He ice, jammer dat je niet wat eerder hier was, zo te lezen ben je het gezelligste persoon op FOK en daar zochten we nog naarquote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!
ben aanvraag doen om deel 24 te sluitenquote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Dit zijn de punten van Coos:
Kom als de visite weg is met de motivatie.
Maar nog effe snel voor middernacht.
Kribbet--
Maurisico: 94
Jappie: 92
Kleintje: 90
Kribbet: 90
Doe er wat aan, Lovebear, er zijn nu twee topics, het wordt weer een zooitje.
Niet het goede lijstje maar ik wacht op Cuall zodat ze het recht kan trekkenquote:Op zondag 20 november 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg loop es niet te zieken.
je stemmen telde iig niet mee
@day je hebt t goede lijstje
Eej, en nu heb je hem maar weggehaaldquote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
Is een FOK-bug heb ik mij laten vertellen , is helaas niets aan te doen ...![]()
De telling van Kleintje moet volgens mij op 88 gezet worden...quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef Day het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat ik de juiste lijst te pakken heb.
Ik geef Kribbet 2 minpunten. Motivatie: je post over Kleintje was onder de gordel.
Kribbet: 92
Kleintje: 90
Na deze stemming kreeg Kribbet inderdaad al 2 minpunten van ik dacht Gertquote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie (zie hierboven)
.......
...........
Kribbet: 96
Kleintje: 88
Make my day, heb voor jou een snipperdag genomen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef luciano het volgende:
ice_rulez begint een beetje annoying te worden nu al ......... we zullen eens zien hoe lang hij / zij dat volhoudt ......![]()
![]()
![]()
Ik stel een negeer actie voorquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef luciano het volgende:
ice_rulez begint een beetje annoying te worden nu al ......... we zullen eens zien hoe lang hij / zij dat volhoudt ......![]()
![]()
![]()
Godver ben even kijken kon als laatste die van gert vindenquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet het goede lijstje maar ik wacht op Cuall zodat ze het recht kan trekken![]()
Ja klopt Gert had er 2 bij gegeven en moet op 88quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De telling van Kleintje moet volgens mij op 88 gezet worden...
[..]
Na deze stemming kreeg Kribbet inderdaad al 2 minpunten van ik dacht Gert
dus had toen de lijst als volgt moeten zijn
Heb ik het toch goed gezienquote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De telling van Kleintje moet volgens mij op 88 gezet worden...
[..]
Na deze stemming kreeg Kribbet inderdaad al 2 minpunten van ik dacht Gert
dus had toen de lijst als volgt moeten zijn
Sukkel ga eens mee met de tijd, wie heeft er nog een videorecorder?quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuckbug!
Hey nog een beetje kunnen poepen, na die videorecorder?
Opzouten.quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!
Klaplul, er staat toch geschreven dat jij niet mag stemmen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef Ice_rulez het volgende:
Ohw, voor de zekerheid: Ik stem -2 op kleintje, sexliliputters horen hier niet thuis maar in de efteling.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
Je topicverziekende posts ga ik vanaf nu verwijderen.
Tnx cartWomanquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
Je staat niet eens in de lijst, maar ik ga op je stemmenquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Opzouten.
Goede zet CartWOmanquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
Punten voor CartWOmanquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
Ok ff niet stemmen ga even puzzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |