Douchenquote:Op maandag 21 november 2005 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
waar is Naat??
geen idee waarom ik dat eigenlijk weten wil
Die is leuk bedankt Trevanianquote:
tis echt lui kutvolk!quote:Op maandag 21 november 2005 10:29 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Er zit ook echt geen enkele vrom van eigen initiatief in bij de bewoners stop er een sok in zolang![]()
Misschien heeft ze een stoel erbij gepakt?quote:Op maandag 21 november 2005 10:42 schreef Kleintje het volgende:
Knap om een kwartier te douchen als je pijn in je enkel hebt en amper kan staan....
Het aan en uitkleden gaat natuurlijk ook niet zo snelquote:Op maandag 21 november 2005 10:42 schreef Kleintje het volgende:
Knap om een kwartier te douchen als je pijn in je enkel hebt en amper kan staan....
Nounou, is wel populair he, een soppende Lieske........ wordt het niet eens tijd om wat kleding weg te photoshoppen?quote:
OMFG!!!!!quote:
Ik begrijp NIET waarom Nattelie en Roel niet gewoon 6 man/vrouw over zich heenkrijgen!quote:Op maandag 21 november 2005 10:45 schreef melke het volgende:
Aaaah wat erg, die Roel ligt gewoon te slapen! Ik had hem al lang een schop onder z'n reet gegeven! De moeder van Roel vast en zeker ook
Ja wat dacht jij dan. De stofzuiger naar de slaapkamer brengen is een heeeele klus hoorquote:Op maandag 21 november 2005 10:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zielig hoor dat hij nu alweer zo moe is.
Dat durft men niet, men is dan bang voor een nominatiequote:Op maandag 21 november 2005 10:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik begrijp NIET waarom Nattelie en Roel niet gewoon 6 man/vrouw over zich heenkrijgen!
De schillers gaan ook goed hoor. Lieske ook. Roel doet zoals gewoonlijk geen fluit en Nathalie heeft zoals ze zelf zegt nu een handicap..quote:Op maandag 21 november 2005 10:46 schreef Sonique het volgende:
Ik vind dat Lieske de enige is die ook maar iets serieus doet aan de weekopdracht, en het geen eens erg vindt!
En dat voor een student!
Ik denk dat heel Nederland degene die z'n mond opentrekt tegen dat luie stel NIET eruit stemt!quote:Op maandag 21 november 2005 10:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat durft men niet, men is dan bang voor een nominatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |