De ene verzwikking is de andere niet.quote:Op zondag 20 november 2005 21:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb ooit op vakantie mijn voet eens lelijk verzwikt. Direct allemaal ijs erop, 's avonds in bed warme doeken eromheen. Zoveel mogelijk erop blijven lopen. Was met twee, drie dagen stuk beter.
Lieske is flink onnozel. Ze staat min of meer alleen in het huis, dus zoekt ze vriendjes, ook al is dat iemand die haar heeft genomineerd. En ze is gewoon een vriendelijk meisje, dus waarom niet.quote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
toch wil ik er even op terug komen, maar zou het niet heel hypothetisch gezien kunnen dat Lieske misschien wel meer van het spel weet dan we denken? Dat ze misschien allang door heeft dat nathalie haar heeft genomineerd en nu toenadering zoekt. Ze komt onschuldig over maar zou BB echt zo'n naief meisje aan wat hun zelf noemen de hardste BB ooit laten meedoen?
Dat is zo, maar ijs/warmte schijnt een beproefd handbalrecept te zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
De ene verzwikking is de andere niet.
Lieske is niet onnozel ze is slimmer dan je denkt.quote:Op zondag 20 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieske is flink onnozel. Ze staat min of meer alleen in het huis, dus zoekt ze vriendjes, ook al is dat iemand die haar heeft genomineerd. En ze is gewoon een vriendelijk meisje, dus waarom niet.
Over BB:![]()
Dat zal zeker. Denk dat iedereen min of meer met het spel bezig is. Beetje slijmen, hielenlikkerij, dat is BB. Als het er op aan zou komen, zou ik dat ook doen. Subtiel natuurlijk. Als de anderen je naief vinden moet je daar ook misbruik van maken. Geef haar groot gelijkquote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
toch wil ik er even op terug komen, maar zou het niet heel hypothetisch gezien kunnen dat Lieske misschien wel meer van het spel weet dan we denken? Dat ze misschien allang door heeft dat nathalie haar heeft genomineerd en nu toenadering zoekt. Ze komt onschuldig over maar zou BB echt zo'n naief meisje aan wat hun zelf noemen de hardste BB ooit laten meedoen?
Hoeft voor mij niet, ik vind haar nog redelijk sympathiek vergeleken met de uitgekookte rest.quote:Op zondag 20 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is niet onnozel ze is slimmer dan je denkt.
Alleen is ze veel te aardig voor iedereen.
Ze zou wat harder moeten worden
Ik woon in amsterdam ga nooit van mij leven stemmen op Rob of Chantal NOOITquote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Denken ze nou echt dat omdat iemand uit Den Haag komt, dat dan heel Den Haag automatisch voor die persoon gaat bellen
Als je net ben gezwikt moe je gelijk ijs erop leggen ja.quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ijs/warmte schijnt een beproefd handbalrecept te zijn.
Ik denk dat ze het wel in haar achterhoofd heeft. Dat zou ik ook niet meer dan normaal vinden. Kijk naar de Roel Lieske situatie. Roel ging de avond toen hij er achter kwam dat Lieske misschien op hem zou stemmen ook verdacht veel met haar om. Dat is het spelquote:Op zondag 20 november 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske weet bijna wel zeker dat Nathalie haar heeft genomineerd, maar is er gewoon het type niet voor om dan anders tegen iemand te gaan doen. Ze doet ook niet extra lief en aardig, maar gewoon hetzelfde. Dat was ook zo na de voorgaande keren.
Helemaal niet mee eens. Ze is best hard op de juiste momenten, als haar iets echt niet aanstaat.quote:Op zondag 20 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
Alleen is ze veel te aardig voor iedereen.
Ze zou wat harder moeten worden
Hear Hearquote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik woon in amsterdam ga nooit van mij leven stemmen op Rob of Chantal NOOIT
Echt nietquote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Denken ze nou echt dat omdat iemand uit Den Haag komt, dat dan heel Den Haag automatisch voor die persoon gaat bellen
Dat is het spel zoals Roel het blijkbaar speelt ja. En misschien zou ik het zelf ook wel zo doen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel in haar achterhoofd heeft. Dat zou ik ook niet meer dan normaal vinden. Kijk naar de Roel Lieske situatie. Roel ging de avond toen hij er achter kwam dat Lieske misschien op hem zou stemmen ook verdacht veel met haar om. Dat is het spel
Dus volgens jou zo er geen mogelijkheid zijn dat ze het spel speelt? Ik Hoop eigenlijk van wel en ik hoop dat we bedrogen uitkomen!quote:Op zondag 20 november 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske weet bijna wel zeker dat Nathalie haar heeft genomineerd, maar is er gewoon het type niet voor om dan anders tegen iemand te gaan doen. Ze doet ook niet extra lief en aardig, maar gewoon hetzelfde. Dat was ook zo na de voorgaande keren.
Halloquote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef rooie3 het volgende:
Na veel meelezen,wil ik ook een poging wagen om mee te doen,ook ik ben BB verslaaft,hoewel ik me aan deze groep knap erger ,blijf ik maar kijken.
Ik denk niet dat ze een spel zou kunnen spelen, ook al zou ze willen. Maar er is ook niets veranderd tussen haar en Nathalie. Ze is niet opeens liever of wat dan ook gaan doen. Lieske en Naat gingen altijd al goed met elkaar om, alleen wist Lieske niet dat Naat dat achter haar rug om toch niet helemaal meende.quote:Op zondag 20 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus volgens jou zo er geen mogelijkheid zijn dat ze het spel speelt? Ik Hoop eigenlijk van wel en ik hoop dat we bedrogen uitkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |