de openingsregels daarvan zijn wel beter, ja. fool on the hill maar onder de aftiteling doen dan?quote:op maandag 21 november 2005 12:57 schreef godlike02 het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan estranged van guns and roses
zijn we het weer met elkaar eensquote:op maandag 21 november 2005 13:01 schreef litpho het volgende:
[..]
de openingsregels daarvan zijn wel beter, ja. fool on the hill maar onder de aftiteling doen dan?.
when you're talking to yourself... and nobody's home.
j. k. rowling. alhoewel, die is al vervreemd genoeg van ons eigenlijk.quote:
zegt iemand met tyler durden in z'n avatar. het hangt er maar vanaf van wie je jezelf wilt vervreemden. het blijft fijn in m'n brein. (def-p, ander level, geniaal nummer)quote:op maandag 21 november 2005 13:08 schreef #ANONIEM het volgende:
dribbel en plato zijn niet tof.
verder wil ik wel wat tips tegen vervreemding![]()
dat is brad pitt in mijn avatar hoor..quote:op maandag 21 november 2005 13:09 schreef breetai het volgende:
zegt iemand met tyler durden in z'n avatar. het hangt er maar vanaf van wie je jezelf wilt vervreemden. het blijft fijn in m'n brein. (def-p, ander level, geniaal nummer)
acteurs boeien mij niet zo veel. wel de rollen die ze spelen.quote:op maandag 21 november 2005 13:13 schreef #ANONIEM het volgende:
dat is brad pitt in mijn avatar hoor..
wat had je in gedachten? een fight club opzoeken?quote:op maandag 21 november 2005 13:17 schreef breetai het volgende:
al lijkt het wel een goeie oplossing om m'n huidige saaie bestaan om te gooien.
tyler d. deed nog wel meer dan alleen fight club houden. ik heb m'n handen al vol aan aikido en kobudo.quote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef litpho het volgende:
wat had je in gedachten? een fight club opzoeken?
een fight club oprichten. een fok! fightclub.. maar nee dat idee hebben de mensen van de fok! knokploeg al van mij gejatquote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef litpho het volgende:
wat had je in gedachten? een fight club opzoeken?
ik krijg in combinatie met je avatar direct een bondagelumley voor ogen. of dat een goed idee is wil ik vanaf zijn, maar op je werk is het dat in ieder geval nietquote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef mokster het volgende:
[..]
* het daar helemaal mee eensch is![]()
is er ook al een fok! hooliganclub?quote:op maandag 21 november 2005 13:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een fight club oprichten. een fok! fightclub.. maar nee dat idee hebben de mensen van de fok! knokploeg al van mij gejat![]()
dat zijn weer van die groepsactiviteiten. daar hou ik helemaal niet van. gaat ten koste van m'n eigen persoonlijke ontwikkeling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |