abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:47:17 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32477174
'k Heb graag een hoop Nederlandse punten, maar vind 't jammer dat dat niet op 1 lijn zit met 't feit dat ik PSV graag op hun bek zie gaan.

Als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor het laatste
pi_32477478
Je bent niet de enige

Als je een hekelt hebt aan psv in de competitie hoe kun je dan voor ze strijden in Europa? Dat snap ik nooit.
Houd van een lijntje.
pi_32477580
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:47 schreef twi het volgende:
'k Heb graag een hoop Nederlandse punten, maar vind 't jammer dat dat niet op 1 lijn zit met 't feit dat ik PSV graag op hun bek zie gaan.

Als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor het laatste

Dat geldt voor feyenoord nog ietsje meer.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32477723
Bron: BN De Stem

Dinsdag 22 november 2005 - AMSTERDAM – Ajax kan vandaag de achtste finales van de Champions League bereiken. Financieel gezien zou dat een opsteker zijn, maar ook zonder die inkomsten kan Ajax nieuwe spelers aantrekken, zegt financieel directeur Jeroen Slop.

Wat zijn de inkomsten die Ajax binnenhaalt uit de zes wedstrijden van de groepsfase in de Champions League?

„Op grond van de gegevens van vorig seizoen van twaalf miljoen zeg ik uit voorzichtigheid dat we tien of elf miljoen euro wel moeten kunnen halen. Ongeveer vier miljoen euro daarvan bestaat uit premies. Normaliter gaat daarvan de helft als premies naar de spelers.“

Hoeveel levert kwalificatie voor de volgende ronde van de Champions League op?

„Het hangt af van de tegenstander die je tegenkomt. Voor een wedstrijd tegen Barcelona zullen we meer kaartjes verkopen dan voor een wedstrijd tegen Olympique Lyon. Maar de premie voor het behalen van de achtste finales bedraagt 1.6 miljoen. Verder zijn er nog tv-inkomsten en recette-inkomsten. Hoeveel dat is, is nu niet in te schatten.“

Heeft Ajax het geld van de Champions League nodig om nieuwe spelers aan te trekken?

„Nee. We hebben een goede vermogenspositie. Maar als we extra uitgaven doen, is het wel handig als we ook extra inkomsten krijgen. Dus het is wel zeer welkom.“

Wat is het maximumbedrag waarvoor Ajax verantwoord nieuwe spelers kan kopen?

„Daar kan ik geen antwoord op geven.“

Van veel spelers lopen contracten af. Zij gaan zonder transferopbrengsten weg bij Ajax. Maken jullie dit boekjaar daarom verlies?

„Dat kan. We halen naar verwachting wel winst uit de dagelijkse exploitatie. Of de afschrijvingen op de spelers ook worden goedgemaakt, hangt af van inkomsten uit transfers. Dat kan dit seizoen tegenvallen en dan zouden we verlies kunnen draaien.“
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32477775
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat geldt voor feyenoord nog ietsje meer.
Die spelen alleen bijna nooit Europees.
slettebak [@] gmail.com
pi_32477847
De lol bij feyenooit is er wel een beetje af, dat begint namelijk wel een heel zielig verhaal te worden in Europa.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:22:02 #207
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32477966
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
De lol bij feyenooit is er wel een beetje af, dat begint namelijk wel een heel zielig verhaal te worden in Europa.
* BoNi wacht geduldig op de eerste maar-wij-hebben-wel-de-laatste-europese-prijs-gewonnen reactie....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32478036
Oh shit dat ga je nu krijgen ja
Houd van een lijntje.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:30:52 #209
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32478140
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh shit dat ga je nu krijgen ja
Ik had hem eerlijk gezegd al verwacht, met dan direct de toevoeging dat wíj niet moeten terugvallen op ons rijke verleden, want alleen het heden telt....

On-topic:
quote:
Ook Ajax doet oproep, volgende week praten
Dinsdag 22 november, door SV, Amsterdam, 12.35u GMT+01.00, www.ajax.nl

AFC Ajax heeft op haar officiele website eveneens de fans opgeroepen om de club vanavond te steunen om de tweede ronde van de Champions League te bereiken. Eerder deed de ASD dat al.

Daarnaast maakt Ajax bekend dat er volgende week weer gesproken wordt met de ASD en dan zal het voornamelijk gaan over de gebrekkige relatie tussen de Ajax-supporters en preses John Jaakke.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32478222
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:40 schreef rompompom het volgende:
Sowieso heeft seizoenen vergelijken niet zoveel zin, laat staan als het om verschillende clubs gaat. Laten we ons hier lekker focussen op Ajax! Desalniettemin hoop ik wél dat PSV ook door gaat natuurlijk. Nederlands voetbal boven alles.
Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar ik hoop het ook
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32478224
quote:
Dat kan dit seizoen tegenvallen en dan zouden we verlies kunnen draaien.“
Dat lijkt me al een feit.

Wanneer komen de cijfers van 2004/2005?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32478281
zijn al geweest, winst van iets van 3 miljoen tov ong 10 vorig jaar geloof ik...opzich niet echt best dus maar als je kijkt hoe we vorig jaar speelden en hoe snel we uit europa lagen vind ik het nog aardig dat er winst is gemaakt...
AFC Ajax
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:40:56 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32478413
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar ik hoop het ook
Hoe graag ik ook zo nobel en sportief zou winnen zijn: het spijt me verschrikkelijk, maar ik zie PSV liever verliezen. Datzelfde geldt voor alle Nederlandse clubs die ik normaal gesproken liever zie verliezen.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:42:40 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32478449
Het is een lastige kwestie, opzich mag psv/f'noord best winnen in Europa, maar als ze verliezen heb ik toch wel een glimlachje vaak .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32478601
Psv mag best winnen, die boeien me eigenlijk niet zo, maar niet als Ajax in die week verliest. Feyenoord mag standaard verliezen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32478668
psv en feyenoord mogen van mij allebei altijd verliezen (al was tijdens feynooit tegen psv in de uefa cup wel voor psv), de andere clubs maken me niet zoveel uit.

Ik heb die haat tegen psv denk ik overgenomen van mijn vader. Die heeft nog een grotere hekel aan psv dan aan feyenooit.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:54:08 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32478714
Ik heb om de een of andere manier toch meer "sympathie"voor F'noord, gewoon omdat een echte aartsvijand bij het voetbal hoort.

Psv heeft gewoon zolang ik Ajacied ben (hele leven dus) een kunstmatig gevoel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32478968
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenooit.
bijna net zo triest als 020.
pi_32479202
Maar bijna is niet helemaal
Houd van een lijntje.
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:19:32 #221
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32479298
Erwtensoep is gewoon een triest mannetje, daar verander je niks aan jimjim
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32479314
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb om de een of andere manier toch meer "sympathie"voor F'noord, gewoon omdat een echte aartsvijand bij het voetbal hoort.

Feyenoord is net als Ajax een traditionele topclub met een uitstraling. Hoevaak psv ook kampioen gaat worden de komende jaren, psv zal nooit die uitstraling krijgen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32479330
leg uit Pyth
Houd van een lijntje.
pi_32479406
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef HeatWave het volgende:

Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.

PSV vind ik een trieste, dode traditieloze club met vervelende spelers, vervelend gedrag en vervelende supporters in alles. Kan er echt niet meer van maken.
pi_32479427
PSV komt op mij een beetje klinisch en saai over, gemaakt. dat heb ik bij Ajax en Feyenoord niet. zelfs het publiek is saai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')