Ja is beter wat de meeste hebben hierquote:Op zondag 20 november 2005 23:45 schreef KRIBBET het volgende:
Eigenlijk zijn we 2 verschrikkelijke geluksvogelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
euhm...er staat een paard op het fotoboek van kleintje, meer nietquote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef luciano het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar de naam van ice rulez , maar ,
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.@ ijsje roelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe je de deur achter je dicht als je weer vertrekt ? Het tocht hier namelijk een beetje ... of staat je gulp weer open na het zien van de foto's van Kleintje ,
Viespeuk !!!!!!!!!!
Na mij is Gert nog geweest om mij op 94 te zetten en dat was de laatste volgens mijquote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
Vandaar dat ik Kleintje mijn 2 minpunten geef.
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie (zie hierboven)
.......
...........
Kribbet: 96
Maurisico: 94
Jappie: 92
Kleintje: 88
Het is Ice_rulez josti!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef luciano het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar de naam van ice rulez , maar ,
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.@ ijsje roelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe je de deur achter je dicht als je weer vertrekt ? Het tocht hier namelijk een beetje ... of staat je gulp weer open na het zien van de foto's van Kleintje ,
Viespeuk !!!!!!!!!!
Komt ie dan!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
FF stemmen
Uw icoon is stukquote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef luciano het volgende:
Dan heb je er een paar gemist , en zul je er nog veel meer gaan missenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan niet voor de meeste spreken maar ben dolgelukkig met wat ik met mijn vrouw heb (al 9 jaar)quote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja is beter wat de meeste hebben hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn icoon heeft nog nooit gewerkt helaas , zelfs niet als oldbie ... terwijl newbies WEL een icoon kunnen uploaden .... ERG VREEMD !!!quote:
Ik moet het ook nog steeds doen met een webicon ....:(quote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef luciano het volgende:
[..]
Mijn icoon heeft nog nooit gewerkt helaas , zelfs niet als oldbie ... terwijl newbies WEL een icoon kunnen uploaden .... ERG VREEMD !!!
Fuckbug!quote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
Is een FOK-bug heb ik mij laten vertellen , is helaas niets aan te doen ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
Is een FOK-bug heb ik mij laten vertellen , is helaas niets aan te doen ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Au , die deed zeer die opmerking ......... tis dat ik niet meer mee mag doen , ur lucky day !!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuckbug!
Hey nog een beetje kunnen poepen, na die videorecorder?
Zeg loop es niet te zieken.quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop