Laat je je kat met andere dieren mee cremeren of laat je dat apart doen?quote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef xstatic1975 het volgende:
Ik vraag me af wat een normale prijs is om een kat thuis in te laten slapen, ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt en mevrouw aan de andere kant wist me schaamteloos te vertellen dat het 131 euro kost! Ok ze komen het dan thuis doen, ze nemen hem mee naar het crematorium, het beinvloed niet mijn keuze om em thuis in te laten slapen, lijkt me gewoon prettiger voor dat beest in zn eigen omgeving, maar toch ik vind het schandalig duur.
Wie heeft zijn huisdier ook thuis laten inslapen en wat waren de kosten?
Dank je, tja ook al vind ik het relatief veel geld, ik heb het er absoluut voor over, ik doe het natuurlijk ook niet voor niets, beessie is helemaal op.quote:Op maandag 21 november 2005 15:30 schreef Lienekien het volgende:
In laten slapen was rond de 80 euro, alle crematiekosten (via de dierenambulance) rond de 50 euro. Dus als alle crematiekosten er bij inzitten, vind ik het een normale prijs.
Heb het twee keer moeten doen in de afgelopen drie jaar, beide keren de dierenarts hier laten komen. Heb de kosten nooit een bezwaar gevonden.
Sterkte gewenst.
Grote dierenvriend zeker.quote:Op maandag 21 november 2005 15:35 schreef Pikkebaas het volgende:
Gewoon een doek en wat ether, even tegen de neus aanhouden en klaar.
Vroeger ook wel eens met een ziek vogeltje gedaan.
Ik woon er net 3 minuten rijden vandaan, dus dat zal ook wel meevallen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:33 schreef Deetch het volgende:
Dierenarts moet helemaal naar je toe rijden. In die resitijd had hij ook drie "patienten" kunnen behandelen dus ik vind het niet meer dan logisch dat je daar extra voor betaald.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:35 schreef Pikkebaas het volgende:
Gewoon een doek en wat ether, even tegen de neus aanhouden en klaar.
Vroeger ook wel eens met een ziek vogeltje gedaan.
Al zou ik het in theorie kunnen, ik zou het niet over mn hart kunnen verkrijgen om het zelf te doen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:42 schreef wonko het volgende:
Kun je dat laten inslapen niet zelf doen? Spuitje kopen en wat info vragen...is niet zo moeilijk qua techniek...alleen of je het kunt is een andere vraag.
Mijn dierenarts heeft zijn praktijk ook maar één straat verder, maar hij komt er wel speciaal voor buiten de spreekuren om. En hij neemt gelukkig ook rustig de tijd.quote:Op maandag 21 november 2005 15:40 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Ik woon er net 3 minuten rijden vandaan, dus dat zal ook wel meevallen.
Ik had gewoon niet zo'n hoge prijs verwacht, en loop jij niet zo te ouwehoeren, zit ik niet op te wachten, ik vraag hier naar ervaringen van mensen wat zij er voor kwijt zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 15:57 schreef HellRaver het volgende:
Wat loop je nou te zeuren? Je zegt toch dat je het er voor over hebt!
1000 Euro voor een hond vind ik ook duur maar als je het er voor over hebt moet je gewoon niet zeuren.
Ik vraag het me af.. Als de tijd daar is (Hopelijk duurt het nog erg), denk ik dat ik eerder daarvoor zou kiezen.. Het dier kan dan in zijn/haar eigen omgeving sterven, de andere dieren weten ook wat er gebeurt, en ik hoef zelf niet geemotioneerd naar huis terug (wat ook levensgevaarlijk kan zijn).quote:Op woensdag 23 november 2005 07:32 schreef lady-wrb het volgende:
het is misschien heel egoistisch van me, maar ik moet er niet aan denken mijn kat thuis te laten inslapen. gewoon omdat ik dat zelf niet aankan.
maar dit is eigenlijk een heel ander onderwerp
Veel sterkte inderdaad TS!quote:topicstarter: veel sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |