Dat kon ik niet echt terugvinden op de website van de shopquote:Op maandag 21 november 2005 13:25 schreef Mauro het volgende:
Bij de uni kun je gewoon ieder jaar de nieuwe codes halen.
Misschien zelfs wel via surfspot.
Welke uni is dat?quote:Op maandag 21 november 2005 13:24 schreef pfaf het volgende:
Ik kan alle benodigde software gratis downloaden met licentie.
Ik heb ze daar toch wel vandaan gehaald voor SPSS.quote:Op maandag 21 november 2005 13:27 schreef ThE_ED het volgende:
Dat kon ik niet echt terugvinden op de website van de shopBeetje jammer weer want zoiets had ik inderdaad wel een beetje verwacht.
Moet je wel inloggen met je studentencode!quote:Op maandag 21 november 2005 13:31 schreef ThE_ED het volgende:
Je kunt inderdaad licenties van surfspot halen; ook raar, je kunt dus gewoon een versie downloaden en ff de licentie van surfspot halen...
Da's niet zo raar toch? Het is dan illegaal en illegaal kan er heel veel.quote:Op maandag 21 november 2005 13:31 schreef ThE_ED het volgende:
Je kunt inderdaad licenties van surfspot halen; ook raar, je kunt dus gewoon een versie downloaden en ff de licentie van surfspot halen...
Dat dan weer wel ja.quote:Op maandag 21 november 2005 13:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet je wel inloggen met je studentencode!
Studentenlicentie.quote:Op maandag 21 november 2005 13:56 schreef Tuutje het volgende:
Hmm. XP Professional kost maar 17,50 op surfspot. Zouden hier addertjes onder het gras zitten?
Heb inmiddels wel begrepen dat het een update licentie is. Je moet dus een NL versie hebben van Windows 98/ME/XPhome licentie.quote:Op maandag 21 november 2005 14:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Studentenlicentie.
Verder geen addertjes.
Je moet dan wel eerst 98 installeren, en om dat nou elke keer te doen?quote:Op maandag 21 november 2005 14:39 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Heb inmiddels wel begrepen dat het een update licentie is. Je moet dus een NL versie hebben van Windows 98/ME/XPhome licentie.
Die '98 licentiecodes waren toch voor iedereen bruikbaar, zit geen beveiliging op ofzo (ofwel: internet staat er vol mee?)![]()
Dat hoeft dus blijkbaar niet. Een schone installatie mag ook maar je moet wel in het bezit zijn van een licentiecode van '98. Snap jij hetquote:Op maandag 21 november 2005 14:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je moet dan wel eerst 98 installeren, en om dat nou elke keer te doen?
Dan is t niet duur neequote:Op maandag 21 november 2005 14:48 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Dat hoeft dus blijkbaar niet. Een schone installatie mag ook maar je moet wel in het bezit zijn van een licentiecode van '98. Snap jij het![]()
Volgens mij kan je die shit gewoon installeren (het is een volledige versie, geen upgrade) en de bijgeleverde code invoeren en klaar, alleen zullen ze dat niet toegeven natuurlijk.
Downloaden via het universiteitsnetwerk is niet per definitie legaalquote:Op maandag 21 november 2005 13:24 schreef pfaf het volgende:
Ik kan alle benodigde software gratis downloaden met licentie. Wel vaak een educational edition, maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
Twentequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |