Trustequote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga![]()
Ik hoor het wel, van de clib![]()
![]()
![]()
Dus je waardeert me alleen vanwege de caps. Nou.... en bedankt hè!quote:Op maandag 21 november 2005 01:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je had er beter een beetje bij kunnen blijven, hadden we het nog een beetje kunnen sturen.
Nu is het te laat en laat je de oldbies het opknappen, om vervolgens weer bij een vervolgende BB terug te keren als de BIG Scanman01.
Scan je maakt mooie Caps maar dat is het![]()
![]()
![]()
Ja hó effe!!quote:Op maandag 21 november 2005 01:56 schreef lovebear het volgende:
verder
Vorig toppic
[BB] User servival game #25
de finalisten
Gert: 55
Teamlead: 53
APK: 53
Snaptnix: 51
Isabeau: 49
Day: 47
PC eend: 45
Versabommie: 45
Cuall: 45
Demins 45
Kleintje: 43
Maurisico: 43
Jappie: 43
Kribbet: 43
de bankzitters
Kribbet: 94
Maurisico: 90
Jappie: 90
Kleintje: 84
op deze mensen kan tot 23.59 gestemt worden
DE REGELS!!!!
Je moet 1 bewoner 2 minpunten geven die je t liefst ziet vertrekken.
Dus wees hard, Das de motto.
geef een goede motivatie waarom je diegene eruit wil.
En waarom de andere mogen blijven van jou.
En je mag maar 1x stemmen per dag!
En alleen de bewoners die al in de lijst van Servival staan en meegedaan hebben
mogen stemmen!!!!
Dus niet de bewoners die er al een keer uitgestemd zijn.
voorbeeld lijst
Neem de lijst elke stem ronde over!!!!!!
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie (zie hierboven)
.......
...........
Maurisico: 94
Jappie: 90
Kribbet: 90
Kleintje: 84
stemmers tot nu toe
Niet zeuren dat klopte niet nu klopt hetquote:Op maandag 21 november 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hó effe!!
Toen ik om 23.56 ging stemmen heb ik Kribbet op 82 gezet.![]()
Je mag toch nog een keer stemmen??quote:Op maandag 21 november 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hó effe!!
Dat was dan jou foutquote:Op maandag 21 november 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hó effe!!
Ik heb het ook nog op cd-rom staanquote:Op maandag 21 november 2005 01:58 schreef Gert het volgende:
Truste Wicked.![]()
En Coos, wat ben jij eigenlijk een miserabel klikspaantje.![]()
Ik zal zo -om al te veel offtopic-gfelul te vermijden- wat uit mijn archief in de clib posten, dan zie je dat het een stuk minder vulgair was dan jij nu doet voorkomen.![]()
De dag is nog niet om.quote:Op maandag 21 november 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mag toch nog een keer stemmen??Dan doe je het gewoon nog een keer
![]()
Lieske is de afgelopen tijd ook behoorlijk verandert. Is niet meer de Lieske die we in het begin zagen.quote:Op maandag 21 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is een wolf in schaapskleren![]()
Lieske speelt het lieve schattige meisje, maar naait ze allemaal een oor aan
O je zet alleen jezelf maar te kijk als een vies geperverteerd mannetje dat de grenzen niet kent, je plaatst maar raak.quote:Op maandag 21 november 2005 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog op cd-rom staan![]()
Dat waren nog eens tijden!!
Heb ook nog foto's van de mr. Clib verkiezing.![]()
Misschien kunnen we wat "regelen" zodat ik ze niet plaats.![]()
En daarna gingen APK en Cuall ook nog is de fout in om zijn punten als "geldig" te bestempelenquote:
Maar wat is nu de goeie lijst dan??quote:Op maandag 21 november 2005 02:00 schreef lovebear het volgende:
ik ga nu echt slapen
Ik wist hetquote:Op maandag 21 november 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hó effe!!
Ik sta er niet op.quote:Op maandag 21 november 2005 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
O je zet alleen jezelf maar te kijk als een vies geperverteerd mannetje dat de grenzen niet kent, je plaatst maar raak.
En ik weet dat ik ze zal krijgen, dat is absoluut niet erg hoor, wat wel erg is dat er iemand door de mazen van het APK-net is gekropen en eigenlijk niet meer mocht stemmenquote:
Ik vind haar niet veranderd eigenlijk. Misschien is ze een tijdje wat rustiger geweest, maar de laatste weken komt ze weer wat los. De Lieske van de eerste weken zegmaar. En ze lult nog steeds een eind weg en heeft schijt aan wat anderen daar van vindenquote:Op maandag 21 november 2005 02:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Lieske is de afgelopen tijd ook behoorlijk verandert. Is niet meer de Lieske die we in het begin zagen.
Nee maar jij hebt die uitermate ranzige fotootjes wel in elkaar gefabriceerd.quote:
Kijk ,dat heb ik dan weer voor op jou.quote:Op maandag 21 november 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik weet dat ik ze zal krijgen, dat is absoluut niet erg hoor, wat wel erg is dat er iemand door de mazen van het APK-net is gekropen en eigenlijk niet meer mocht stemmen![]()
Maakt niet uit waar jij je punten neerzet Coos, komt altijd goed terechtquote:
Offtopicquote:Op maandag 21 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet veranderd eigenlijk. Misschien is ze een tijdje wat rustiger geweest, maar de laatste weken komt ze weer wat los. De Lieske van de eerste weken zegmaar. En ze lult nog steeds een eind weg en heeft schijt aan wat anderen daar van vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |