Ja is beter wat de meeste hebben hierquote:Op zondag 20 november 2005 23:45 schreef KRIBBET het volgende:
Eigenlijk zijn we 2 verschrikkelijke geluksvogels![]()
euhm...er staat een paard op het fotoboek van kleintje, meer nietquote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef luciano het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar de naam van ice rulez , maar ,
![]()
@ ijsje roel
Doe je de deur achter je dicht als je weer vertrekt ? Het tocht hier namelijk een beetje ... of staat je gulp weer open na het zien van de foto's van Kleintje ,
Viespeuk !!!!!!!!!!
Na mij is Gert nog geweest om mij op 94 te zetten en dat was de laatste volgens mijquote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
Vandaar dat ik Kleintje mijn 2 minpunten geef.
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie (zie hierboven)
.......
...........
Kribbet: 96
Maurisico: 94
Jappie: 92
Kleintje: 88
Het is Ice_rulez josti!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef luciano het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar de naam van ice rulez , maar ,
![]()
@ ijsje roel
Doe je de deur achter je dicht als je weer vertrekt ? Het tocht hier namelijk een beetje ... of staat je gulp weer open na het zien van de foto's van Kleintje ,
Viespeuk !!!!!!!!!!
Komt ie dan!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
FF stemmen
Uw icoon is stukquote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef luciano het volgende:
Dan heb je er een paar gemist , en zul je er nog veel meer gaan missen![]()
Ik kan niet voor de meeste spreken maar ben dolgelukkig met wat ik met mijn vrouw heb (al 9 jaar)quote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja is beter wat de meeste hebben hier
Mijn icoon heeft nog nooit gewerkt helaas , zelfs niet als oldbie ... terwijl newbies WEL een icoon kunnen uploaden .... ERG VREEMD !!!quote:
Ik moet het ook nog steeds doen met een webicon ....:(quote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef luciano het volgende:
[..]
Mijn icoon heeft nog nooit gewerkt helaas , zelfs niet als oldbie ... terwijl newbies WEL een icoon kunnen uploaden .... ERG VREEMD !!!
Fuckbug!quote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
Is een FOK-bug heb ik mij laten vertellen , is helaas niets aan te doen ...![]()
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
Is een FOK-bug heb ik mij laten vertellen , is helaas niets aan te doen ...![]()
Au , die deed zeer die opmerking ......... tis dat ik niet meer mee mag doen , ur lucky day !!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuckbug!
Hey nog een beetje kunnen poepen, na die videorecorder?
Zeg loop es niet te zieken.quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |