op tijd op staan voor picca'squote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach ik lig er niet wakker van als hier geen sneeuw blijft liggen hoorik zie het allemaal wel
2 maart heb ik amper geslapenquote:
O cool!quote:Op maandag 21 november 2005 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
2 maart heb ik amper geslapenheb echt alles van begin tot eind gevolgt
!
Ik kon die nacht rustig gaan slapen, hier viel geen drolquote:Op maandag 21 november 2005 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
2 maart heb ik amper geslapenheb echt alles van begin tot eind gevolgt
!
Iddquote:
Das shit hequote:Op maandag 21 november 2005 17:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kon die nacht rustig gaan slapen, hier viel geen drol![]()
Wel frappant dat toevallig alleen in nederland, -6, -7 en -8 graden voorkomenquote:
aah.. die goeie oude tijdquote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef Keromane het volgende:
Nederland ligt in het hart van een opklaring, vrijwel windstil, arctische lucht en boven een sneeuwdek. is -12 dan makkelijk mogelijk. Misschien zelfs nog een stuk lager.
Zo ziet 21cm eruit:
[afbeelding]
[b](weeronline.be K.Holvoet, 1998)
Weer nieuwe runs, het wordt beter en beter.
Afkloppen.
ja, daar zat ik ook naar te kijken, Eindhoven dan. Ziet er beter uit als vanochtend. Vooral weer een tikkie kouder. Maar het is wel 6 dagen vooruit. Voorlopig dus afwachtenquote:
TVPquote:Komende avond en nacht klaart het verder op. De wind is zwak en het koelt in het hele land flink af. De minimumtemperatuur ligt tussen +2 graden in het zuidwesten en -5 in het noordoosten. Daarbij ontstaat hier en daar mist.
klinkt goed nu, maar hoop dat we na vorig jaar niet weer de deksel op de neus krijgenquote:Op maandag 21 november 2005 21:33 schreef Keromane het volgende:
Prognoses nu:
Temperaturen niet al te hoog. Donderdag een front met neerslag vanuit het westen. Donderdagnacht komt de kern aan bij Zeeland met flink wat neerslag, de kern trekt over het zuiden in een krulbeweging naar het noorden. Vrijdagavond wat droger. Zaterdag vooral droog en koud, zondag sneeuwstoringen uit Duitsland, maandag kan langdurige neerslag opleveren.
Heavy Snow and Blizzards... Is dat niet iets wat we hier in 1979 hadden?quote:EARLY WARNING OF SEVERE WEATHER
EARLY WARNING of Heavy Snow and Blizzards Issued by the Met Office at 10:46 on Monday, 21 November
OVERALL RISK ASSESSMENT: The probability of disruption due to severe weather conditions in part of the United Kingdom within the next 132 hours is 70 percent.
This is the first warning of disruption due to Heavy Snow and Blizzards.
The Met Office is forecasting a period of cold and very strong northerly winds across the country on Thursday and Friday, and perhaps also through Saturday, with all areas at risk of seeing some snow.
Highest risk areas are northern and eastern Scotland (where winds may reach severe gale force), and also eastern counties of England. Showers will fall as snow or hail widely over higher ground and at lower levels at times. Local blizzard conditions are expected over higher ground in the north and east.
This warning will be updated by 1000 on Tuesday 22 November 2005.
ik zag hetquote:Op dinsdag 22 november 2005 06:53 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, in/na het weekeinde rond nul overdag
en inderdaad ook neerslagquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag hetKeromane gaat nog gelijk krijgen met z'n gok straks, want we gaan het dit weekeinde ook niet droog houden
0.9 - 1 = -0.1 speedyquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen![]()
0.9 gradendoe er maar even 1 graad bij af
-1.9 dus
dit komt omdat mijn sensor boven het water hangt
moet ik maar even veranderen
Vrieskou van half dec tot eind feb? Sorry dit gaat echt niet zonder sneeuw en gelukkig maar!
Ik bedoel dus 1.0 graden erafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |