abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 12 november 2001 @ 23:58:01 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2166603
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen (9). Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen Maandag 12 November 2001.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2166695
sponsored by CartWOman

GJ: ik ben bang dat wij battles verliezen doordat wij ruzie hebben, dat wij daardoor geen goede communicatie hebben.

Coos is het hier niet mee eens en legt dat uit.

GJ heeft trouwens wel een goede conditie want hij is non-stop nog steeds aan het trimmen.

Het stoort Coos nog steeds enorm dat GJ hem en Pascal uit elkaar wil halen. Het gesprek dat GJ vanavond met Leo had wordt er wederom bijgehaald.

GJ wordt een beetje geirriteerd doordat Coos weer zegt dat hij denkt dat GJ er de hele dag mee bezig is. Coos accepteerd van GJ dat hij er niet de hele dag mee bezig is, en dat doet GJ deugd.

Het gesprek verloopt nog steeds op een hele normale volwassen manier, ondanks het onderwerp.

pi_2166749
sponsored by CartWOman

GJ en Coos denken allebei dat Kelly blijft donderdag.

Beide heren concluderen dat ze er later wel om kunnen lachen, om hun ruzies als ze de banden hebben, en dat ze hier ook een hele leuke tijd willen hebben. Ze bedanken elkaar voor het fijne gesprek. GJ trimt nog even verder en Coos gaat naar binnen. Er is een soort van vrede gesloten dus tussen Coos en GJ!

Diane is Danielle haar haar aan het föhnen in de woonkamer van rijk.

Coos heeft het sopje mee naar binnen genomen en zet het op tafel. Hij pakt een peer en gaat hem opeten. Pascal zit in de woonkamer en begint meteen te roddelen dat GJ in de jullie-vorm praatte. Coos gaat hier voorlopig niet op in.

Pascal zit bij het hek, waar Leo ook zit.
Pascal: hadden jullie nou weer een discussie Coos?
Coos: nee, we hebben leuk gepraat.
Vervolgens begint Coos over iets anders (een +je voor Coos , voor het gesprek en zijn houding nu, top en netjes)

pi_2166793
sponsored by CartWOman

Leo en Andries vinden dat Danielle er nu goed uitzit, fris en een lekker bekkie.

Toen Pascal doorhad dat Coos verder niets wou vertellen over het gesprek ging hij zeuren om paracetemol omdat hij hoofdpijn heeft, nu gaat hij zijn tanden poetsen.

Coos gaat daarom op de stoel van pascal zitten bij het hek en babbelt met Andries en Leo over muziek. Andries vertelt dat hij K-otic heeft besteld via de budlertelefoon. Hij heeft het programma gevolgd en vind de lui gewoon leuk, hij is niet echt fan van de muziek. Coos en Leo denkt dat ze niet komen omdat dat veel te gelikt is.

pi_2166806
sponsored by CartWOman

Leo denkt dat het lastig is in je gezicht als je vrijt met iemand met dreads.

Pascal komt erachter dat Coos de laatste asperine heeft gehad en is daar niet blij mee. Pascal gaat dicht naast Coos zitten bij het hek. Ondertussen babbelen de heren met Danielle en praten over haar dreadloze kapsel.

pi_2166825
sponsored by CartWOman

Danielle zit op de bank en Leo vraagt aan haar of het niet lastig is met vrijen die dreads. Danielle antwoord dat ze het niet weet omdat ze al 2 maanden in het huis zit en ze voor het huis er pas in heeft gedaan.

Pascal vraagt aan Coos of hij mee gaat naar bed, maar Coos wil niet, dus nu gaat Pascal alleen naar bed.

Leo begint tegen Coos over de nominaties en wie hij denkt dat er donderdag wegmoet. Coos zegt dat hij het even niet meer over de nominaties wil hebben. Toch gaat leo nog even op fluistertoon door roddelen.

pi_2166849
sponsored by CartWOman

In de slaapkamer praten Ed en Kelly over popples, Kelly heeft de roze gehad (ik ook). Ed vond ze ook heel tof.

Sandy en Pascal proberen te slapen, maar Kelly en Ed praten best wel hard, dus dat is onmogelijk.

Team rijk is m.u.v. Leo in de badkamer aan het tutten.

(mijn tijd zit er bijna op, CartWOman bedankt voor de sponsering, en voor de mensen die nog doorgaan: Succes!)

dinsdag 13 november 2001 @ 00:40:22 #8
17121 Rica
Mais, je rźve!
pi_2166945
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 00:32 schreef Myr het volgende:
Sponsored by Cynix
Binnen zitten Leo,Coos en Pascal.
Leo:"jullie worden vaak samen genoemd!" Denk je Leo,wat een heldere gedachte zeg!
Pascal vraagt aan Coos wat hij heeft met Gert gesproken.Coos:"gewoon...praten"
Coos:"goed gevoel heb ik..."
Andries is ook bij.
Pascal poetst zijn tanden.
Ze hebben nu over een meisje die jong en halfbloed is en die zit waarschijnlijk in een band die te commerciėl en te gelikt is volgens Andries.
Leo:"waarom vind je haar zo leuk?"
Coos:"Leo,over smaak kan je uren over discusseren!"
Over dreadlocks en aspirine.
Daniėlle heeft weer haar haar gewast(wat een gedoe zeg ).Zij vindt het niks want er zit geen coupe in.
Pascal gaat naar bed.Leo:"lekker dromen over jouw vriendinnetje!"
Leo flusitert iets aan Coos over Frank en Pascal.Iemand scheet,Pascal lacht zich dubbel!
Leo:"zo saai...Pascal...lekker dingen doen thuis...jij niet...?"
Coos:"ik vond het hartstikke leuk donderdag met Patty en Ellen was ook bij."
Coos:"ooh Diane...chagrijnig..."
Leo:"de hele dag al!"
Nu stream in de slaapkamer(oftewel stal).
Over spelgoed...Popples.Kelly had altijd meisje's spelgoed,you bet!
Daniėlle zit weer onder de douche.
Andries zit ook onder de douche met zijn badbroekje en poetst zijn tanden tegelijk.
(Mijn tijd zit bijna op!)
Ze gaan nu de sauna in.
Daniėlle:"geen verlichting?"
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2166995
Sponsored by Cynix
Daniėlle:"met lang haar voelde me ik meer meisje!
Kelly zei dat zij geen verschil ziet [nu zonder de dreads].Naatuurlijk wel!!!"
Andries:"Wil je zeggen,Diane,wat je in de DBK heeft gezegd?"
Diane:"nee!"
Stilte
Diane:"Zullen we nog een keer gaan daarna [in de sauna]?"
Ze zijn nu uit de sauna.(Dat was snel!!!Wat is de bedoeling dan als ze niet eens zweten? )
Ze springen nu in de bad die waarschijnlijk koud is want ze brullen van de schrik.
Ze zijn nu de bad uit.Tja bij hun is tchak tchak dat hebben we weer gehad!Ze gaan weer onder de douche.
De scalp van Daniėlle ligt in de wastafel net als een dooie beest.
Ze drinken maar wat.
Ze hebben de bubbelbad aan gedaan.Nou horen we niks meer weer...Ah dat was heel ff.
Diane dweilt.
(Nou het is laat...dat was het voor vandaag wat mij betreft.Nog bedankt Cynix en tot volgende keer )
Geloven verschilt niet veel van hopen.
  dinsdag 13 november 2001 @ 01:29:54 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2167385
Kelly zegt in de slaapkamer dat ze Mariah Carey helemaal niet mooi vindt.
"Die ziet er alleen maar mooi uit als de visagiste een paar uur met haar bezig is geweest."
"Heeft Britney Spears siliconen of niet?", vraagt Kelly dan.
Iedereen denkt van wel (terwijl Britney zelf dus zegt van niet.)
Ed zegt dat hij Britney in de eerste clip leuk vond, maar later niet meer.

In de kamer praten Frank en GJ bij het hek.
"Het is koffiedik kijken", meent Frank.
"Ik droog even wat dingetjes af", zegt GJ..."Daarna kom ik even hier zitten."
"Ik vind het prima", zegt Frank terug.

In de arme slaapkamer zijn ze aan het zingen geslagen.

(Sponsored by Rica)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-11-2001 03:22]

My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 13 november 2001 @ 01:38:48 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2167462
GJ zit intussen weer terug bij het hek met Frank te praten.
"Ik ga goed om met Sandy en in praat met jullie", zegt GJ. "Dus ik ben niet echt Remie hier. En Kelly die doet dingen die wil ik ook graag doen. Met Kelly kan ik praten over uitgang en als ik Kel zie dansen wil ik dat ook kunnen. Ik wil ook graag praten over communicatie, maar dan moet ik bij jou wezen of Audrey. Over sport praat ik ook graag, maar Pascal is niet zo'n prater".
Frank luistert aandachtig naar het relaas van Gert Jan.
Leo zit iets verder weg te luisteren.

In de slaapkamer liggen Diane, Danielle en Andries wat te lachen. Andries moet volgens mij wel even wennen aan het nieuwe kapsel van Danielle.... (hier komt ie!!!!)

dinsdag 13 november 2001 @ 01:57:58 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2167548
Kelly heeft het in de arme slaapkamer nog steeds over bekende vrouwen. Missy Elliot werd al even verschrikkelijk in de zeik genomen en ook anderen passeren de revu. Volgens Kelly is het allemaal veel te veel naakt tegenwoordig (HUH) Ze zit nu trouwens helemaal naakt op de slaapzak.

Gert Jan, Leo en Frank kletsen door bij het hek.
Kelly komt er even bij zitten. Ze kletsen nu over autoraces
Dan moet Kelly naar de dagboekkamer komen (zender??)
Ze komt weer terug met pilletjes (asperine?) Pascal neemt er meteen een. Hij schijnt ergens misselijk van te zijn geworden. In de slaapkamer wordt verder niet veel meer gesproken (jammer dat we geen beeld hebben van de rijke slaapkamer!) Dan gaat Kelly ook weer in bed liggen. Waarschijnlijk boeide het gesprek over de formule 1 haar niet geweldig. Ze gooit haar tieten weer bloot en kruipt dan weer in de slaapzak.

Pascal maakt een negatieve opmerking over zijn 'vriendinnetje' Danielle en haar kinderstemmetje. Ed zegt dat hij helemaal gek zou worden als ze de hele dag zo zou praten.
"Ik denk dat ik donderdag exit ben en in deze kleren naar Patty moet", zegt Kelly opeens. "Maar dat maakt me helemaal geen reet uit."

In de kamer hebben GJ en Frank het over Microsoft. Windows 98 komt even voorbij... en alle fatal errors enzo (we kennen het allemaal)!

"Ik denk dat ik exit ben", herhaalt Kelly. "Ze hebben me nieuwe kleding gegeven zodat ik wat nieuws heb donderdag. Het was een truukje vanmorgen. Dat eczeem hebben ze gewoon als smoesje gebruikt. ( ) En ze doen ook opeens heel aardig tegen me in de dagboekkamer."
"Maar dat kunnen ze nu nog niet zeggen", meent Sandy. "De kijkers kunnen tot donderdag bellen!"
"Tot donderdagavond zelfs nog", vult Ed aan (hij doet nu vast een schietgebedje dat Kelly gelijk heeft).
"Als ik eruit ben ga ik ook meteen even naar dat nummer bellen", zegt Kelly. "Kijken wat je hoort. Ik zeg alleen niet dat ik ga stemmen."

(Sponsored by Rica)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-11-2001 03:24]

pi_2167579
Zo is het nu .

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 13 november 2001 @ 02:16:09 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2167582
Bij het hek wordt nog steeds druk gekletst, iets wat Gert Jan mist in zijn team.

"Je verdient hier minimaal 20.000 piek.", rekent Gert Jan uit.
"Daar ben ik het niet mee eens", valt Frank hem in de rede. "Mijn vaste lasten gaan gewoon door thuis."
"Ja, maar je hebt geen kosten voor eten, verwarming, water en meer van die zaken", legt GJ uit.
"Da's waar", zegt Frank. "Maar ik kan mijn zoon wel heel veel geven nu... maar wat geef ik dan als hij straks 12 wordt? Het einde is dan zoek!"
Frank staat oip en zegt dat hij nog één sigaret gaat roken en dan naar bed (damn!!)

In de arme slaapkamer lijken ze nu allemaal in diepe slaap.
Frank zit in zijn rode t-shirtje en korte broek al weer bij het hek. Gert Jan komt naar binnen.
"Wil jij geen kinderen Gert Jan", vraagt Frank.
"Tuurlijk", antwoordt hij. "Tuurlijk wil ik kinderen. De vraag is alleen wanneer."
"Je heb er nu wel de leeftijd voor", meent Frank.
"Ja, ik wil nog wel met hem (?) kunnen voetballen enzo", bedenkt GJ.
Frank vertelt een paar verhalen over vrienden van hem met kinderen. GJ luistert. Ik weet niet hoe Frank het voor elkaar krijgt, maar via kinderen komt hij weer terecht op zijn werk... pffff

pi_2167590
Gert en Frenk in gesprek en het gaat over stelen bij de baas .
En dat je dus bij het verlaten van het bedrijf ff word nagekeken of je niet wat meepikt .
Gert vind het zonde om je baan op het spel te zetten voor een t-shirt ofzo .
Gert zecht dat hij gaat pitten en dat doen ze nu dus allebijde .

Gert die zij als eerste ik ga pitten maar nu Frenk weg is gaat hij toch nog maar ff een appeltje eten bij het hek .

Ja nu gaat hij tanden poetsen dus gaat het toch nog gebeuren .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-11-2001 02:30]

pi_2167619
Nou lekker dan ik heb nog 30 minuten en dit is wat er aan de hand is .

dinsdag 13 november 2001 @ 02:37:58 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2167620
Frank loopt naar de slaapkamer.
"Slapen we allemaal?", vraagt hij.
Ik hoor wat mensen reageren. Ze slapen dus nog niet. Alleen is er nog geen beeld. We zien alleen de slaapkamer van arm en GJ nog in de woonkamer wat afwas aan het wegwerken.Er wordt duidelijk gekletst in de rijke slaapkamer, maar de regie weigert om er beeld van door te geven!

Nu krijgen we een hele spannende close up van het bestek dat GJ aan het afdrogen is. Langzaam zoomt de camera uit en bouwt nu wel heel erg de spanning op. Het enige geluid wat we horen is het geluid van de messen en vorken. Opeens draait GJ zich om... Wat gaat hij doen???? Hij loopt langzaam door de kamer. De suspence is bijna niet meer te houden. Zijn rechterarm strekt hij uit en...... pakt een appel!!! Dan is het weer stil in het huis. Gert Jan zit op een stoel nu, de stilte alleen verbrekend door het afbijten van een stuk appel iedere 10 seconden. Opeens krijgen we een opname vanuit het rijke deel, door het hek naar GJ op de stoel. Het is net alsof er iemand naar GJ zit te kijken, maar ....... het is slechts de camera. Dan weer een shot vanuit een andere hoek van de kamer... Staat daar dan iemand? Nee, ook niet... ook dit is alleen een camera.
De appel is intussen bijna op. Spannend moment als ook het laatste stukje in GJ's mond verdwijnt. En....... weg is de appel. Gert Jan staat ineens op zonder even te waarschuwen en pakt iets langwerpigs uit de kast. Is het een mes? Hij draait zich om en geschokt zie ik wat hij in zijn hand heeft.... het is een tandenborstel! De stilte wordt nu verstoord door een poetsende Gert Jan. De camera zoomt er lekker op in. Schuimbekkend (of is het tandpasta?) wordt hij close in beeld genomen.
Plotseling een beeld van buiten. De deur gaat piepend open en er verschijnt een witte gestalte in de deuropening naar de tuin. Het is GJ, die even zijn mond gaat spoelen. Weer piept er een deur..... Gert Jan gaat weer naar binnen. Daar trekt hij zonder zich te schamen zijn t-shirt uit en toont zijn gespierde lijf. In tegenstelling tot Pascal, scheert GJ zijn borst duidelijk niet kaal.
In de arme slaapkamer liggen ze allemaal vredig te slapen en hebben geen idee dat de blonde 'boeman' ieder moment de kamer in kan komen. Niemand lijkt het naderende onheil te zien aankomen. Voorzichtig stapt Gert Jan de slaapkamer in en loopt langs de nietsvermoedende, potentiele slachtoffers. Hij kijkt ze een moment aan, maar besluit dan toch ze vredig te laten slapen.
En zo loopt een opwindende dag in het Big Brother huis toch nog met een sisser af. De vraag voor morgen blijft natuurlijk: Zal GJ dan wel toeslaan? Hebben de anderen zijn aanval in de gaten en zetten de tegenaanval in? Voor alle antwoorden op deze vragen: kijk morgen weer naar Big Brother - The Battle .... als Pascal en Coos zich afvragen "Wat hebben we fout gedaan?"

Scanman wenst iedereen die nog wakker is welterusten ... en een ieder die dit s'morgens leest een goedemorgen.

En om maar met Endemol te spreken:
Take care of yourself.... and yourself ....

(Sponsored by Rica)

pi_2167634
Ik zie Dubbel .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-11-2001 03:08]

pi_2167638
Pascal vraagt aan Sandy of zij de termonstaat lager wil zetten maar dat doet ze niet Kelly vraagt aan Pas kan je ook niet slapen en sandy roept ook iets .

Alles word daarna weer stil het is nu 3:02 en mijn knaak is op en dat vind ik nie eens erg .
Ook jij trusten Scanman .

dinsdag 13 november 2001 @ 03:14:55 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2167649
Dit wil ik toch nog even vermelden. Kelly is nu, 3:15, uit bed en staat nu echt haar haar te kammen voor de spiegel in de kamer... No Bullshit!!!
pi_2167650
Kelly is wakker en heeft haar kleren weer aan het is te zien op de postzegel stream .
Ze staat haar haar te borstellen in de spiegel .
( Tja ik had nie anders verwacht . )

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-11-2001 03:16]

dinsdag 13 november 2001 @ 03:15:38 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_2167651
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Scanario voor thriller.
(Sponsored by Rica)
(Off topic)
Lol. In ieder geval goed gewerkt voor Rica's geld.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2167655
Oke kelly doet nog ff wat papieren doorlkijken lijkt het wel .

pi_2168211
9:32 Ze slapen allemaal nog
De grote vraag vandaag is: Gaat diane naar huis toe
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  dinsdag 13 november 2001 @ 10:07:47 #25
17121 Rica
Mais, je rźve!
pi_2168345
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 03:15 schreef APK het volgende:

(Off topic)
Lol. In ieder geval goed gewerkt voor Rica's geld.

Hey! Het blijft prima leesvoer toch?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')