abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32454314
ik heb al enkele jaren een hele lieve vriendin, waar ik ook al enige tijd mee samenwoon. nu heb ik onlangs een ander meisje ontmoet die ik ook wel erg leuk vind. zij heeft op dit moment een relatie, maar ik heb verschillende aanwijzingen die er op wijzen dat ze mij ook wel meer dan alleen maar leuk vind.
ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik verliefd op haar ben, maar wat moet ik nu? aan de ene kant heb ik mijn huidige vriendin die ik nog steeds erg lief vind en eigenlijk niet kwijt wil. en aan de andere kant heb ik het nieuwe meisje waar ik toch duidelijk ook gevoelens voor heb.
ik wil mijn huidige vriendin geen verdriet aan doen en ik wil haar ook zeker niet bedriegen, maar ik weet niet wat ik nu moet doen?
  maandag 21 november 2005 @ 15:41:03 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_32454386
het gras is altijd groener bij de buren. je zegt zelf al dat je je huidige vriendin niet kwijt wilt... gewoon er voor zorgen dat je die andere meid niet meer ziet. uit het oog uit het hart ;-)
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_32454387
normaal als de liefde voorbij is en je vindt een ander is het vaak zonneklaar.
quote:
op maandag 21 november 2005 15:39 schreef dogbert het volgende:
aan de ene kant heb ik mijn huidige vriendin die ik nog steeds erg lief vind en eigenlijk niet kwijt wil. en aan de andere kant heb ik het nieuwe meisje waar ik toch duidelijk ook gevoelens voor heb.
lijkt mij dus vrij duidelijk. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 21 november 2005 @ 15:46:42 #4
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32454544
quote:

ik wil mijn huidige vriendin geen verdriet aan doen en ik wil haar ook zeker niet bedriegen, maar ik weet niet wat ik nu moet doen?
afstand nemen, misschien zelfs van beide.
kom je er vanzelf achter welk gevoel 't sterkst is.

je wordt toch niet zomaar verliefd op een ander (mèt een relatie ) als je echt een fijne relatie hebt
| | @ | Overal zanikt bagger...
  maandag 21 november 2005 @ 15:49:32 #5
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32454635
dit is de eerste keer dat je dat hebt? dat is normaal man, een leuk meisje ontmoeten, dat wel erg leuk is, verdergaan. dan kom je in gewetensnood en denk je, wat moet ik nu doen? en meestal kies je dan voor je vriendin, of je neemt een risico en kiest voor die ander.

of je gaat een dubbelleven leiden. maar ik zou er niet teveel aandacht aan schenken. gebeurt iedereen weleens.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 21 november 2005 @ 15:53:34 #6
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32454735
quote:
op maandag 21 november 2005 15:49 schreef lazz het volgende:
dit is de eerste keer dat je dat hebt? dat is normaal man, een leuk meisje ontmoeten, dat wel erg leuk is, verdergaan. dan kom je in gewetensnood en denk je, wat moet ik nu doen? en meestal kies je dan voor je vriendin, of je neemt een risico en kiest voor die ander.

of je gaat een dubbelleven leiden. maar ik zou er niet teveel aandacht aan schenken. gebeurt iedereen weleens.
je moet toch een keuze maken lijkt me. of je verlaat je vriendin, of niet, of je bedriegt haar, zodat je allebei ervaart?
moeilijk...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 21 november 2005 @ 15:54:12 #7
5673 heijx
Qui que boue
pi_32454750
quote:
ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik verliefd op haar ben, maar wat moet ik nu? aan de ene kant heb ik mijn huidige vriendin die ik nog steeds erg lief vind en eigenlijk niet kwijt wil. en aan de andere kant heb ik het nieuwe meisje waar ik toch duidelijk ook gevoelens voor heb.
niet zomaar tot conclusies komen. ze is leuk, maar dat zijn nog meer meisjes. het zal nog wel vaker voorkomen dat je zo een gevoel krijgt. je moet je wel realiseren wat je allemaal opgeeft voor een onzekere stap. wat je zelf al aangeeft: het is het verdriet niet waard. vergeten, die meid.
bovendien zit zij ook in een relatie die ze zal moeten beëindigen. hoe zou jij het vinden als ze over een paar jaar weer iemand ziet die eigenlijk wel leuk is?
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_32454787
quote:

ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik verliefd op haar ben,
da's wel erg rationeel.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_32455070
je wil eigenlijk weten of er iemand is met een maniertje om zonder dat iemand er achter komt jij 2 wijffies kan neuken.

terugvind topic
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
  maandag 21 november 2005 @ 16:11:00 #10
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_32455117
ik heb het elke dag wel dat ik op iemand anders verliefd ben. neuken en(/of) vergeten is de beste optie
:r Patty Brard :r
  Licht Ontvlambaar maandag 21 november 2005 @ 16:11:29 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32455125
quote:
op maandag 21 november 2005 15:46 schreef la-nina het volgende:

[..]

afstand nemen, misschien zelfs van beide.
kom je er vanzelf achter welk gevoel 't sterkst is.

je wordt toch niet zomaar verliefd op een ander (mèt een relatie ) als je echt een fijne relatie hebt
je eerste deel ben ik het mee eens... deel twee kun je pas over oordelen als je zelf voor de situatie staat... kan echt iedereen overkomen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 21 november 2005 @ 16:13:51 #12
105089 RockinDaddy
life fast,die young
pi_32455185
een ervaring van een oudere jongere,ikzelf heb deze ervaring ook aan den lijve ondervonden en heb er,buiten mijn vrouw,een jaar lang een vriendin op nagehouden...en zoals te doen gebruikelijk komt het altijd uit! het enige wat ik je mee kan geven is dat eerlijkheid het langst duurt en je dus naar je vrouwen maar ook zeker naar jezelf eerlijk moet zijn.neem desnoods een adempauze als het je teveel word omdat je anders,net als ik,met lege handen komt te staan...is dat het je waard??
  maandag 21 november 2005 @ 16:29:30 #13
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_32455458
quote:
op maandag 21 november 2005 15:41 schreef ikwilbert het volgende:
het gras is altijd groener bij de buren. je zegt zelf al dat je je huidige vriendin niet kwijt wilt... gewoon er voor zorgen dat je die andere meid niet meer ziet. uit het oog uit het hart ;-)
handen thuis houden enl lekker verder gaan met je huidige vriendin. gaat vanzelf weg die gevoelens voor die ander
pi_32455536
wat zou jij van je vriendin verwachten als zij verliefd werd op een ander?
dat ze voor zich houdt, waardoor ze het kan idealiseren, geheim is altijd spannend, of er met jou over praat?
afstand nemen of erover praten.
maar vraag die ander eerst eens wat ze voor jou voelt en of jouw idee geen wishful thinking is
pi_32455558
er voor zorgen dat ik dat andere meisje niet meer zie zal niet gaan. ik zie haar (minstens) twee keer per week.

het is ook niet zo dat ik zomaar conclusies trek. ik heb heus wel vaker enige verliefdheid gevoeld bij andere leuke meiden, maar dat ging altijd redelijk snel over (op het moment dat ik het serieus ging overdenken). dit is echt iets anders.

nee ik zoek geen manier hoe ik 2 wijfies kan neuken. ik wil dit alleen op een nette en goede manier oplossen.

even afstand nemen van beide kan alleen als ik mijn huidige vriendin nu alles vertel (ik woon immers met haar samen), maar ik wil eerst voor me zelf meer duidelijkheid/zekerheid hebben.
pi_32455662
quote:
op maandag 21 november 2005 15:46 schreef la-nina het volgende:
heb weleens ergens gelezen dat 95% van de mensen in lange relaties op een bepaald moment gevoelens heeft gehad voor een ander. dus dan is maar 5% van alle relaties goed?

@ ts: jij moet beslissen: wil je door met je vriendin? dan laat je die ander varen, geniet je van de gevoelens van verliefdheid maar doe je er verder niks mee. gewoon, blij zijn met de vlinders en wat extra's doen voor je vriendin. is die ander leuker, heb dan de ballen eerst je vriendin daarvan op de hoogte te stellen.
  maandag 21 november 2005 @ 16:41:17 #17
133015 Sammy_Klebold
Heeft een hart van goud
pi_32455730
heb je een foto van beide dames, pas dan kan ik zeggen wie je moet kiezen
De ziekste grappenmaker sinds Pennywise
  maandag 21 november 2005 @ 16:42:37 #18
133015 Sammy_Klebold
Heeft een hart van goud
pi_32455765
quote:
op maandag 21 november 2005 16:41 schreef sammy_klebold het volgende:
heb je een foto van beide dames, pas dan kan ik zeggen wie je moet kiezen
kzou gewoon bij je vriendin blijven. als het niet meer loopt moet je als goede vrienden uit elkaar gaan en dan kan je altijd nog verder kijken. vreemdgaan is zo 2005
De ziekste grappenmaker sinds Pennywise
  maandag 21 november 2005 @ 16:43:23 #19
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32455792
quote:
op maandag 21 november 2005 16:38 schreef innovative het volgende:

heb weleens ergens gelezen dat 95% van de mensen in lange relaties op een bepaald moment gevoelens heeft gehad voor een ander. dus dan is maar 5% van alle relaties goed?
jeuzus, wat een percentages

ik denk dat in veel lange relaties "de sleur" "de verliefdheid" een handje helpt, zeg maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door la-nina op 21-11-2005 16:49:46 ]
  maandag 21 november 2005 @ 16:48:13 #20
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32455901
quote:
op maandag 21 november 2005 16:34 schreef dogbert het volgende:

even afstand nemen van beide kan alleen als ik mijn huidige vriendin nu alles vertel (ik woon immers met haar samen), maar ik wil eerst voor me zelf meer duidelijkheid/zekerheid hebben.
wat voor duidelijkheid? of er een kansje inzit dat ....

met je vriendin erover praten is alleen maar gezond, denk ík dan.
eerlijkheid is gewoon zo belangrijk in een relatie.

maar goed, de waarheid doet natuurlijk ook pijn
pi_32455930
ja het is allen maal wat ja precies daar hebbie zekker geljik in
  maandag 21 november 2005 @ 16:55:51 #22
5673 heijx
Qui que boue
pi_32456108
quote:
op maandag 21 november 2005 16:49 schreef misticcell het volgende:
ja het is allen maal wat ja precies daar hebbie zekker geljik in
kikkerlikker was tenminste echt leuk.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_32456452
wachten, geef het een paar maanden, dat is je vriendin toch wel waard..? na die maanden kan je iets beter oordelen over je gevoelens. want wat nu als je deze verliefdheid boven je vriendin verkiest, en na twee weken blijkt het een bevlieging te zijn?
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_32457708
ik zou je relatie niet op geven voor een paar gevoelens...dat zou zonde zijn van die fanattische vriendin die je blijkbaar al hebt
I'm not the man you think I am!
pi_32457922
misschien moet je dat andere meisje wat beter leren kennen. voor je het weet heb je een bitch aan de haak geslagen ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')