Ja is beter wat de meeste hebben hierquote:Op zondag 20 november 2005 23:45 schreef KRIBBET het volgende:
Eigenlijk zijn we 2 verschrikkelijke geluksvogels![]()
euhm...er staat een paard op het fotoboek van kleintje, meer nietquote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef luciano het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar de naam van ice rulez , maar ,
![]()
@ ijsje roel
Doe je de deur achter je dicht als je weer vertrekt ? Het tocht hier namelijk een beetje ... of staat je gulp weer open na het zien van de foto's van Kleintje ,
Viespeuk !!!!!!!!!!
Na mij is Gert nog geweest om mij op 94 te zetten en dat was de laatste volgens mijquote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
Vandaar dat ik Kleintje mijn 2 minpunten geef.
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie (zie hierboven)
.......
...........
Kribbet: 96
Maurisico: 94
Jappie: 92
Kleintje: 88
Het is Ice_rulez josti!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef luciano het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar de naam van ice rulez , maar ,
![]()
@ ijsje roel
Doe je de deur achter je dicht als je weer vertrekt ? Het tocht hier namelijk een beetje ... of staat je gulp weer open na het zien van de foto's van Kleintje ,
Viespeuk !!!!!!!!!!
Komt ie dan!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
FF stemmen
Uw icoon is stukquote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef luciano het volgende:
Dan heb je er een paar gemist , en zul je er nog veel meer gaan missen![]()
Ik kan niet voor de meeste spreken maar ben dolgelukkig met wat ik met mijn vrouw heb (al 9 jaar)quote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja is beter wat de meeste hebben hier
Mijn icoon heeft nog nooit gewerkt helaas , zelfs niet als oldbie ... terwijl newbies WEL een icoon kunnen uploaden .... ERG VREEMD !!!quote:
Ik moet het ook nog steeds doen met een webicon ....:(quote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef luciano het volgende:
[..]
Mijn icoon heeft nog nooit gewerkt helaas , zelfs niet als oldbie ... terwijl newbies WEL een icoon kunnen uploaden .... ERG VREEMD !!!
Fuckbug!quote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
Is een FOK-bug heb ik mij laten vertellen , is helaas niets aan te doen ...![]()
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
Is een FOK-bug heb ik mij laten vertellen , is helaas niets aan te doen ...![]()
Au , die deed zeer die opmerking ......... tis dat ik niet meer mee mag doen , ur lucky day !!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuckbug!
Hey nog een beetje kunnen poepen, na die videorecorder?
Zeg loop es niet te zieken.quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!
He ice, jammer dat je niet wat eerder hier was, zo te lezen ben je het gezelligste persoon op FOK en daar zochten we nog naarquote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
ben aanvraag doen om deel 24 te sluitenquote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Dit zijn de punten van Coos:
Kom als de visite weg is met de motivatie.
Maar nog effe snel voor middernacht.
Kribbet--
Kleintje: 90
Kribbet: 90
Doe er wat aan, Lovebear, er zijn nu twee topics, het wordt weer een zooitje.
Niet het goede lijstje maar ik wacht op Cuall zodat ze het recht kan trekkenquote:Op zondag 20 november 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg loop es niet te zieken.
je stemmen telde iig niet mee
@day je hebt t goede lijstje
Eej, en nu heb je hem maar weggehaaldquote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
De telling van Kleintje moet volgens mij op 88 gezet worden...quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef Day het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat ik de juiste lijst te pakken heb.
Ik geef Kribbet 2 minpunten. Motivatie: je post over Kleintje was onder de gordel.
Kribbet: 92
Na deze stemming kreeg Kribbet inderdaad al 2 minpunten van ik dacht Gertquote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
.......
...........
Make my day, heb voor jou een snipperdag genomen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef luciano het volgende:
ice_rulez begint een beetje annoying te worden nu al ......... we zullen eens zien hoe lang hij / zij dat volhoudt ......![]()
![]()
![]()
Ik stel een negeer actie voorquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef luciano het volgende:
ice_rulez begint een beetje annoying te worden nu al ......... we zullen eens zien hoe lang hij / zij dat volhoudt ......![]()
![]()
![]()
Godver ben even kijken kon als laatste die van gert vindenquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet het goede lijstje maar ik wacht op Cuall zodat ze het recht kan trekken![]()
Ja klopt Gert had er 2 bij gegeven en moet op 88quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De telling van Kleintje moet volgens mij op 88 gezet worden...
[..]
Na deze stemming kreeg Kribbet inderdaad al 2 minpunten van ik dacht Gert
dus had toen de lijst als volgt moeten zijn
Heb ik het toch goed gezienquote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De telling van Kleintje moet volgens mij op 88 gezet worden...
[..]
Na deze stemming kreeg Kribbet inderdaad al 2 minpunten van ik dacht Gert
dus had toen de lijst als volgt moeten zijn
Sukkel ga eens mee met de tijd, wie heeft er nog een videorecorder?quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuckbug!
Hey nog een beetje kunnen poepen, na die videorecorder?
Opzouten.quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Klaplul, er staat toch geschreven dat jij niet mag stemmen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef Ice_rulez het volgende:
Ohw, voor de zekerheid: Ik stem -2 op kleintje, sexliliputters horen hier niet thuis maar in de efteling.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
Je topicverziekende posts ga ik vanaf nu verwijderen.
Tnx cartWomanquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
Je staat niet eens in de lijst, maar ik ga op je stemmenquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Opzouten.
Goede zet CartWOmanquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
Punten voor CartWOmanquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
Ok ff niet stemmen ga even puzzelen
Als ze foto's plaatst waarbij ik onder haar gordel kan kijken, kan je zoiets verwachtenquote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef Day het volgende:
Ik geef Kribbet 2 minpunten. Motivatie: je post over Kleintje was onder de gordel.
Hij staat al in de startblokken, maar moet nog even wachten tot Lovebear klaar is met haar controle-takenquote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Lekker bezig allemaal!![]()
Iedereen die op de lijst stond mag tot 23.59u nogmaals een stem uitbrengen.![]()
Ik heb de punten van Coos uit het andere topic hier gezet. Maar sindsdien heeft o.a. Snaptnix gestemd en ik weet niet welke lijst zij gebruikte.quote:Op maandag 21 november 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
gr, ik kan ook nier heel even TV gaan kijken of jullie maken er al een zooi van
KLOPT ALS EEN BUSquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
mijn stemmen -- kleintje motivatie volgt later
Wickedangel die punten tellen alleen als Coos ze zelf komt postenquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb de punten van Coos uit het andere topic hier gezet. Maar sindsdien heeft o.a. Snaptnix gestemd en ik weet niet welke lijst zij gebruikte.
Ik zal nog eens behulpzaam zijnquote:Op maandag 21 november 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickedangel die punten tellen alleen als Coos ze zelf komt posten![]()
Als jij je had ingelezen had je niet in dit topic gepost.quote:Op maandag 21 november 2005 00:13 schreef Ice_rulez het volgende:
Toch leuk dat dit draadje weer leeft, maar wat is dit voor een comunity. Moderators die na 20 minuten al dreigen met verwijderen van postings???
Ik heb me ingelezen, heb er zin án om te potsen, krijg je dit :-(
Coos was dus te laat en mag ook vandaag niet stemmen (volgens de regels van APK)quote:Op maandag 21 november 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickedangel die punten tellen alleen als Coos ze zelf komt posten![]()
Hij heeft visite en dacht in het goede topic te posten!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Coos was dus te laat en mag ook vandaag niet stemmen (volgens de regels van APK)![]()
KRIBBET krijgt er dus weer 2 punten bij![]()
Die gek sms-te mij trots dat hij "nog snel even op kribbet" had gestemp.quote:Op maandag 21 november 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal nog eens behulpzaam zijn![]()
Wickedangel ik kan de originele post van de stemmen van Coos niet vinden, als je een quote doet dan tellen ze mee maar ik zie ze nergensquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb de punten van Coos uit het andere topic hier gezet. Maar sindsdien heeft o.a. Snaptnix gestemd en ik weet niet welke lijst zij gebruikte.
Uhhhh......... en de stemming van cuall, moet die ook nog verwerkt worden????quote:Op maandag 21 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
Day heeft KRIBBET -2 gestemd
HenkJansen heeft kleintje -2 gestemd
Snaptnix heeft kleintje -2 gestemd
Wickedangel heeft KRIBBET -2 gestemd
Dan is dit de goede lijst
Kleintje: 84
Dat was Coos, zijn stemmen heb ik hier gepost. Ik had al veel eerder gestemd. Maar qua punten moet het kloppen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
Wickedangel heeft KRIBBET -2 gestemd
[BB] User servival game #24quote:Op maandag 21 november 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickedangel ik kan de originele post van de stemmen van Coos niet vinden, als je een quote doet dan tellen ze mee maar ik zie ze nergens![]()
Klopt heb t gelezenquote:Op maandag 21 november 2005 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was Coos, zijn stemmen heb ik hier gepost. Ik had al veel eerder gestemd. Maar qua punten moet het kloppen.
Nee sorry maar het klopt dus nietquote:Op maandag 21 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
Day heeft KRIBBET -2 gestemd
HenkJansen heeft kleintje -2 gestemd
Snaptnix heeft kleintje -2 gestemd
Coos heeft KRIBBET -2 gestemd
Dan is dit de goede lijst
Nee, lijkt mij niet eerlijk, zie boven.quote:Op maandag 21 november 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hèhè... Dus de stem van Coos telt nog mee?
Dus ze staan wel ergens? Dan moeten we ze meetellenquote:Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft visite en dacht in het goede topic te posten!!!!![]()
Je vergeet Coos dus. Hij heeft voor twaalven gestemd, maar in het verkeerde topic omdat er op dat moment twee waren.quote:Op maandag 21 november 2005 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee sorry maar het klopt dus niet
De stemmen van zondag:
Kleintje: Lovebear - Cuall - APK - Demins - Kribbet - Snaptnix
Jappie: M-en-A - Style - ChantalC - Maurisico
Maurisico: Jappie - teamlead - Wickedangel
Kribbet: Kleintje, Versabommie - PC eend -Gert - Day
maakt dan:
En de stem van Coos moet dan ook nog hierbij toegevoegd worden vind ik!quote:Op maandag 21 november 2005 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
De stemmen van zondag:
maakt dan:
Ja hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie mijn post van net.quote:Op maandag 21 november 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij niet eerlijk, zie boven.
Kat & vioolquote:Op maandag 21 november 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En de stem van Coos moet dan ook nog hierbij toegevoegd worden vind ik!
Hij had op tijd gestemd, alleen het was in een topic dat later dichtging omdat het dubbel was.
Uiteraard ben ik het de Grote Dictator eens (maar de regels zullen nog wel veranderen)quote:Op maandag 21 november 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij niet eerlijk, zie boven.
Ik heb ook gestemd voor 24:00uur en zie hem niet staanquote:Op maandag 21 november 2005 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Je vergeet Coos dus. Hij heeft voor twaalven gestemd, maar in het verkeerde topic omdat er op dat moment twee waren.
Dus wel, klopt idd zat andere topics, maar zit graag in topics waar gepost wordt.quote:Op maandag 21 november 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als jij je had ingelezen had je niet in dit topic gepost.
Genoeg andere topics om in te posten, dus doe dat gewoon.
Vraagje:quote:Op maandag 21 november 2005 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
De stemmen van zondag:
maakt dan:
quote:Op maandag 21 november 2005 00:32 schreef PC eend het volgende:
Kan ik hier de stemmen van Coos doorgeven
Dus komt wel degelijk ook van Coos zelfquote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef Coos het volgende:
Maar nog effe snel voor middernacht.![]()
Kribbet--
Kribbet: 90![]()
Coos!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Vraagje:
Wie heeft er dan wel gestemd en staat NIET in de lijst hier boven?
Ik ben er even tussenuit geweest namelijk
quote:Op maandag 21 november 2005 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
De stemmen van zondag:
maakt dan:
Helaas voor jou is dat in dit geval wel zo eerlijk, Coos heeft echt op tijd gestemd:quote:Op maandag 21 november 2005 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(maar de regels zullen nog wel veranderen)![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef Coos het volgende:
Maar nog effe snel voor middernacht.![]()
Kribbet--
Kribbet: 90![]()
Ja waarom gebruiken jullie dan niet een goede lijst stelletje mongolenquote:Op maandag 21 november 2005 00:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd voor 24:00uur en zie hem niet staan![]()
Mama is boosquote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja waarom gebruiken jullie dan niet een goede lijst stelletje mongolen
Dank je wel Henk en weet je wat het allerleukste is, ik heb niet hoeven slijmen of te liegenquote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
Kribbet: Heb ik toch wel een leuke band mee opgebouwd de laatste dagen.
oud-notaris CUall is koud een dag notaris af en het is alweer een chaosquote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik voorzie een heerlijke BITCHFIGHT, roarrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef Snaptnix het volgende:
Kleintje is mij een doorn in het oog, iemand zichzelf te letterlijk blootgeeft om vervolgens als chantage die foto’s weer weg te halen….
Op d’r pik getrapt is als iemand kritiek uit (welke je in de finale vast vaker rond je oren zal gaan vliegen.) Dit terwijl ze pretendeert een mega bitch te zijn. die kan van mij op weinig punten en sympathie rekenen. -2 dus!
EY!quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Vraagje:
Wie heeft er dan wel gestemd en staat NIET in de lijst hier boven?
Ik ben er even tussenuit geweest namelijk
Dit had ik er al over gepost:quote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas voor jou is dat in dit geval wel zo eerlijk, Coos heeft echt op tijd gestemd:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2005 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ze staan wel ergens? Dan moeten we ze meetellen![]()
Dacht dat hij helemaal niet was geweest![]()
Ga je schreeuwen tegen ons plaats dan regelmatig een ge-update lijstquote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op maandag 21 november 2005 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie mijn post van net.
Ik heb hem wel zien staan enquote:Op maandag 21 november 2005 00:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd voor 24:00uur en zie hem niet staan![]()
Jij krijgt nu je 2e gele kaartquote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
O, OK.quote:Op maandag 21 november 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit had ik er al over gepost:
[..]
EendeBorst.quote:Op maandag 21 november 2005 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij krijgt nu je 2e gele kaart
Mongolendat is kwetsend, daar zijn andere benamingen voor, dat zou jij toch moeten weten met die baan van je
Ik geloof echt niet dat jij dat werk doet
Waar bemoei ik me eigenlijk mee, waar maak ik me druk overquote:
Begin van de avond heb ik een beetje op tafel geslagen en dat koste me meer punten dan jij kan goedmakenquote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu die van Coos er nog bij en op volgorde en het loopt weer als een trein
![]()
De motivering dan nog van mijn stemmen voor gisteren :
Kribbet, Kribbet, Kribbet, zoveel loze beloftes en geen hol waarmaken. Je riep om in de finale te komen dat je meer op tafel zou gaan slaan. Belofte maakt schuld, en dus sta je nogal bij mij en anderen in het krijt. Ik za je nog 1 kans geven maar als ik morgen niet direct verbetering zie gaat je volgzame kop eraf in de vorm van 2 ongezouten minpunten. Ik eis een harde Kribbet en niet de sissy die ik nu zie rondkwijlen!![]()
[
kleintje op haar pik getraptquote:Op maandag 21 november 2005 00:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kleintje is mij een doorn in het oog, iemand zichzelf te letterlijk blootgeeft om vervolgens als chantage die foto’s weer weg te halen….
Op d’r pik getrapt is als iemand kritiek uit (welke je in de finale vast vaker rond je oren zal gaan vliegen.) Dit terwijl ze pretendeert een mega bitch te zijn. die kan van mij op weinig punten en sympathie rekenen. -2 dus!
Dat heb ik ook een beetje. Misschien moet de stekker er maar uit.quote:Op maandag 21 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar bemoei ik me eigenlijk mee, waar maak ik me druk over![]()
Nee schat, ik heb niet op kribbet gestemd....quote:Op maandag 21 november 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
Klopt het dan zo wel?
Kleintje: Lovebear - Cuall - APK - Demins - Kribbet - Snaptnix - Henk.jansen
Kribbet: Kleintje, Versabommie - PC eend -Gert- Day -Coos -
nee bommie had kleintje minpunten gegeven volgens mijquote:Op maandag 21 november 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
Klopt het dan zo wel?
Je hebt gelijkquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee schat, ik heb niet op kribbet gestemd....
hier: [BB] User servival game #24
lamaquote:Op maandag 21 november 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
Klopt het dan zo wel?
maakt dan
Kleintje: 86
Kribbet: 88
Er is echt een hetze aan de gangquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker megalomane opmerking weer.quote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Misschien moet de stekker er maar uit.![]()
Zegt de bron van het al het kwaad. Finish what you started, jaquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Misschien moet de stekker er maar uit.![]()
Ik had het al gelezen hoor!!!!quote:
dat doet hij dan toch ook ?quote:Op maandag 21 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zegt de bron van het al het kwaad. Finish what you started, ja
Goed hè?quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
Lekker megalomane opmerking weer.![]()
Je begint écht in je rol te groeien.![]()
En dat was je enige goede daad vandaagquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga huilen, krijg je een lolly, jankjurk!quote:
Ook dat maar Versabommie zijn punten komen opeens bij mij terecht en iemand die maar iets doet en verder niet kijkt waar hij stemt, die stemmen worden ook nog goed gekeurdquote:
Lolly's zijn slecht voor mu tanduh en ik draag geen jurruken!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga huilen, krijg je een lolly, jankjurk!![]()
Die is helemaal goed M-enAquote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef M-en-A het volgende:
Kan ik nu via die gecorrigeerde lijst van cuall gaan stemmen?????
Whoeahhh... chaos compleetquote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga dit niet meer bijhouden hoor, het is echt niet terug te vinden tussen alle reacties
IK LEG HIERBIJ MIJN TAAK ALS NOTARIS NEER![]()
![]()
stelletje eikels hier
je hoeft ze niet te dragen om het uit te dragen, soepjurk!quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lolly's zijn slecht voor mu tanduh en ik draag geen jurruken!!!!!
Zeur niet o zeurkous alles 2x nagerekend en t kloptquote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat maar Versabommie zijn punten komen opeens bij mij terecht en iemand die maar iets doet en verder niet kijkt waar hij stemt, die stemmen worden ook nog goed gekeurd![]()
Kijk dat is nuttige infoquote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat maar Versabommie zijn punten komen opeens bij mij terecht en iemand die maar iets doet en verder niet kijkt waar hij stemt, die stemmen worden ook nog goed gekeurd![]()
Waar staat die lijst want de punten van Versabommie staan niet goedquote:
Zeg knurft, minkukel, uilskuiken, stumper, sukkel, op je kop een pukkel, ga jij even een epistel van drie kantjes voorbereiden of zo. Of zo'n lullig gedichtje. Zie je morgen wel weerquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
je hoeft ze niet te dragen om het uit te dragen, soepjurk!
quote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga dit niet meer bijhouden hoor, het is echt niet terug te vinden tussen alle reacties
![]()
stelletje eikels hier
Oke, kom maar met de lijst danquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeur niet o zeurkous alles 2x nagerekend en t klopt![]()
Maak me nou niet in de warquote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar staat die lijst want de punten van Versabommie staan niet goed![]()
Blijf er niet in he, stinknewbie!quote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg knurft, minkukel, uilskuiken, stumper, sukkel, op je kop een pukkel, ga jij even een epistel van drie kantjes voorbereiden of zo. Of zo'n lullig gedichtje. Zie je morgen wel weer![]()
Hummie zou jaloers zijnquote:
Daar zitten wij op te wachten hè??quote:
Heb m'n best gedaan, maar het blijft een zooitjequote:Op maandag 21 november 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
effe snel gelezen.![]()
Wickedangel ik ben je eeuwig dankbaar dat je mijn belangen hebt verdedigd in mijn afwezigheid.
Gert jij ook![]()
![]()
![]()
maar dat weet je wel...........
![]()
Het buurtvader project is weer gesloten voor dit weekend.
Jezus, ze moeten allemaal werken morgenochtend.![]()
Maar even voor de duidelijkheid.
Mijn stemmen uit het gesloten topic tellen dus en wat is de actuele lijst.
Want ik mag zo weer stemmen als ik wil.![]()
Kribbet heeft sinds mijn stemmen om 23.56 in het verkeerde topic zelf al de motivatie gegeven.![]()
En jij moet helemaal niet zeiken door jou is de chaos begonnenquote:Op maandag 21 november 2005 00:58 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
En terrecht: Ik eis hier al mijn toppotsen terug!!!!
Wat is dit voor een subforum waar gasten met een melkert-baan potsen doen verdrwijnen?
Ice
Waar lees je een motivatie? Ik was zo eerlijk om je punten verdeling mee te nemen in het spelquote:Op maandag 21 november 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
effe snel gelezen.![]()
Wickedangel ik ben je eeuwig dankbaar dat je mijn belangen hebt verdedigd in mijn afwezigheid.
Gert jij ook![]()
![]()
![]()
maar dat weet je wel...........
![]()
Het buurtvader project is weer gesloten voor dit weekend.
Jezus, ze moeten allemaal werken morgenochtend.![]()
Maar even voor de duidelijkheid.
Mijn stemmen uit het gesloten topic tellen dus en wat is de actuele lijst.
Want ik mag zo weer stemmen als ik wil.![]()
Kribbet heeft sinds mijn stemmen om 23.56 in het verkeerde topic zelf al de motivatie gegeven.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ze staan wel ergens? Dan moeten we ze meetellen![]()
Dacht dat hij helemaal niet was geweest![]()
Cuall, zullen we maar gaan neuken??quote:Op maandag 21 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
Kunnen hier niet eens de discipline opbrengen om even een behoorlijk lijstje te posten.![]()
ik ben benieuwd hoe lang het goed zal gaan
Moet ik je er ff optillen en duwen?quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet ik je er ff optillen en duwen?
quote:Op maandag 21 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
Wie is nu de nieuwe Notaris dan?????
Als ik de laatste post van Onze Leider goed interpreteer, dan zou ik zeggen: Lovebear.
Ja Maar, Ja maar wie doet het dan ?quote:Op maandag 21 november 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
![]()
stelletje eikels hier
Ik heb wel enigzins bewondering voor je vasthoudendheid.quote:Op maandag 21 november 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar lees je een motivatie? Ik was zo eerlijk om je punten verdeling mee te nemen in het spel![]()
Lees hieronder en let op de tijd![]()
[..]
Ech wel!quote:
Ja erg hè?? Er spoort er geeneen!!quote:Op maandag 21 november 2005 01:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Kom maar Coos, ik ben die mongolen hier zat![]()
Oh, dan is het goedquote:Op maandag 21 november 2005 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ech wel!
Maar dan op een hele vunzige manier. Niet op een "jij bent de nieuwe notaris"-manier.
quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
En cuall laat je niet gek maken meid, je deed het goed als notaris en ik ben van mening dat je nog steeds de meest geschikte bent voor dit werk.![]()
![]()
En dan weer weken drooggeilen Gerritquote:Op maandag 21 november 2005 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ech wel!
Maar dan op een hele vunzige manier. Niet op een "jij bent de nieuwe notaris"-manier.
quote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga er eerst eens een nachtje over slapen
![]()
Ga je mee Coos?
![]()
![]()
Tot morgen
![]()
![]()
![]()
Ja dat vind ik ook.quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
En cuall laat je niet gek maken meid, je deed het goed als notaris en ik ben van mening dat je nog steeds de meest geschikte bent voor dit werk.![]()
![]()
Kijk uit ouwe gek, ik schop zo die rollator bij je vandaanquote:
Tot morgenquote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ga je mee Coos?
![]()
![]()
Tot morgen
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ga je mee Coos?
![]()
![]()
Tot morgen
![]()
![]()
![]()
Ouwe gek??quote:Op maandag 21 november 2005 01:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk uit ouwe gek, ik schop zo die rollator bij je vandaan![]()
Dit zijn mooie woorden waar ik eindelijk iets mee kanquote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb wel enigzins bewondering voor je vasthoudendheid.
Maar als je je cursus "grappige correspondentie" nu nog eens over doet en alle cliché's achterwege laat kan je volgend jaar misschien wel echt meedingen naar een plek bij de beste tien.![]()
![]()
Blijf nog even en kijk wat er aan de hand isquote:
O jij gaat nu écht van bil met Cuall? Respect.quote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan weer weken drooggeilen Gerrit![]()
Slaap lekker ga maar goed uitrustenquote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ga je mee Coos?
![]()
![]()
Tot morgen
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
O jij gaat nu écht van bil met Cuall? Respect.![]()
Hm toch een ouwe foto geplaatst, die was in mijn jonge jarenquote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
Ouwe gek??![]()
Henk, jij wordt nooit zo oud als je er uitziet.![]()
Respect voor mij of voor Cuall??quote:
Gelukkig ken ik de meeste van die rukkers die hier de grootste praatjes hebben, hè Gert.quote:
[Scanmanmode]Jij beantwoordt mijn post en hebt het tegen Gert????? [/Scanmanmode]quote:Op maandag 21 november 2005 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de meeste van die rukkers die hier de grootste praatjes hebben, hè Gert.![]()
Laat mij maar schuiven![]()
Of voor diegene die het karkas van Coos op die van kwallie gaat tillen ?quote:
Stukje terug scrollen van de stemming van M-en-Aquote:
Is niet echt een sterke opmerking (beetje van de goedkope soort)quote:
Helemaal mee eens, iedereen heeft dan wel medelijden met je om dat je deze groep malloten moet proberen te leiden (ij is beter op zijn plaats) maar niemand zou het beter kunnenquote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
STEMMINGSRESULTAAT 21 november 2005
![]()
Nah ik zeg het eerlijk.quote:
Vergeet het maar Coos, ik heb een heel betoog gehouden begin van de avond op zijn aanpassingen, maar ZIJN regels zijn heilig.quote:Op maandag 21 november 2005 01:09 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat APK nog wakker is dan kan hij de regels nog even aanpassen voordat ik naar bed ga.
Scheelt weer lezen morgen.![]()
Sommige mensen zijn daar goed inquote:Op maandag 21 november 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[Scanmanmode]Jij beantwoordt mijn post en hebt het tegen Gert????? [/Scanmanmode]
Zullen we met zijn allen een Rolls Royce voor hem kopen??quote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ZIJN regels zijn heilig.![]()
En hij strooit ze rond wanneer HIJ denkt dat het tijd is.... en niet op momenten dat ons het beste uit komt.![]()
Oeps...quote:Op maandag 21 november 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar goed in
Hij is vast blijer met een hippe nieuwe scooter.quote:Op maandag 21 november 2005 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen een Rolls Royce voor hem kopen??![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé Scan. Waar zat je nou. Ik had je punten hard kunnen gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik omdat hij daar wel een sterke grap over had, die een clibnaam waardig wasquote:Op maandag 21 november 2005 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is niet echt een sterke opmerking (beetje van de goedkope soort)![]()
Hij wil ook houten kralen denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is vast blijer met een hippe nieuwe scooter.
Ik vrees dat deze post de gemoederen nog lang bezig gaat houden.quote:Op maandag 21 november 2005 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik omdat hij daar wel een sterke grap over had, die een clibnaam waardig was
quote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vergeet het maar Coos, ik heb een heel betoog gehouden begin van de avond op zijn aanpassingen, maar ZIJN regels zijn heilig.![]()
En hij strooit ze rond wanneer HIJ denkt dat het tijd is.... en niet op momenten dat ons het beste uit komt.![]()
Dussss....... ben bang dat je vannacht kunt wachten tot je een ons weegt![]()
Als je exit gaat mag je ook niet meer stemmen neem ik aan. [BB mode] Toch? [/BB mode]quote:Op maandag 21 november 2005 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Scan. Waar zat je nou. Ik had je punten hard kunnen gebruiken.
Nu zit alleen dat inteelt kliekje in de finale.
We hadden net zo goed niet kunnen stemmen.![]()
![]()
Jij was naar bed!!! Opzoutuh!!!quote:Op maandag 21 november 2005 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Betogen kopen we niks voor, het moet wel een beetje spannend blijven, hè?
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen een Rolls Royce voor hem kopen??![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 01:22 schreef lovebear het volgende:
PCeend hou wel de voorbeeld lijst aan
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je exit gaat mag je ook niet meer stemmen neem ik aan. [BB mode] Toch? [/BB mode]
Dat tuigje is hij wel gewendquote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
met een tuigje om hem zelf voort te bewegen.![]()
HEAR HEAR!quote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat tuigje is hij wel gewend![]()
Maar de kar trekken zal die luie flikker tregenvallen.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Betogen kopen we niks voor, het moet wel een beetje spannend blijven, hè?
![]()
Enne, hoe gaat de grote APK het regelen als nummer 2 en 3 evenveel punten hebben vanavond om 23:59quote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef lovebear het volgende:
.......
...........
Jappie: 90
[b]stemmers tot nu toe:[b]
Dramatische postquote:Op maandag 21 november 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Coos +2
PC Eend +2
Loedertje -2
Ben ik nog op tijd?
Je mag niet stemmen je bent er uit gegaanquote:Op maandag 21 november 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Coos +2
PC Eend +2
Loedertje -2
Ben ik nog op tijd?
We wachten nog steeds op dat wonder, alleen je blíjft maar rondkruipen.quote:Op maandag 21 november 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah ik zeg het eerlijk.
Een paar lijntjes, een blowtje, een borrel en een viagra in je mik doen wonderen.![]()
Nee hoor, ik zit allang in de slijm-modequote:Op maandag 21 november 2005 01:23 schreef Coos het volgende:
Ik vrees dat deze post de gemoederen nog lang bezig gaat houden.![]()
Dank je. Volgend jaar kun je op minpunten rekenenquote:
Ja maar dit is niet de juiste volgens mij en ik ga niet het risico lopen dat de notaris mijn stemmen maar weer eens gaat afkeuren omdat ik in het verkeerde lijstje loop te stemmenquote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef lovebear het volgende:
.......
...........
[b]stemmers tot nu toe:[b]
als jij geen exit had genomen had ik nu op de bank gezetquote:Op maandag 21 november 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Coos +2
PC Eend +2
Loedertje -2
Ben ik nog op tijd?
APK-tje moet morgen naar de tandarts.quote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij was naar bed!!! Opzoutuh!!!
Ervan uitgaande dat er volgend jaar een BB6 komt, schat.quote:Op maandag 21 november 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Volgend jaar kun je op minpunten rekenen
Ja hjij mag niet meer stemmen.quote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je exit gaat mag je ook niet meer stemmen neem ik aan. [BB mode] Toch? [/BB mode]
Niemand gaat voor z'n lol naar de smoelensmid.quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
APK-tje moet morgen naar de tandarts.
Onze Leider kan niet slapen van de zenuwen.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen hou t netjes hier![]()
Truste allemaal![]()
Dit is wel de goede volgorde stem maarquote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet de juiste volgens mij en ik ga niet het risico lopen dat de notaris mijn stemmen maar weer eens gaat afkeuren omdat ik in het verkeerde lijstje loop te stemmen![]()
Dat is waar lieverd.quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat er volgend jaar een BB6 komt, schat.
Wie is nu?quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef versabommie het volgende:
als jij geen exit had genomen had ik nu op de bank gezet![]()
RUN FORREST RUUUUUUUUUUUUUUUN!quote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef lovebear het volgende:
Truste allemaal![]()
Ik ook hoor poepiedoepie...quote:Op maandag 21 november 2005 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er weer bij hoor, honnepon![]()
Kijk WhippedAngel, ik kan met alle stelligheid zeggen dat dat nog zo is ook.quote:Op maandag 21 november 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Volgend jaar kun je op minpunten rekenen
SCANMAN KOM TERUG!quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, anyway.... ik trek me weer discreet terug.
Dan kunnen we morgen van onze lijder wel weer een geheel nieuwe insteek verwachten.quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
APK-tje moet morgen naar de tandarts.
Onze Leider kan niet slapen van de zenuwen.![]()
Truste.... handjes boven de lakensquote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef lovebear het volgende:
Truste allemaal![]()
Ik ben er nog steeds. Ben altijd slecht geweest in exits...quote:
Zeker ook geen fuck te doem op SC?quote:Op maandag 21 november 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds. Ben altijd slecht geweest in exits...
Neem je troep in de zeikquote:Op maandag 21 november 2005 01:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit is wel de goede volgorde stem maar
als je maar t voorbeeld lijst neemt
Kom Kom, een beetje vent gaat gewoon (ben pas een half jaar bezig en met de verdovingen is er totaal geen last)quote:
Gènige gozâhquote:Op maandag 21 november 2005 01:37 schreef versabommie het volgende:
IK GA STEMMEN!
over een uurtje of 8
Woef woef!quote:Op maandag 21 november 2005 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Is mijn teringdwerg nog hier?
Ingrid??quote:Op maandag 21 november 2005 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Is mijn teringdwerg nog hier?
Jij bent echt wicked's BEOTCH !quote:Op maandag 21 november 2005 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Woef woef!![]()
Maar hij gaat wel zo naar zijn mandje.
Wij waren de laatste die een stem uitgebracht hebben NA de controle van cuallquote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet de juiste volgens mij en ik ga niet het risico lopen dat de notaris mijn stemmen maar weer eens gaat afkeuren omdat ik in het verkeerde lijstje loop te stemmen![]()
stemmen van maandag:quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
STEMMINGSRESULTAAT 21 november 2005
.................................
![]()
Dat is de lijst je moet heel dat ding overnemenquote:Op maandag 21 november 2005 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neem je troep in de zeik
Als dit het goede lijstje is, waarom moet ik dan het voorbeeldlijstje nemen![]()
![]()
Oh daar ben jequote:Op maandag 21 november 2005 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Woef woef!![]()
Maar hij gaat wel zo naar zijn mandje.
Vanavond geen streams aangehad,quote:Op maandag 21 november 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Daar kom ik niet zo vaak.
OMGquote:Op maandag 21 november 2005 01:37 schreef versabommie het volgende:
IK GA STEMMEN!
over een uurtje of 8
Ahumquote:Op maandag 21 november 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Weet ik niet. Daar kom ik niet zo vaak.
Ik ben Dido nietquote:Op maandag 21 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt wicked's BEOTCH !
Kwispel kwispel.quote:Op maandag 21 november 2005 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh daar ben je![]()
Ja ik ook hoor.
Hij loopt wel als een hondje achter je aan , die kreupele kruizeruiker!quote:
Mwah..quote:
Boeiuh...quote:Op maandag 21 november 2005 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij loopt wel als een hondje achter je aan , die kreupele kruizeruiker!
Neem een kerel.....ik lik als lassie!
Lieske speelt een keihard spel!quote:Op maandag 21 november 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Lekker diepgaande gesprekken hier. Dat dan weer wel. Een hele verademing vergeleken met de SC.
Ja, de Clib loopt niet echt deze keer.quote:Op maandag 21 november 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Ook hadden we in de saaie nachten nog de clib waar we wat geil tegen de vrouwelijke bezoekers konden lullen (niet door iedereen gewaardeerd, voeg ik even toe). Helaas is dat dit jaar niet echt meer aan de orde.
Ze is een wolf in schaapsklerenquote:Op maandag 21 november 2005 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske speelt een keihard spel!
Kijk...NU begin ik pas warm te lopen voor Lieskequote:Op maandag 21 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is een wolf in schaapskleren![]()
Lieske speelt het lieve schattige meisje, maar naait ze allemaal een oor aan
En je blaft momenteel als een bejaarde poedel. Ga maar een ander kameraadje zoeken. Is Teamlead niks voor jou?quote:Op maandag 21 november 2005 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem een kerel.....ik lik als lassie!
Ik vertrouw het toch niet helemaal, ik wacht toch nog even voor de zekerheidquote:Op maandag 21 november 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij waren de laatste die een stem uitgebracht hebben NA de controle van cuall
[..]
stemmen van maandag:
Jappie: M-en-A
Kleintje: ....
Maurisico: ....
Kribbet: .....
De clibs warenquote:Op maandag 21 november 2005 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, de Clib loopt niet echt deze keer.
We hadden toen b.v. de WCC. Weet je dat nog?
Bingo, Dildo race ect. ect.......
![]()
WCC moet je nog weten!!!!![]()
Teamlead, da's toch jouw kloon, verlepte slipjesdief!quote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En je blaft momenteel als een bejaarde poedel. Ga maar een ander kameraadje zoeken. Is Teamlead niks voor jou?
Maak een plan, voer het uitquote:Op maandag 21 november 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Ook hadden we in de saaie nachten nog de clib waar we wat geil tegen de vrouwelijke bezoekers konden lullen (niet door iedereen gewaardeerd, voeg ik even toe). Helaas is dat dit jaar niet echt meer aan de orde.
Nou breekt mijn klomp!!quote:Op maandag 21 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is een wolf in schaapskleren![]()
Lieske speelt het lieve schattige meisje, maar naait ze allemaal een oor aan
We moeten het alleen wel binnen dit topic houden, want niet iedereen in de SC mag dat weten.quote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk...NU begin ik pas warm te lopen voor Lieske![]()
gewoon meelullen heet dat. zeggen wat iemand graag wil horenquote:
Maar weet je nu nog wat de WCC was??quote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De clibs waren
Er waren ook mensen die zich een ongeluk aan ons ergerden, maar ja... hoort er ook bij
Okeee, jou keus. Maar als de regels NIET veranderenquote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vertrouw het toch niet helemaal, ik wacht toch nog even voor de zekerheid
Ha, doe maar lekker gefrustreerd.quote:Op maandag 21 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Teamlead, da's toch jouw kloon, verlepte slipjesdief!
maar toch, zonder dollen....ik verwacht dat ze aan het einde zegt: Ze trapten er allemaal in!quote:Op maandag 21 november 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We moeten het alleen wel binnen dit topic houden, want niet iedereen in de SC mag dat weten.
Er zijn mensen die er niet van houden namelijk en dan gaat haar dat meer stemmen kosten dan het haar oplevert.
Ik dacht even dat ik veilig was ontsnapt... maar helaas.quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar weet je nu nog wat de WCC was??
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha, doe maar lekker gefrustreerd.
Wicked hoort bij mij.![]()
Zonder dollen. Denk je dat echt... of is het meer wat je hoopt?quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar toch, zonder dollen....ik verwacht dat ze aan het einde zegt: Ze trapten er allemaal in!
ik ga me maar op anderen richten, wicked kan ik weinig punten van veranderenquote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha, doe maar lekker gefrustreerd.
Wicked hoort bij mij.![]()
Dag schat.quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga![]()
Ik hoor het wel, van de clib![]()
![]()
![]()
Slaap lekker poepiequote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga![]()
Ik hoor het wel, van de clib![]()
![]()
![]()
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Okeee, jou keus. Maar als de regels NIET veranderen, dan wel voor 23.59 uur stemmen hè,
anders is die echt verloren
![]()
ik denk het echt oprecht, ik verwacht het gewoon. het kan niet dat iemand zo naief is...en BB haaltquote:Op maandag 21 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder dollen. Denk je dat echt... of is het meer wat je hoopt?
Wet Cunt Contestquote:Op maandag 21 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder dollen. Denk je dat echt... of is het meer wat je hoopt?
Je had er beter een beetje bij kunnen blijven, hadden we het nog een beetje kunnen sturen.quote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
De clibs waren
Er waren ook mensen die zich een ongeluk aan ons ergerden, maar ja... hoort er ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |