Heeft nix met de slechte prestaties van Ajax te maken maar wel met het feit dat Guus Hiddink nu op 1 staat.quote:
Ik weet eigenlijk niet hoe betrouwbaar dat highlow.nl is.quote:'Ajax wil Escudé verhuren'
De kans is groot dat Ajax ervoor zal kiezen Julien Escudé op huurbasis te laten vertrekken, zo meldt de doorgaans betrouwbare website Highlow.nl. De Fransman gaf onlangs aan dat hij nog niet weet of hij het huidige seizoen bij Ajax wil afmaken. Escudé begon dit seizoen als aanvoerder van Ajax, maar belandde al snel op de reservebank.
Om wedstrijdritme te behouden speelt de verdediger nu op eigen verzoek regelmatig bij Jong Ajax. Escudé, die door Ajax in de zomer van 2003 werd overgenomen van Stade Rennes, heeft in Amsterdam nog een contract tot medio 2007.
Niet betrouwbaar.quote:Op maandag 21 november 2005 17:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik weet niet of dit al gemeld was
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe betrouwbaar dat highlow.nl is.
Nou, op z'n minst even betrouwbaar als elke andere Ajax-site (ANN, Ajax-Showtime). Misschien wel betrouwbaarder, gezien de "eigenaren"". Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelden op die site kijk en dus niet weet wat er word neergezet......quote:
quote:Charisteas maakt rentree in tweede elftal
Angelos Charisteas zal maandagavond zijn rentree maken in het tweede elftal. Lang was de Griek uit de roulatie nadat hij een hersenschudding opliep. Buiten het veld werd hij daarna zelfs onwel in een Amsterdams cafe. Inmiddels zou hij volledig hersteld zijn en zal hij vanavond wedstrijdritme op gaan doen in het tweede elftal. Ook Lobont is vanavond van de partij tegen Jong Willem II.
Eensquote:
Ja, dat hoeft van mij ook weer niet.... maar ja, dat krijg je dan...quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef 2Drix het volgende:
Jaakkes auto naar de klote [afbeelding]
dit is wel erg triest![]()
Inderdaad, ben ook geen fan van Jaakke maar dit vind ik triest, het laatste waar we op zitten te wachten is dat straks mensen niet meer bij ajax durven te werken....quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef 2Drix het volgende:
Jaakkes auto naar de klote [afbeelding]
dit is wel erg triest![]()
quote:AT5: Banden van Jaakkes auto lek geprikt
Onbekenden hebben in de nacht van zondag op maandag bij Ajax-voorzitter John Jaakke de autobanden lek gestoken. Ook was zijn bolide overgoten met houtbeits.
De acties van ontevreden Ajax-fans dreigen uit de hand te lopen, nu men er blijkbaar niet meer voor terugdeinst de voorzitter thuis op te zoeken. Ajax en de supportersvereniging onthouden zich van elk commentaar.
Tijdens en na de wedstrijd zaterdag tegen FC Twente wilden boze fans het ereterras, waar Jaakke zich ophield, betreden. De voorzitter is de gebeten hond sinds Nuninga en Blocks opstapten.
quote:...Welke Ajacied dinsdag op zal duiken in de spits, wilde Blind nog niet prijs geven. De trainer gaf evenmin duidelijkheid over de overige invulling van zijn ploeg. Toch lijkt met name aanvaller Edgar Manucharyan in elk geval verzekerd van speelminuten; als basisspeler óf als invaller. Ook Manucharyan, net teruggekeerd van een blessure, ontwikkelt zich prima in de ogen van Blind. ,,Het is de overweging of hij al een hele wedstrijd aan kan, of dat je hem later in brengt'', sprak Blind. ,,Manucharyan heeft in elk geval de ideeën en de technische vaardigheden die bij Ajax passen. Qua fysieke inhoud moet hij nog groeien. Daarmee bedoel ik dat hij het langer vol moet zien te houden dan een kwartier.''
Ik vermoed dat ik nog wel een keer gebeld wordt deze week. Ze gaan seizoenskaarthouders én supportersclubkaarthouders langs. Beide systemen zullen wel niet gekoppeld zijnquote:Op maandag 21 november 2005 18:19 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word net namens de club gebelt om me een loterij-abonnement aan te smeren.
Rot toch op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |