens heeft gehad voor een ander. dus dan is maar 5% van alle relaties goed?quote:op maandag 21 november 2005 15:46 schreef la-nina het volgende:
je wordt toch niet zomaar verliefd op een ander (mèt een relatie) als je echt een fijne relatie hebt
![]()
kzou gewoon bij je vriendin blijven. als het niet meer loopt moet je als goede vrienden uit elkaar gaan en dan kan je altijd nog verder kijken. vreemdgaan is zo 2005quote:op maandag 21 november 2005 16:41 schreef sammy_klebold het volgende:
heb je een foto van beide dames, pas dan kan ik zeggen wie je moet kiezen
jeuzus, wat een percentagesquote:op maandag 21 november 2005 16:38 schreef innovative het volgende:
heb weleens ergens gelezen dat 95% van de mensen in lange relaties op een bepaald moment gevoelens heeft gehad voor een ander. dus dan is maar 5% van alle relaties goed?
wat voor duidelijkheid? of er een kansje inzit dat ....quote:op maandag 21 november 2005 16:34 schreef dogbert het volgende:
even afstand nemen van beide kan alleen als ik mijn huidige vriendin nu alles vertel (ik woon immers met haar samen), maar ik wil eerst voor me zelf meer duidelijkheid/zekerheid hebben.
kikkerlikker was tenminste echt leuk.quote:op maandag 21 november 2005 16:49 schreef misticcell het volgende:
ja het is allen maal wat ja precies daar hebbie zekker geljik in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |