Koop hem niet voor je studie, je zult hem niet echt nodig hebben. Hij is natuurlijk wel handig, maar niet noodzakelijk. Kies dus iets waar je buiten je studie plezier aan beleeft, voor je studie voldoet het eigenlijk al snel. Ik heb nog nooit iets niet kunnen draaien op mijn ouwe bakkie...quote:Op maandag 21 november 2005 13:41 schreef Barthez het volgende:
Hallo,
ik ga volgend jaar lucht en ruimtevaarttechniek studeren in delft! Hiervoor zou ik graag een laptop aanschaffen, maar zijn er nog eisen voor een technisch studie? moet er een goede grafische kaart inzitten, of iets dergelijks?
alvast bedankt!
Maak je maar niet druk, dat doe ik wel voor mezelfquote:Op maandag 21 november 2005 13:56 schreef Freeling het volgende:
goede grafische kaart is zeker aan te raden, maar de TU heeft altijd wel een laptop-project waarbij je voor weinig geld een zeer goede laptop kunt leasen, en na een aantal termijnen over kan nemen.
Lucht- en ruimtevaarttechniek schijnt trouwens zo'n beetje de moeilijkste studie te zijn die er is, dus ik hoop voor je dat je een beetje wiskundig inzicht hebt, anders is het echt niet te doen.
dus wiskunde is eigenlijk de moeilijkste studiequote:Op maandag 21 november 2005 13:56 schreef Freeling het volgende:
goede grafische kaart is zeker aan te raden, maar de TU heeft altijd wel een laptop-project waarbij je voor weinig geld een zeer goede laptop kunt leasen, en na een aantal termijnen over kan nemen.
Lucht- en ruimtevaarttechniek schijnt trouwens zo'n beetje de moeilijkste studie te zijn die er is, dus ik hoop voor je dat je een beetje wiskundig inzicht hebt, anders is het echt niet te doen.
Mijn acertje trekt anders gemakkelijk 5 uurtjes uit z'n accuquote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef Brembo het volgende:
Grafische kaart is niet nodig, kijk liever naar degelijkheid en batterijen. Een IBM is bijvoorbeeld zuiniger dan een Acer, maar daar zit ook een prijskaartje aan. En koop niet te extreem, het is maar een laptop.
wiskunde is slechts de basis. Bij L&R krijg je heel veel toegepaste wiskunde en natuurkunde.quote:Op maandag 21 november 2005 16:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dus wiskunde is eigenlijk de moeilijkste studie
Wat heet goed? Wat nu goed is is over een jaar toch weer achterhaaldquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:01 schreef Fatality het volgende:
maar goede grafische kaart is niet ECHT noodzakelijk, wel een goede processor
Dan heb je of een acer met 20 kilo batterijen, of een goede gekochtquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:01 schreef Fatality het volgende:
[..]
Mijn acertje trekt anders gemakkelijk 5 uurtjes uit z'n accu
maar goede grafische kaart is niet ECHT noodzakelijk, wel een goede processor
Nee, omdat wiskunde heel breed is. Bij een studie als L&R krijg je wiskunde die veel dieper ingaat op een paar vakgebieden dan een gewone studie wiskunde. Afhankelijk van waar je goed in bent is het al dan niet moeilijkerquote:Op maandag 21 november 2005 16:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dus wiskunde is eigenlijk de moeilijkste studie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |