Zo kan het ook verwoord worden ja.quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef BrauN het volgende:
Bier.
Ik was er even stil van, maar dit lijkt mij de enige juiste reply voor dit topic inderdaadquote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef BrauN het volgende:
Bier.
Breek me de bek niet openquote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
En dan heb je het nog niet eens gehad over het masynchotische, parakarische, infrafysische gedeelte van het indribilium..
Oh God, dat ja.quote:Op zondag 20 november 2005 21:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open!
Al die nesocontrische getrosifielen.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh God, dat ja.
In combinatie met zo'n derderangs monocitist is het zelfs bijna dodelijk..
Ik heb dat nooit gedurfd.quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Ik kan me mijn eerste herocontrieke syfilirius nog goed herinneren, huilen dat hij deed.
Vuile asticonfiduleerderquote:Op zondag 20 november 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedurfd.
Nee, ik kwam eigenlijk nooit verder dan een librische uitvoering van zo'n ouderwets gezellige quasi-contropersivist.
quote:
Heb je vandaag weer teveel pirizoïcum ingenomen, ofzo?quote:Op zondag 20 november 2005 21:30 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind van niet. Mits zondag.
Het staat misschien wel in ONZ, maar we zijn hartstikke serieus.quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef most_wanted het volgende:
Allejezus.
En nu ook de betekenis van de woorden erbij. . .
Want in het wilde weg lullen kunnen we allemaal.
Als je de essentie van de perazodicien niet eens kan bevatten heeft je namoncalcische opmerking hier net zoveel plaats als een lectaristisch bificaliteit.quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef most_wanted het volgende:
Allejezus.
En nu ook de betekenis van de woorden erbij. . .
Want in het wilde weg lullen kunnen we allemaal.
Ho ho.quote:Op zondag 20 november 2005 22:04 schreef Zhenar het volgende:! Stelletje Nazi's!
![]()
Vrijheid van meningsuiting, OK, maar dit gaat echt te ver!!!!!!11!!11!Rrrrrrrrrrrrrrrrr!
Bupa, je doet mijn bloed koken!quote:Op zondag 20 november 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ho ho.
Wij behandelen hier gewoon vormen van kirichasten.
Wij doen er geen pychisondra mee kwaad.
Jij hebt er ook geen kaas van gegeten?quote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef The_Langolier het volgende:
En ik maar denken dat unificantia's normalitair padovanclitisch geartimiceerd werden!
Er wordt sowieso buitensporig veel alcanomiciteit onterecht tot de hogere firtalocus gerekend.quote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen kaas van gegeten?
Hmm, hoe moet ik het zeggen? De unificantia's staan bekend om hun sofoliciteit.. En tijdens het gebaringsproces wordt er dan niks, maar dan ook helemaal niks geartimiceerd. De meeste mensen denken van wel, maar dat komt omdat ze niet doorhebben dat de witte frysica niet geïndriceerd worden.
.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef Laton het volgende:
[..]
Er wordt sowieso buitensporig veel alcanomiciteit onterecht tot de hogere firtalocus gerekend.
Tja, dat zou kunnen kloppen, ik was nooit goed bij efleriatiek en ieshyologie.quote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Jij hebt er ook geen kaas van gegeten?
Hmm, hoe moet ik het zeggen? De unificantia's staan bekend om hun sofoliciteit.. En tijdens het gebaringsproces wordt er dan niks, maar dan ook helemaal niks geartimiceerd. De meeste mensen denken van wel, maar dat komt omdat ze niet doorhebben dat de witte frysica niet geïndriceerd worden.
.
Ja maar ik moet zeggen dat het wel wat tegenviel; vooral de seculacondiciteit van het dirilacium voorkomt een algehele leumanatie. Op zich niet onoverkomelijk, maar het haalt wel de anapilosofische aspecten naar beneden.quote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..].
Je kan wel merken dat jij veel verstand hebt van gronosieten zeg.!
Maar vertel eens, heb jij wel eens zo'n luxe pachose gebruikt voor je dirilacium?.
Whaha herkenbaar ja, vooral de reconsolische spoeda zijn kordanische golpar is onmiskenbaar.quote:Op zondag 20 november 2005 22:24 schreef The_Langolier het volgende:
Edoch, witte fysicas doen bij mij het idee van kardionatische spoeda's opkomen.
Tsja qua avatar.. weet je.. heeft ie eigenlijk wel een Braun. (zonder breezer N) nodig en geen Bier. Scheer je weg vlegel .quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef BrauN het volgende:
Bier.
Niet zo over gangnilia's pratenquote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Het is me wat zeg, inderdaad!
Gnaffelen en kwezels lijken me hier op z'n plaats. Hoewel fernitilazatoren op het randje zijn, dunkt me.quote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Jammer dat de getransofileerde gisenica onvermeld blijven in dit topic, voor de rest doet dit topic me erg denken aan een ouderwetse perinoliet. Maar de appel valt dan ook niet ver van de consemigrator.
Nou het stogmatische geval wil dat mijn moeder een acupulitische bui had vanwege sertose copamine anticiteiten. Ik was dus genoodzaakt om een virtuaniele subtanciteit te nuttigen mede door het abstrahetische character. Bij deze mijn geopermanceerde excusivoteit.quote:Op zondag 20 november 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
Heb je vandaag weer teveel pirizoïcum ingenomen, ofzo?![]()
Ja het lijkt hier wel pub. Begin dan direct over Bert en Erniequote:Op zondag 20 november 2005 23:33 schreef Kijk.mam.ik.ben.online het volgende:
Oke sorry, dat was misschien een beetje overdone.
Dat is het kind met het badwater weggooien. Nu laat je de ferganterie over aan dermografische quintologen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:59 schreef Renmaestro het volgende:
Als het niet aan mijn gediscombobuleerde triviranium lag had ik je frasmulgante atriumfibrilatie er al lang uitgespaltificeerd.
"quote:Op zondag 20 november 2005 23:29 schreef Kijk.mam.ik.ben.online het volgende:
... primitieve hersendeeltjes!!
Dood en doodzonde dat elke keer de semalogische tonatiekresotopie de overhand krijgt bij dit soort in potentie heclilectische discussies.quote:Op maandag 21 november 2005 01:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat is het kind met het badwater weggooien. Nu laat je de ferganterie over aan dermografische quintologen.
Ik had ook een dialytische paleogavium kunnen flacificeren middels een trevotavische oculogie, maar dat zou me te geriandrivisch zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 01:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat is het kind met het badwater weggooien. Nu laat je de ferganterie over aan dermografische quintologen.
Wat een getorische praat weer. Als alle hermodieten zulks in gitrouille uitslaan, dan gaat het wel de wereld een ware trimune tegemoet.quote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef Laton het volgende:
[..]
Dood en doodzonde dat elke keer de semalogische tonatiekresotopie de overhand krijgt bij dit soort in potentie heclilectische discussies.![]()
Dat kan ik als ware pneurgomiel beamen.quote:Op maandag 21 november 2005 01:28 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik had ook een dialytische paleogavium kunnen flacificeren middels een trevotavische oculogie, maar dat zou me te geriandrivisch zijn.
Ach die trimune wordt ook door elke semonolakius onteiligd. Wat dat betreft kan de huidige konsolaminator er ook wat van.quote:Op maandag 21 november 2005 01:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wat een getorische praat weer. Als alle hermodieten zulks in gitrouille uitslaan, dan gaat het wel de wereld een ware trimune tegemoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |