quote:Op donderdag 24 november 2005 07:40 schreef Keromane het volgende:
De laatste run ziet er weer slecht uit. Amper winterweer, geen vorst.
We moeten het maar zien nu. Een klein verschil kan grote invloeden hebben. Het is niet anders in Nederland.
Wie gaat er mee surfen?quote:Significante golfhoogte rede Hoek Van Holland punt
tot 01:00 uur vannacht : 1-1,5 meter toenemend 3-4 meter, in de avond toenemend 4-5 meter
tot 13:00 uur morgenmiddag : 4-5 meter toenemend 5-6 meter
wat is dat voor iets belachelijks? In eind november cd CV-ketels vervangenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef zakjapannertje het volgende:
volgende week belooft het kouder te worden, zo te zien op NOS TT 704 en toevallig heeft mijn woningbouwvereniging de ingeving gehad om deze maand de CV-ketels te vervangen in mijn buurt, ook bij mijdat betekent 5 dagen geen CV, dat wordt koukleumen dus
![]()
(al heb ik een warme PC-monitor wat het verlies wat kan compenseren, en daarbij stook ik weinig, maar voor de wat oudere mensen is het heel klote)
er schenen wat problemen te zijn hier eerder dit jaar met de warmtetoevoer (maar ikzelf stookte toen niet dus ik kan er niet over meepraten) ik weet niet of het daarmee te maken heeft maar het zou goed kunnen dat de oude CV-ketels vervangen moest worden en het blijkbaar in de zomer niet opgemerkt was, dusquote:Op donderdag 24 november 2005 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat is dat voor iets belachelijks? In eind november cd CV-ketels vervangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |