abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 20:17:44 #126
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32461521
Onnodig lijkt mij.
pi_32461606
Sneue actie tegen Jaakke. Bah.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 november 2005 @ 20:23:39 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32461686
Ajax wordt kampioen. Punt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_32461715
Ik hoop dat Blind de fraaie treffer van Rosenberg nu eens beloont met wat vertrouwen. Feit is dat Ajax hiervoor 4 wedstrijden niet scoorde, dus Anasthasiou maar blijven opstellen, vind ik ook geen reële optie. Geen Rosenberg eens wat meer vertrouwen, geef hem een eerlijke kans. Dat wordt zo onderhand wel tijd.

Jaakke-nieuws is weerzinwekkend. Mensen slaan veel te ver door in hun acties. Onvrede kun je ook wel op een andere manier uiten.
pi_32461743
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef StarGazer het volgende:
Schandalig.
slettebak [@] gmail.com
pi_32463131
Jong Ajax weer 1-1

Staan nu voorlaatste.

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32463135
Dat gaat toch wel erg ver met Jaakke

Heb weer wat vertrouwen gekregen in Rosenberg, hoewel ik 'm nooit heb uitgefloten.
pi_32463201
En waarom nou Jaakke? Kan me wel in onderstaand verslag vinden. Zijn de supporters Blind zelf soms?
quote:
Toen Ajax zaterdagavond op voorsprong kwam tegen FC Twente waren heel veel fans al onderweg naar huis. De volhouders zagen vlak voor tijd ook nog de 2-0, maar beleefden ondanks de winst een verloren avond. Ajax-trainer Danny Blind vroeg om begrip, hulp en tijd. Maar waarom eigenlijk?

Na de uiterst moeizame zege op FC Twente zei de trainer van Ajax, club van 29 landstitels, verzamelaar van hoofdprijzen en vorig seizoen de trotse drager van een 1 op de stropdas: ,,Voorlopig richten we ons op een vaste plaats in de top-5. En als we zover zijn, gaan we kijken of de vierde, de derde of de tweede plaats er misschien nog in zit.'' Van arrogantie zijn ze in de Arena in ieder geval niet meer te betichten. En er zijn in Amsterdam wel eens trainers ontslagen omdat ze de lat te laag legden.

Blind begon, na het afscheid van Ronald Koeman, een paar maanden eerder dan gepland aan de klus om de selectie van Ajax goed te inventariseren. Hij telde koppen en kwaliteiten, liet Van der Vaart zonder slag of stoot vertrekken, kreeg met Lindenbergh en Rosenberg de gewenste versterking en waande zich een kampioenskandidaat.

De Zeeuw negeerde de onervarenheid en onvolwassenheid van zijn groep. Hij ging voorbij aan het belang van een sturende routinier, het type-Cocu dat jonge spelers bij de hand neemt op hun speurtocht door wonderland. En Blind overschatte de kwaliteiten van zijn spitsen. Hij begon de competitie met twee Grieken die al eerder door de mand waren gevallen, en een jonge Zweed die in eigen land een gemiddelde van vierenhalf doelpunt per seizoen scoorde.

Ze zijn bij Ajax, na de ontluisterende seizoensstart, wéér aan het inventariseren. Het gonst van de geruchten en de namen van Vlaar (AZ) en Huntelaar (Heerenveen) worden daarbij het meest genoemd. De trefzekere, altijd hard werkende Huntelaar lijkt, wie het aanvallende geploeter van Ajax zaterdag opnieuw aanschouwde, een zekere versterking. Naast de gewenste routine, een bindbindel tussen alle éénmansbedrijfjes, dus.

Blind ziet het echter anders. Bovenaan zijn verlanglijstje staat een linksbuiten, zo zei hij zaterdagavond. Mitea is langdurig uitgeschakeld, over de opties Babel en Boukhari is de trainer blijkbaar niet tevreden.

,,Het is niet honderd procent zeker dat we tussentijds iets gaan doen. Maar als het kán, dan gaat de voorkeur uit naar iemand voor de zijkant, op links'', aldus Blind, die of heel goed toneel speelt of écht opnieuw aan de belangrijkste mankementen van zijn selectie voorbij gaat.

Hij blijft desondanks blijkbaar buiten schot. De fans richtten zaterdag hun woede op voorzitter Jaakke en de spelers. De harde kern keerde na de rust niet meer op hun plaatsen terug en bezorgde voor het stadion de ME handenvol werk. Binnen zongen de overblijvers: 'Jaakke maakt de club kapot' en 'Jaakke rot op'. Boukhari werd na elke verkeerde voorzet uitgefloten, Rosales werd op onbegrijpelijke wijze eerst verkozen tot ajacied van de wedstrijd en kreeg vervolgens toch de hoon over zich heen, hetgeen na een uiterst zwakke vertoning in ieder geval iets logischer was.

,,De fans mogen iets van ons verwachten. Ze mogen kritisch zijn, maar ik snap niet dat ze niet beter inschatten waar we nu staan. Ze fluiten iedereen uit, dat hoort niet. Ze moeten ook beseffen dat we hun hulp nodig hebben'', zei de trainer, die vanuit sfeervak 410 werd toegezongen. Alsof hem niets te verwijten valt. uit Trouw
pi_32463360
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:23 schreef Doc het volgende:
Ajax wordt kampioen. Punt.
Zeker, vanaf volgend seizoen weer ieder jaar
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32463376
Fluiten kunnen ze wel goed in de ArenA
  maandag 21 november 2005 @ 21:47:50 #136
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32464062
AJAXXXXXXXXX

Rosenberg gaat scoren morgen, ik voel het
Jawel, je keek.
  maandag 21 november 2005 @ 21:50:08 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32464134
ja, dat hopen we dan maar .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2005 @ 21:52:59 #138
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32464207
Het sneue is dat er maar zo weinig mensen hoeven te fluiten om een fluitconcert te krijgen. Het zijn echt niet de fanatiekere gedeeltes van het stadion die constant staan te fluiten. Dat is zaterdag ook bewezen. Toen stonden die na de rust al buiten.
pi_32464212
Met Manucharyan langs 'm moet dat lukken. Ik heb in ieder geval het volste vertrouwen in de aanval morgen, als die Pienaar - Rosenberg - Manucharyan wordt.
pi_32464495
Hoe is het met Derk Boerrigter? Die traint toch mee met het eerst?
pi_32466707
Haha en Emanuelson roept tegen De Telegraaf dat ze met 3-0 gaan winnen morgen Niet te hoog inzetten was toch ook een speltip?
pi_32466760
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef Klingon het volgende:
Haha en Emanuelson roept tegen De Telegraaf dat ze met 3-0 gaan winnen morgen Niet te hoog inzetten was toch ook een speltip?
Sparta Praag is 3 keer niks. Ajax gaat dit als opstapje gebruiken
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32467137
FC Thun was ook 3x niks. Maar ja, we zullen het zien. Op Europees niveau gun ik de Nederlandse clubs het beste.
pi_32467618
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:42 schreef Erwtensoep het volgende:
El savador Markus!

Klaas-Jan wie?
.
-
pi_32468424
quote:
21/11/2005 - Maxwell staat wel open voor een vroegtijdig vertrek
(Gepost door RvN)

Ajax linksback Maxwell liet in het eredivisiejournaal van Talpa weten dat hij best in de winterstop wil vertrekken indien Ajax dan nog een mooie transfersom kan krijgen. 'Ik weet niet hoeveel kans daarvoor is voor Ajax om me tussentijds te verkopen, maar ik zou het fijn vinden als ik zo nog iets voor Ajax kan doen.' Hij wil dan wel naar een van zijn favoriet clubs, waarvan hij er drie in Italie ziet, drie in Spanje en twee in Engeland. Tegelijkertijd liet hij weten zelf geen haast te hebben. 'Als ik weer op mijn oude niveau speel, kan dta wel een van die clubs worden
Toch heeft hij ook wel een hart voor de club. Zou mooi zijn als het nog wat oplevert .. Als ie toch weggaat.
  dinsdag 22 november 2005 @ 00:15:17 #146
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32468537
ben benieuwd wie die 3de club is in spanje behalve barca en real.
Jawel, je keek.
pi_32468633
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef jna het volgende:
ben benieuwd wie die 3de club is in spanje behalve barca en real.
Valencia, me dunkt.
-
pi_32469983
Eerder Villareal
pi_32470010
Dat wordt huilen aanstaande zondag voor Ajax !
Punk !
pi_32470030
Waarom dan Clint_Eastwood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')