Als ze foto's plaatst waarbij ik onder haar gordel kan kijken, kan je zoiets verwachtenquote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef Day het volgende:
Ik geef Kribbet 2 minpunten. Motivatie: je post over Kleintje was onder de gordel.
Hij staat al in de startblokken, maar moet nog even wachten tot Lovebear klaar is met haar controle-takenquote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Lekker bezig allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen die op de lijst stond mag tot 23.59u nogmaals een stem uitbrengen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb de punten van Coos uit het andere topic hier gezet. Maar sindsdien heeft o.a. Snaptnix gestemd en ik weet niet welke lijst zij gebruikte.quote:Op maandag 21 november 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gr, ik kan ook nier heel even TV gaan kijken of jullie maken er al een zooi vanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KLOPT ALS EEN BUSquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
mijn stemmen -- kleintje motivatie volgt later
Maurisico: 94
Jappie: 92
Kleintje: 88
Kribbet: 90
Wickedangel die punten tellen alleen als Coos ze zelf komt postenquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb de punten van Coos uit het andere topic hier gezet. Maar sindsdien heeft o.a. Snaptnix gestemd en ik weet niet welke lijst zij gebruikte.
Ik zal nog eens behulpzaam zijnquote:Op maandag 21 november 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickedangel die punten tellen alleen als Coos ze zelf komt postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij je had ingelezen had je niet in dit topic gepost.quote:Op maandag 21 november 2005 00:13 schreef Ice_rulez het volgende:
Toch leuk dat dit draadje weer leeft, maar wat is dit voor een comunity. Moderators die na 20 minuten al dreigen met verwijderen van postings???
Ik heb me ingelezen, heb er zin án om te potsen, krijg je dit :-(
Coos was dus te laat en mag ook vandaag niet stemmen (volgens de regels van APK)quote:Op maandag 21 november 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickedangel die punten tellen alleen als Coos ze zelf komt postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft visite en dacht in het goede topic te posten!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Coos was dus te laat en mag ook vandaag niet stemmen (volgens de regels van APK)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KRIBBET krijgt er dus weer 2 punten bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die gek sms-te mij trots dat hij "nog snel even op kribbet" had gestemp.quote:Op maandag 21 november 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal nog eens behulpzaam zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wickedangel ik kan de originele post van de stemmen van Coos niet vinden, als je een quote doet dan tellen ze mee maar ik zie ze nergensquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb de punten van Coos uit het andere topic hier gezet. Maar sindsdien heeft o.a. Snaptnix gestemd en ik weet niet welke lijst zij gebruikte.
Uhhhh......... en de stemming van cuall, moet die ook nog verwerkt worden????quote:Op maandag 21 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
Day heeft KRIBBET -2 gestemd
HenkJansen heeft kleintje -2 gestemd
Snaptnix heeft kleintje -2 gestemd
Wickedangel heeft KRIBBET -2 gestemd
Dan is dit de goede lijst
Kleintje: 84
Dat was Coos, zijn stemmen heb ik hier gepost. Ik had al veel eerder gestemd. Maar qua punten moet het kloppen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
Wickedangel heeft KRIBBET -2 gestemd
[BB] User servival game #24quote:Op maandag 21 november 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickedangel ik kan de originele post van de stemmen van Coos niet vinden, als je een quote doet dan tellen ze mee maar ik zie ze nergensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt heb t gelezenquote:Op maandag 21 november 2005 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was Coos, zijn stemmen heb ik hier gepost. Ik had al veel eerder gestemd. Maar qua punten moet het kloppen.
Hèhè... Dus de stem van Coos telt nog mee?quote:Op maandag 21 november 2005 00:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Klopt heb t gelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee sorry maar het klopt dus nietquote:Op maandag 21 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
Day heeft KRIBBET -2 gestemd
HenkJansen heeft kleintje -2 gestemd
Snaptnix heeft kleintje -2 gestemd
Coos heeft KRIBBET -2 gestemd
Dan is dit de goede lijst
Kleintje: 84
Nee, lijkt mij niet eerlijk, zie boven.quote:Op maandag 21 november 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hèhè... Dus de stem van Coos telt nog mee?
Dus ze staan wel ergens? Dan moeten we ze meetellenquote:Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft visite en dacht in het goede topic te posten!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop