quote:Op maandag 21 november 2005 17:29 schreef RuneRose het volgende:
Bullets over Broadway, met John Cussack?
Yeuy, erg gave film trouwens! Binnekort ook maar eens op DVD aanschaffen, ik ga namelijk weer centjes verdienen. Ik ben aangenomen bij de Free Record Shop.quote:
Morrigun99 +1!quote:Op maandag 21 november 2005 17:46 schreef Morrigun99 het volgende:
Butch Cassidy and the Sundance Kid
Gefeliciteerd RR!!quote:Op maandag 21 november 2005 17:33 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Yeuy, erg gave film trouwens! Binnekort ook maar eens op DVD aanschaffen, ik ga namelijk weer centjes verdienen. Ik ben aangenomen bij de Free Record Shop.![]()
Even wat bedneken!
ik reken dit goed...quote:Op maandag 21 november 2005 18:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
pork chops. geloof ik.
Een stuk waarschijnlijker ja. Maar jij doet dan ook een poging het antwoord te raden.quote:Op maandag 21 november 2005 20:02 schreef RuneRose het volgende:
Of gewoon Spiderman 2 als hij zijn krachten kwijt is...
Ja, ik moet m'n derde plaats weer terugveroveren.quote:Op maandag 21 november 2005 20:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een stuk waarschijnlijker ja. Maar jij doet dan ook een poging het antwoord te raden.
Je hebt het goed.quote:Op maandag 21 november 2005 20:31 schreef RuneRose het volgende:
Ja, ik ben nu Expeditie Robinson kijken...Als ik het goed heb en jullie niet kunnen wachten: ga gerust verder...
Zozo, dat weet je goed, snobby.quote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef Sokolsky het volgende:
Clerks
Chasing Amy
Jay & Silent Bob strike back
Dogma
Mallrats
Bijna.quote:Op maandag 21 november 2005 schreef niemand het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |