5. de vorige dame heeft flink staan kotsen en heeft dat wel weggespoeld maar was vergeten om de bril naar beneden te doen.quote:op maandag 21 november 2005 12:07 schreef klenski het volgende:
er zijn natuurlijk meer mogelijkheden:
1. de vorige dame heeft het toilet even nageborsteld en de bril omhooggedaan om niet op de bril te spetteren
2. de vorige dame was een vent die niet goed naar de plaatjes gekeken heeft.
3. de vorige dame had ernstig last van penis-envy en probeerde het staand
4. de vorige dame had een porselein-fetish of zeer warme billen
als er daadwerkelijk een man met een damestoiletfetish geweest zou zijn, dan is het waarschijnlijker dat hij de bril naar beneden gelaten had in de hoop dat de bril nog warm is van de voorgangster... wel lekker hoor, een bril die warm is van vrouwenbillen. brb, nature calls...
ik denk inderdaad dat dát hier het geval was!quote:op maandag 21 november 2005 12:17 schreef i.r.baboon het volgende:
6. er was opeens een antigravitatieveld waardoor de bril omhoog viel.
quote:op maandag 21 november 2005 12:25 schreef #ANONIEM het volgende:
als je als jongen naar de dames wc's gaat ben je echt ziek in je hoofd gewoon !!! omgekeerd geldt hetzelfde. dan spoor je gewoon echt niet. helemaal ontspoort.
kijk... die knul heeft tenminste een gedegen opvoeding gehad. met normen enzo, en waarden. dat soort mensen hebben we nodig in nederland!quote:op maandag 21 november 2005 12:25 schreef #ANONIEM het volgende:
als je als jongen naar de dames wc's gaat ben je echt ziek in je hoofd gewoon !!! omgekeerd geldt hetzelfde. dan spoor je gewoon echt niet. helemaal ontspoort.
waarom?quote:op maandag 21 november 2005 12:25 schreef #ANONIEM het volgende:
quote:op maandag 21 november 2005 12:25 schreef #ANONIEM het volgende:
quote:op maandag 21 november 2005 16:09 schreef biancavia het volgende:
doet me aan de japanse filmpjes van golden boy denken.
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand heeft het herentoilet verstoptquote:
jij gaat er van uit dat er mannen zijn die er op geilen om te gaan zeiken op het damestoilet.quote:op maandag 21 november 2005 20:38 schreef panthera1984 het volgende:
ik heb er toch bij verteld hoe ik erop kom? als je niet weet wat die mensen bezielt, kan je heel hard roepen dat het achterlijk is, of je kan proberen die mensen te begrijpen, wat ik dus probeer.
denk ik eigenlijk ook.quote:op maandag 21 november 2005 11:46 schreef klenski het volgende:
mja, of het herentoilet was bezet natuurlijk....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |