Ach, het is Airelle, hè.quote:
Alsofquote:Op zondag 20 november 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer vanavond.
Hihi.quote:Op zondag 20 november 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
IK WEL NU!!!!!! GRRRRRRRRRR
Nee, van Airelle bedoel ikquote:Op zondag 20 november 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsofjij
het patent hebt op spellingscorrecties.
![]()
Inderdaat ik ben egt een onbegonne saakquote:Op zondag 20 november 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, het is Airelle, hè.
Een onbegonnen zaak..
Oh.quote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, van Airelle bedoel ik. Tweede keer dat ze die fout maakt
![]()
!
Niet voor Duiveltja en zijn geslachtsapparaat (hoe dubbelzinnig.quote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Copycat het volgende:
Bupa... ben je er al klaar voor?
Hé.quote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaat ik ben egt een onbegonne saak.
Twee winterpenen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet voor Duiveltja en zijn geslachtsapparaat (hoe dubbelzinnig.apparaat -> mij afslachten als het ware... hihi, lollolroflmaopimp
)
Maar ik wil nog steeds wel over de knie bij jou, hoor.Zónder winterpeen.
.
Dat zijn jouW woordenquote:Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé.!
Je eerste zin zonder fouten erin.!!!
Én het geslachtsapparaat van Duiveltja!quote:
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Én het geslachtsapparaat van Duiveltja!
No winterpain, no gain!
quote:
Ohquote:Op zondag 20 november 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/hou.html.
quote:
Ja, en dat was de grap van Airelle.quote:Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..].
.
.
.
.
.
.
.
.
No shit, Sherlock.
Dat was de grap
Jeeeeeeeez.![]()
AnywayIk ga slapen.
Niet.quote:Op zondag 20 november 2005 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, en dat was de grap van Airelle.![]()
Joh, dat snap ik ook welquote:Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..].
.
.
.
.
.
.
.
.
No shit, Sherlock.
Dat was de grap
Jeeeeeeeez.![]()
AnywayIk ga slapen.
Ehhh.. Earth to Bupa. Waarom zet ze anders diequote:Op zondag 20 november 2005 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet..
Ze is gewoon blond bezig vandaag.!
Of ze is slecht in grappen maken..
.
Ik moet toegeven mij humor komt in de verste verte niet tot het niveau van Bupa.quote:Op zondag 20 november 2005 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, en dat was de grap van Airelle.![]()
Zo jammer als je je grap moet uitleggen hè, Airelle?quote:Op zondag 20 november 2005 22:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet toegeven mij humor komt in de verste verte niet tot het niveau van Bupa.
Hoewel... hij begreep het niet eens.
Bah kutmus! Nu hebben er zeker nog meer mensen gekeken naar dat domme geneuzel vrijdagavond. Ben blij dat ik moest werken.quote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
Het blijkt dat die hele gedoe met dat vogeltje en dat domino-day schandaal een terroristische aanslag wasHet bleek uiteindelijk om een radicale muslim vogel te gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
Het blijkt dat die hele gedoe met dat vogeltje en dat domino-day schandaal een terroristische aanslag wasHet bleek uiteindelijk om een radicale muslim vogel te gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik maak vrijwel nooit grappenquote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo jammer als je je grap moet uitleggen hè, Airelle?
Stomme Bupa.![]()
Jullie kennen hem al?quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dizer. Je bent niet op je qui-vive vandaag.![]()
Komt doordat jij in het lieve/leuke user hokje zit.quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik maak vrijwel nooit grappen. Maar het overkomt me bijna altijd dat mensen mijn 'sarcastische' opmerkingen niet oppikken
.
Neuh, dat niet.quote:
Dat zeggen ze bij mij op school ook.quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik maak vrijwel nooit grappen. Maar het overkomt me bijna altijd dat mensen mijn 'sarcastische' opmerkingen niet oppikken
.
gejat uit DWHNquote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:Het bleek uiteindelijk om een radicale muslim vogel te gaan
Ik snap niet hoe ik daar gekomen ben. Of jullie prikken masaal door mijn bitch-imago heenquote:Op zondag 20 november 2005 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt doordat jij in het lieve/leuke user hokje zit.![]()
Dat imago is volledig aan mij voorbij gegaan, vrees ik.quote:Op zondag 20 november 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ik daar gekomen ben. Of jullie prikken masaal door mijn bitch-imago heen.
28 november, de leukste dag van het jaar.quote:Op zondag 20 november 2005 22:40 schreef Duiveltja het volgende:
8 dagen nog om te sparen!
In wezen ben ik ook een lief, klein en schattig meisjequote:Op zondag 20 november 2005 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat imago is volledig aan mij voorbij gegaan, vrees ik.![]()
Heb je haar weer met der afkortingen..quote:
Ik wist het!quote:Op zondag 20 november 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
In wezen ben ik ook een lief, klein en schattig meisje.
Domino D-Day?quote:Op zondag 20 november 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
28 november, de leukste dag van het jaar.
Daar waar iedere Nederlander watertandend naar uitkijkt..
Dit Was Het Nieuwsquote:Op zondag 20 november 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je haar weer met der afkortingen..
DWHN
HGH
ONM
GTST
Wat is DWHN?
Dit was het nieuws. Babette is nogal van de afk. jaquote:Op zondag 20 november 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je haar weer met der afkortingen..
DWHN
HGH
ONM
GTST
Wat is DWHN?
Bitch... jij? Whahaha... je hebt nog zoveel te leren van je grote zusquote:Op zondag 20 november 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ik daar gekomen ben. Of jullie prikken masaal door mijn bitch-imago heen.
Haha... Ik geef ook eerlijk toe dat eigenlijk een heel lief meisje benquote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bitch... jij? Whahaha... je hebt nog zoveel te leren van je grote zus![]()
Oh..quote:
Ik stem niet.quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[fluister]kunneneraldealtjesgemaaktwordenronddeshoawards??[/fluister]
[schreeuwt] NEE! [/schreeuwt]quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
Net als ik ff een paar tieten mailen naar D, meidquote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
Diz!!! Wat een heerlijk complimentquote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
Bitch... jij? Whahaha... je hebt nog zoveel te leren van je grote zus![]()
Speciaal voor jouquote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Diz!!! Wat een heerlijk compliment
[afbeelding]
heulemaal niet!!!quote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef Airelle het volgende:
Dit was het nieuws. Babette is nogal van de afk. ja.
ja maar..... ik wil de mijne zo graag houdenquote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef PeRi het volgende:
Net als ik ff een paar tieten mailen naar D, meid[/sup]
Ik had het laatst ook. Nu opeens Gyman terug in ONM. Alleen heet ie Junior. Iedereen is dood. Sherinia wil borstvergroting en gaat scheiden van Foppele. Die jonge dokter met dat Goddelijke lekkere ding waarmee hij is getrouwd gaan ook scheiden. Zijn vader gaat dood. (ik hoorde iets over dat het in het echt ook zo was) en het ergste van alles... is dat Joost nog niet dood isquote:Op zondag 20 november 2005 22:49 schreef Airelle het volgende:
B? Ik heb afgelopen week weer eens naar ONM gekeken..., maar wat is het anders
!
ja joh het is goed kut enzo.... ben allang afgehaakt [op wat hh'tjes naquote:Op zondag 20 november 2005 22:49 schreef Airelle het volgende:
B? Ik heb afgelopen week weer eens naar ONM gekeken..., maar wat is het anders
!
God, iedereen is in de ban van die Yolanthequote:Op zondag 20 november 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het laatst ook. Nu opeens Gyman terug in ONM. Alleen heet ie Junior. Iedereen is dood. Sherinia wil borstvergroting en gaat scheiden van Foppele. Die jonge dokter met dat Goddelijke lekkere ding waarmee hij is getrouwd gaan ook scheiden. Zijn vader gaat dood. (ik hoorde iets over dat het in het echt ook zo was) en het ergste van alles... is dat Joost nog niet dood is
fuck!! we zijn de [???] Award voor Grootste Fok!-loeder vergetenquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
fuck!! we zijn de [???] Award voor Grootste Fok!-loeder vergeten![]()
btw: beste nieuwkomer weten we wel he...?!??
Ik heb al iemand anders gevonden die met mij naar Harry Potter wilquote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Net als ik ff een paar tieten mailen naar D, meid[/sup]
quote:Op zondag 20 november 2005 22:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
God, iedereen is in de ban van die Yolanthe. Ja heel maf inderdaad... Gyman en Joost
.
que????quote:Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
Hjbm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |