Ik had Jip en Janneke al uitgezet. Helaas wordt het er niet beter op voor de restquote:Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef style het volgende:
Brrr, ik weet niet waar ik misselijker van wordt. Dat gesmak van Roel en Dido of Joost in zijn onderbroek samen met Rob.
Aiaiaiai....... en bedankt dan maar weer..... wij zitten er mooi meequote:Op zondag 20 november 2005 22:49 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze hebben er per ongeluk Duracelletjes ingestopt![]()
Weet ik eigenlijk niet maar er zijn wel eens saaie momenten.quote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was dit in de vorige BB afleveringen ook zo erg,kan het me niet meer voor de geest halen![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef cuall het volgende:
Ik ga Reportage kijken ik trek dit echt niet langer![]()
Ach ik gun je ze eigenlijk best allemaal hoorquote:Op zondag 20 november 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zei/schreef niet 'én', maar óf![]()
Me Too..........quote:Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef cuall het volgende:
Ik ga Reportage kijken ik trek dit echt niet langer![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:54 schreef rooie3 het volgende:
Stom dat ze gaat vragen wat roel denkt over die opdracht,echt slim is ze niet als ze een geheime opdracht heeft
Zit na een lekker mix te luisteren van Erick Morillo nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had Jip en Janneke al uitgezet. Helaas wordt het er niet beter op voor de rest![]()
Ergens siert dat haar wel, ze is een verschrikkelijk slechte toneelspeelster.quote:Op zondag 20 november 2005 22:54 schreef rooie3 het volgende:
Stom dat ze gaat vragen wat roel denkt over die opdracht,echt slim is ze niet als ze een geheime opdracht heeft
quote:Op zondag 20 november 2005 22:56 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal, ben ik ook weer eens
Joost: Ik had die 2 biertjes niet moeten drinken
Dido: Heb je die 2 biertjes op (quasie verschrikt)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |