Halloquote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef rooie3 het volgende:
Na veel meelezen,wil ik ook een poging wagen om mee te doen,ook ik ben BB verslaaft,hoewel ik me aan deze groep knap erger ,blijf ik maar kijken.
Wie was dat behalve Jeannette? Bart?quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Er heeft al twee keer mijn favoriet gewonnen, dus ik ben dit keer niet echt aan de beurt denk ik
Denk dat ze er wel een beetje rekenig mee houdt.quote:Op zondag 20 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
Lieske in de finale. Lijkt me wel leuk, zo'n zenuwenpees. Als ze zou winnen zou ze volgens mij niet goed worden. Verwacht ze nooit
Het zou wel leuk zijn als lieske zou gaan winnen, maar ik verwacht het eigenlijk niet.quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net het finaletopic van BB4 nog een keer doorgelezen. Geweldig![]()
Het kan niet altijd feest blijven, dus Lieske zal dot jaar niet winnen. Er heeft al twee keer mijn favoriet gewonnen, dus ik ben dit keer niet echt aan de beurt denk ik
In combinatie met alle aandacht die ze nu van Roel krijgt, zou dat best wel eens waar kunnen zijnquote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik weet wel zeker dat de anderen jaloers zijn op mij"
Daar zal het toch niet allemaal om te doen zijn?
Ja dat is toch leuk. Ik zeg ook vaker iets in de trend van als ik de loterij zou winnen. Niet dat ik mee speel, maar gewoon leuk om te fantaserenquote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denk dat ze er wel een beetje rekenig mee houdt.
Hoorde haar al meerdere keren iets zeggen in de trend van: 'als ik de pot win'
Bart ja. In 2 was ik voor Robin en 3 voor Diane.quote:Op zondag 20 november 2005 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie was dat behalve Jeannette? Bart?
Ik zou nooit jaloers zijn op dat naloop gedrag. Ik zou er gek van worden!quote:Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef cuall het volgende:
[..]
In combinatie met alle aandacht die ze nu van Roel krijgt, zou dat best wel eens waar kunnen zijn![]()
Niet alweeeer dat geklef he...quote:Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
Volgens gaat het gebeuren in de slaapkamer
Anders ga je het huis toch niet in.quote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denk dat ze er wel een beetje rekenig mee houdt.
Hoorde haar al meerdere keren iets zeggen in de trend van: 'als ik de pot win'
Bart is mijn enige favoriet die ooit heeft gewonnen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart ja. In 2 was ik voor Robin en 3 voor Diane.
Zo overstuur als Jeanette reageerde zal niet meer gebeuren dan.quote:Op zondag 20 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
Lieske in de finale. Lijkt me wel leuk, zo'n zenuwenpees. Als ze zou winnen zou ze volgens mij niet goed worden. Verwacht ze nooit
quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, dat gesmak is echt geen pretje om te moeten aanhoren. Ik zap even verder.
Ik ook. Ben vooral benieuwd of Dido haar gesprek met Chantal word uitgezonden. Ben ook benieuwd of ze Dido's versie van het gesprek met Chantal tov Roel gaan uitzenden. Die versie vond ik toch net iets anders dan het echte gesprekquote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als lieske zou gaan winnen, maar ik verwacht het eigenlijk niet.
Joost lijkt mij meer de winnaar dat komt ook dat BB als in het werk stelt om hem populairder te maken.
En dat hebben ze bij lieske nog niet gedaan.
Ga deze week naar elke uitzending kijken wil precies weten hoe iedereen in beeld wordt gebracht.
Lol... dat zou best eens kunnenquote:Op zondag 20 november 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
Verdomme de regie weet dat ik klaar zit voor de badkamer shots.
Dus laten ze niks zien wordt tijd om onder een andere naam verder te gaan.
Ik ben heel erg bang dat Lieske de volgende is die gaat vertrekken.quote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook. Ben vooral benieuwd of Dido haar gesprek met Chantal word uitgezonden. Ben ook benieuwd of ze Dido's versie van het gesprek met Chantal tov Roel gaan uitzenden. Die versie vond ik toch net iets anders dan het echte gesprek
quote:Op zondag 20 november 2005 22:18 schreef melke het volgende:
Aaah Nathalie zijn ze vergeten naar bed te brengen..
quote:Op zondag 20 november 2005 22:18 schreef melke het volgende:
Aaah Nathalie zijn ze vergeten naar bed te brengen..
BB1 Hongarije had je er ook twee net zoals roel en dido.quote:Op zondag 20 november 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Als ik deze beelden zo zie ben ik ZO blij dat Sabine er in BB1 vrij snel uitvloog. Ik moet er niet aan denken dat het tussen haar en Bart ook zo was gegaan
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Sjet het volgende:
He getver zeg...... ik wordt zo ontzettend niet goed van dat stel Didel![]()
1 van beiden moet er echt uit donderdag![]()
Dat zal roel niet leuk vindenquote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Ligt ze met Roel in bed en heeft ze het erover dat ze wil dat Nathalie ook bij hun komt slapen
Ik begin steeds meer twijfels te krijgen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Weet iemand trouwens of die drankactie van Dido zelf kwam of dat ze opdracht had van BB?
Ik heb echt geen ideequote:Op zondag 20 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Weet iemand trouwens of die drankactie van Dido zelf kwam of dat ze opdracht had van BB?
Hou op , schei uit , wat een gezeik zeg, ken bijna het hele xp register uit me hoofd , heb al 150 oplossingen gevonden en geen 1 die werktquote:
Het is een drama en verschrikkelijk om naar de kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 22:24 schreef cuall het volgende:
Het kan Roel niet verrotten als er een stel aan elkaar plakt.......
nou wij ergeren ons er enorm aan ROEL
![]()
beetje welquote:Op zondag 20 november 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh helpWas dat een Lieske-vraag?
quote:Op zondag 20 november 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat naar bed en neemt haar eendje mee.
beelden gaan gelijk naar de tuin.quote:Op zondag 20 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Liske moet ons streamers gewoon even gek maken en als iedereen in de slaapkamer een tijdje stil is, gewoon die eend onder de dekens aanzetten![]()
Kijken hoe de regie, cameramensen en streamers reageren
Hah, dat doet ze écht nietquote:Op zondag 20 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet ons streamers gewoon even gek maken en als iedereen in de slaapkamer een tijdje stil is, gewoon die eend onder de dekens aanzetten![]()
Kijken hoe de regie, cameramensen en streamers reageren
En ik moest vier minuten wachten op dit nietszeggende antwoord?!quote:Op zondag 20 november 2005 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze uit eigen initiatief drank heeft weggespoeld![]()
Maar de beloning voor haar aktie (als ze het goed heeft uitgevoerd) is idd nog onduidelijk
Op welke stream was dat?quote:Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef farceman het volgende:
Godverdomme regie het gaat over natte kut en ze schakelen weg....
Denk ik ook niet, maar het zou wel een geweldige stunt zijnquote:
Ja, zeker nu ze zielig is. Bewegen met die enkel, zo wordt ie alleen maar stijfquote:Op zondag 20 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Praat Naat nu echt de hele dag door met die kinderstem
Ze zei ook dat ze een helm op doet vanwege de rotte eieren.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ben niet gewend dat mensen zo lelijk tegen mij doen"
Heeft dat kind echt helemaal niets meegemaakt dan
Ja, haar 20 jaar jongere zusquote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef Inca het volgende:
Zijn er trouwens wel een familie of vrienden van Chantal in de live uitzending geweest?
Alleen haar zusquote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef Inca het volgende:
Zijn er trouwens wel een familie of vrienden van Chantal in de live uitzending geweest?
Ja, als je niet gewend bent dat sommige mensen 'lelijk' tegen je doen, dan moet je haast wel nog een kind zijn tochquote:
Een zusje die zowaar best knap was (en dus totaal niet op Chantal leek )quote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef Inca het volgende:
Ik gok dat Chantal er 20 jaar geleden ook helemaal niet verkeerd uitzag.quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Een zusje die zowaar best knap was (en dus totaal niet op Chantal leek )
Alleen de woordkeus al ....hilarischquote:Op zondag 20 november 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ben niet gewend dat mensen zo lelijk tegen mij doen"
Heeft dat kind echt helemaal niets meegemaakt dan
quote:Op zondag 20 november 2005 22:36 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze een helm op doet vanwege de rotte eieren.
![]()
Ja joh. Die gaat zichzelf nog flink tegenkomenquote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, als je niet gewend bent dat sommige mensen 'lelijk' tegen je doen, dan moet je haast wel nog een kind zijn tochOngelooflijk, wat een verwend nest.
Ja dat blijkt nu wel weer heel duidelijkquote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, als je niet gewend bent dat sommige mensen 'lelijk' tegen je doen, dan moet je haast wel nog een kind zijn tochOngelooflijk, wat een verwend nest.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Een zusje die zowaar best knap was (en dus totaal niet op Chantal leek )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |