De 3 dames herken ik, maar weet geen naam, behalve Nijs dan (doe geen moeite voor die andere namen, want boeit me niet verder).quote:Op woensdag 23 november 2005 17:47 schreef Kozzmic het volgende:
Als ik dan wat fotootjes erbij plaats, DaveM...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vrij eenvoudig verklaard kan worden: vooral de CDA-fractie is flink vernieuwd na de verkiezingswinsten in 2002 en 2003.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:20 schreef Kozzmic het volgende:
De namen die ik echt niet ken zijn voornamelijk CDA'ers:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
CDA (44)
M.C. Haverkamp
H. Jager
C.W.A. Jonker
R.W. Knops
B.P.J. van Winsen
PvdA (42)
A.M.C. Eijsink
J.H.J. Kruijsen
V.Th. Tjon-A-Ten
VVD (27)
J.M. Lenards
In het geval van Janmarc Lenards is dat wel begrijpelijk. Hij is nogal ongelukkig begonnen met z'n Kamerlidmaatschap. Hij is eind augustus van dit jaar Kamerlid geworden, als opvolger van Clemens Cornielje. In diezelfde tijd heeft hij echter een blessure opgelopen omdat hij uit z'n rolstoel gevallen is (hij is overigens het enige Kamerlid dat in een rolstoel zit). Waarschijnlijk kan hij pas in december echt aan de slag.quote:Op maandag 28 november 2005 14:09 schreef SCH het volgende:
Beroepshalve ken ik de meeste wel van naam en weet ik wel iets van ze maar er zijn sommigen bij waar ik echt nog niet eerder van heb gehoord.
[..]
VVD (27)
J.M. Lenards
Tsja, van hem had ik al wel eens gehoord: Kamer aangepast voor gehandicapte VVD'erquote:Op maandag 28 november 2005 17:16 schreef freako het volgende:
[..]
In het geval van Janmarc Lenards is dat wel begrijpelijk. Hij is nogal ongelukkig begonnen met z'n Kamerlidmaatschap. Hij is eind augustus van dit jaar Kamerlid geworden, als opvolger van Clemens Cornielje. In diezelfde tijd heeft hij echter een blessure opgelopen omdat hij uit z'n rolstoel gevallen is (hij is overigens het enige Kamerlid dat in een rolstoel zit). Waarschijnlijk kan hij pas in december echt aan de slag.
Oh dat is hij. Van dat vallen wist ik niet, wat sneu. De VVD heeft nogal wat nieuwelingen natuurlijk met o.a. vd Sande en Van Schijndel.quote:Op maandag 28 november 2005 17:16 schreef freako het volgende:
[..]
In het geval van Janmarc Lenards is dat wel begrijpelijk. Hij is nogal ongelukkig begonnen met z'n Kamerlidmaatschap. Hij is eind augustus van dit jaar Kamerlid geworden, als opvolger van Clemens Cornielje. In diezelfde tijd heeft hij echter een blessure opgelopen omdat hij uit z'n rolstoel gevallen is (hij is overigens het enige Kamerlid dat in een rolstoel zit). Waarschijnlijk kan hij pas in december echt aan de slag.
Oeh! Maak me gek met uw wulpse blik mevrouw Huizinga-Heringa. Heringa-Huizinga. Whatever.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:47 schreef Kozzmic het volgende:
Als ik dan wat fotootjes erbij plaats, DaveM...
Ja vind ik ookquote:Op maandag 28 november 2005 18:15 schreef releaze het volgende:
ik ken ze vrijwel allemaal niet, interesseer me er ook niet zo in.
wel geinig om naar de achternamen binnen de partij te kijken, passen ook wel echt bij de partij zelf.
quote:CDA
C. Çörüz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |