quote:Op woensdag 23 november 2005 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[meet]FOK! 6 jaar, Danny & Knorretje 5 jaar II
ik had niets anders verwachtquote:Op woensdag 23 november 2005 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Trouw blauw, ik hou van jou...... (nee niet van JOU UIO).
Rooienquote:Op woensdag 23 november 2005 09:53 schreef yvonne het volgende:
Ha, gezellig hier
Wordt een leuke meeting dan als we ook door de sluitingstijden gaanquote:Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
we kunnen overigens net zo goed hier door blijven gaan
toch alleen maar blauw dat reageert
Dat is wel het minste wat we kunnen doen...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wordt een leuke meeting dan als we ook door de sluitingstijden gaan
Pluk de dag en vraag het een FAquote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tot hoever KAN een topic eigenlijk???
Briljant idee. Nu nog een naam ervoorquote:Op woensdag 23 november 2005 10:08 schreef Duderinnetje het volgende:
An sich wel een leuk concept: met een besloten groepje zo'n beetje slowchatten in GC en kijken hoeveel posts we kunnen maken en zo...
Het voordeel is in ieder geval dat het geen reeks wordt.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Briljant idee. Nu nog een naam ervoor
Mócht het en reeks worden is het verloop gigantisch natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het voordeel is in ieder geval dat het geen reeks wordt.
We gingen toch door blijven posten?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mócht het en reeks worden is het verloop gigantisch natuurlijk
Opstappende mods enzoquote:Op woensdag 23 november 2005 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
We gingen toch door blijven posten?
Dan kan het toch geen reeks worden?
Ben ik toch niet de enige die blond is.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
ik vatte hem ook pas nadat ik op invoeren klikte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |