dat saaie of hectische weekend was niet van jou, dus bemoei je er niet tegen aan, wil je?quote:op maandag 21 november 2005 14:19 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
werken op open dag van m'n opleiding, 's middags ziek geworden, rest van het weekend in m'n bed gelegen.
kom maar op met je spannende verhaal.
na een hectisch weekend heb je doorgaans meer stof om over te vertellen dan na een saai weekend.quote:
en ik ga weer ff wat nuttigs doen..quote:op maandag 21 november 2005 14:19 schreef k_i_m het volgende:
dit is te suf voor me, ik ga wel even ergens anders spelen.
krijg ik nog antwoord, of wat!quote:op maandag 21 november 2005 14:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
eigenlijk durf ik niet...sinds je fokradio optreden vind ik je eng
begin er dan zelf niet over...quote:op maandag 21 november 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang de anderen niet uitwijden over hun saaie dan wel hectische weekenden zie ik geen enkele reden toe dat zelf wel te doen
vrouwen
je hebt een enge stem.. zo... netjes.. [insert ril-smiley]quote:op maandag 21 november 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]wat was daar eng aan dan, dat geforceerde suffe gesprekje
quote:op maandag 21 november 2005 14:22 schreef mokster het volgende:
[..]
begin er dan zelf niet over...![]()
en wat het het feit dat ik vrouw ben hier nou weer mee te maken![]()
ja, ach, dat noemen ze abn, hèquote:op maandag 21 november 2005 14:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt een enge stem.. zo... netjes.. [insert ril-smiley]
goet spelluh iz tog nie nodug, wand je weettog wad ic bedeol?quote:op maandag 21 november 2005 14:25 schreef milagro het volgende:
ja, ach, dat noemen ze abn, hè
is ook eng als je zelf niet normaal praten kan, begrijp ik best
over saai gesproken, zeg......quote:op maandag 21 november 2005 14:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
goet spelluh iz tog nie nodug, wand je weettog wad ic bedeol?
.....quote:op maandag 21 november 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik heb een ongelofelijk spannend weekend gehad......
vannut weekend ben ik vet uitgeweest je weet toch? al mun vriendjuhs en vriendinnuttjuhs weer eens ontmoet for shizzlequote:op maandag 21 november 2005 14:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
goet spelluh iz tog nie nodug, wand je weettog wad ic bedeol?
goed zo, schatteke, en dat was een reactie op..........?quote:
nee sorry, this is as good as it getsquote:op maandag 21 november 2005 14:28 schreef milagro het volgende:
over saai gesproken, zeg......
kan het ms iets minder voorspelbaar?![]()
net mijn kisten zitten poetsen, dus ik heb nog wel wat zwarte schoensmeer voor jequote:op maandag 21 november 2005 14:32 schreef _cara_ het volgende:
ik krijg de neiging (totaal tegen mijn principes in) om de zwarte piet smiley met zijn zak en zijn roe hier neer te zetten..![]()
hahahahahaaquote:op maandag 21 november 2005 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
net mijn kisten zitten poetsen, dus ik heb nog wel wat zwarte schoensmeer voor je![]()
* zucht...quote:op maandag 21 november 2005 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
goed zo, schatteke, en dat was een reactie op..........?
ja, je kunt het, doe je best!![]()
een schizofreen is nooit alleenquote:op maandag 21 november 2005 14:34 schreef milagro het volgende:
je bent me er eentje !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |