Nieuwkomer? Das toch Cc.. jij was er al toch in 2004?quote:Op zondag 20 november 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
fuck!! we zijn de [???] Award voor Grootste Fok!-loeder vergeten![]()
btw: beste nieuwkomer weten we wel he...?!??
Nu moet ik weer mijn grapje gaan uitleggenquote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
que????
snap dat dan: goed afkorten is een kunst!
ik ben ernstig jaloers op Yolanthe's haar.....quote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Rooooooooooooooooaaarrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
nee niet op d'r tieten, om jullie vast voor te zijn...
is CC een nieuwkomer?? joh.... [mooi, hoef ik daar niet meer over na te denkenquote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Nieuwkomer? Das toch Cc.. jij was er al toch in 2004?
Trouwens, we zijn de "Award voor Grootste SHO!-schandaal" vergeten.
Uiteraard ons kindje verdient een award
Niet in SHOquote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef Zhenar het volgende:
PS: VolgensDizer
ben ik ook een nieuwkomer. [/stemtip?]
Het feit dat we niks van onze vrij partij herinneren...quote:Op zondag 20 november 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
zie jij onze affaire als een schandaal?!?!?jeetje..............
Ik zat met BB1 al op Fok!quote:
Ja, het was leuk! Zij het weinig vruchtbaar wat een conclusie betreft. Maar boeiuh!quote:Op zondag 20 november 2005 23:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Me too. Morgen weer erg vroeg op.
Fijn met u gediscusseerd te hebben.
Haaibaaike is wmb de irritantste userquote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
nieuwkomer = volgens profiel geregistreerd in 2005 toch???
Haaibaaike krijgt van mij de Award voor meer onbegrijpelijke berichten.....
misschien moeten we toch eens een dna-testje doen?!quote:Op zondag 20 november 2005 23:03 schreef Dizer het volgende:
Het feit dat we niks van onze vrij partij herinneren...
Oei, dat is duidelijkquote:Op zondag 20 november 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
In ONM...
… was Levi vorig jaar even te zien als Lars, een vriendje van Gyman. Sinds oktober 2005 speelt hij zelf Gyman, die zich tegenwoordig Junior noemt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |