Sokolsky + 1quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:08 schreef Sokolsky het volgende:
1200?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:33 schreef Sokolsky het volgende:
Sheridana +1
(ik was al bang dat als ik "Frans" zou gaan roepen je met Roger Vadim zou komen...)
De truuk is dan ook om het ZONDER Google of IMDB te doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:02 schreef Nastybtch het volgende:
Dat is toch veel te makkelijk? dan hoef je alleen bij imdb te kijken bij hem en dan weet je het al
Het is ook moeilijk om even te regels door te lezen héquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:02 schreef Nastybtch het volgende:
Dat is toch veel te makkelijk? dan hoef je alleen bij imdb te kijken bij hem en dan weet je het al
Echt? Mag je die sites niet gebruiken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De truuk is dan ook om het ZONDER Google of IMDB te doen
Daarom stel ik doorgaans alleen vragen die je niet kunt IMDb-en. Of Google-en.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:02 schreef Nastybtch het volgende:
That's a good planquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom stel ik doorgaans alleen vragen die je niet kunt IMDb-en. Of Google-en.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:36 schreef Sokolsky het volgende:
The Faculty
LOTR: Two Towers
Sin City
Hooligans
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Deep Impact
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef Sheridana het volgende:
dat hart slaat zeker niet op Vet Hard he?
vlaggen, ik ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moest ook aan Joel Schumacher denken, maar kan de NL-vlaggen en het hartje niet plaatsen...
Dan haak ik af...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:35 schreef Sokolsky het volgende:
't is trouwens wel een beetje een snob-antwoord.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:35 schreef Sokolsky het volgende:
't is trouwens wel een beetje een snob-antwoord.
Wie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:36 schreef Patch het volgende:
Duilio Coletti ?
Italiaanse regisseur wordt hier geroepen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wie?
De "vlaggetjes" wijzen trouwens niet naar Nederland. Ik had ze ook blauw-wit-rood kunnen maken. Eigenlijk zou dat zelfs nauwkeuriger zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |