Oh God, laat die sukkel nou in opdracht écht z'n snor staan??quote:
Dido schijnt dat wel lekker te vinden, zo te horenquote:Op zondag 20 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God, laat die sukkel nou in opdracht écht z'n snor staan??![]()
Valt ook heel niet op dan he en die Rob maar stangen,moest je hem horen toen hij die geheime opdracht had en Nathalie binnen kwam.Zijn opdracht was gewoon mislukt maar daar horen we mooi niks meer van,heeft die kampleider weer mazzel.quote:Op zondag 20 november 2005 22:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ergens siert dat haar wel, ze is een verschrikkelijk slechte toneelspeelster.
Ze heeft het alleen maar over die opdracht.
Het ziet er niet uitquote:Op zondag 20 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God, laat die sukkel nou in opdracht écht z'n snor staan??![]()
Ik zie je caps nietquote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
Joost en Rob hebben het laatste bierflesje verstopt in de bloemenvaas op tafel
[afbeelding]
Stream 3 ligt er helemaal uit bij mij... Versatel... ben overgegaan op een andere server.quote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
Wat doet de cameraman op stream 2 vreemd.
ook versatel maar geen probleem met stream 3quote:Op zondag 20 november 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stream 3 ligt er helemaal uit bij mij... Versatel... ben overgegaan op een andere server.
Lélijk geverfd hè?!quote:Op zondag 20 november 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
Hadden ze Chantal niet beter een potje blond kunnen geven?
Jemig wat een domme opmerkingen komen er weer uit.
O jeeee.... Filedump weer problemen dan.quote:
Wat heeft R*b een lullige onderbroek aanquote:Op zondag 20 november 2005 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
Joost en Rob hebben het laatste bierflesje verstopt in de bloemenvaas op tafel
[afbeelding]
Hier ook geen problemen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
ook versatel maar geen probleem met stream 3
Hier niet hoor , en supersnel ookquote:Op zondag 20 november 2005 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jeeee.... Filedump weer problemen dan.
Ik zie hem wel.
Jij ziet hem ook dus... dan begrijp ik niet dan Angel hem niet ziet.quote:Op zondag 20 november 2005 23:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat heeft R*b een lullige onderbroek aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |