Zoiets als:quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:35 schreef Sheridana het volgende:
Copycat!!
Hij was echt supereng ja!! Brr...vooral op het laatst..met die envelop.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zoiets als:
1. Copycat
2. Copycat
3. Copycat
4. Copycat
5. Copycat
Hij was zooooooooo griezelig in Copycat! Zou bijna voor 5 tellen...
De rillingen lopen over mijn rug... (maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het hier koud is...)...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hij was echt supereng ja!! Brr...vooral op het laatst..met die envelop.....
Dat is je gegundquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mijn wraak voor al die dode Japanners die ik niet ken
I know my dear!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat is je gegund![]()
(ik reageerde om aan te geven dat ik wel meelees, maar niet weet wie er bedoeld wordt; vind ik als vragensteller zelf ook altijd handig. ik heb natuurlijk geen problemen met de vraag)
Inderdaad! Ik vind hem erg irritant in W&G....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:09 schreef Sheridana het volgende:
Will en Grace kijkers zullen hem ook herkennen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er was nog een matige romcom met Bullock.
En iets waarin hij een soldaat speelt. Echt wel.
Geen Pulp Fiction, dus dan zal het wel Basic zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:59 schreef twentemeisje het volgende:
Taglines voor (redelijk) bekende films waarin ie te zien was:
(+ initialen bekende acteurs in deze films)
[quote]- Deception is their most dangerous weapon.
(JT / SLJ)
Geen Lawnmower Man, dan zou er een PB bij moeten zitten.quote:- It's not what he knows. It's what he understands.
(JF / DW)
Als Will Smith, Bill Pullman dan ID4quote:- EARTH Take a good look. It could be your last.
(WS / BP)
Benicio for sure. Maar welke film?quote:- A crash course in kidnappings, car thefts and other rituals of dating.
(AS / BDT / CW)
Als SB == Sandra Bullock -> While you were sleeping?quote:- When life fell apart, love fell into place.
(SB)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:33 schreef Patch het volgende:
Voor een gestelde vraag zonder inspiratie:![]()
Ik denk dat ie de boeken in kan als TM's moeilijkste vraag ooitquote:
Ook the Iron Giant had ik niet in mijn hintlijstje staanquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik weet er nog twee!!!!!![]()
Basic (Deception is their most dangerous weapon)
EN
hij doet de stem van die stoere kerel in The Iron Giant. (laatst gezien; ben zo iemand die na een film te hebben gekeken de IMDb doorspit)
dus:
Copycat
The Shimian Line
Independence Day
Basic
The Iron Giant
Ik was zelf nooooit op vijf films gekomen.![]()
foeiquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:18 schreef Sheridana het volgende:
Zit ik eens online...
illegaal...dat wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |