abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32445232
Hoi, .
quote:
Op maandag 21 november 2005 06:03 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemiddag allemaal vanuit het zonnige Koh Tao
Dan zul je het vast leuk vinden om te weten dat het hier vriest 's nachts en dat ze in het midden van de week natte sneeuw verwachten.

Je bent aan het strand-hang gedeelte van de vakantie begonnen?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 21 november 2005 @ 08:19:56 #152
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445237
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

. Dat blijkt niet het geval, toch zou ik het zo graag ook eens ervaren. Ik begrijp nooit dat ik mensen er altijd zo over bezig hoor, dat zij zelf (of hun vriendin) dan afhankelijk zijn of worden en bijvoorbeeld jaloezie in een relatie hoor je ook nog vaak.
Ik denk zelf niet dat dat goed is (En veel mensen met een relatie zijn het daar ook over eens). Het is niet goed om afhankelijk van elkaar te zijn, en beiden een eigen leven houden lijkt mij ook wel zo gezond..
quote:
Dan denk ik, hebben die mensen nu zo'n luxeprobleem of is het alleen maar omdat ik het vanaf deze (single) kant bekijk dat ik alleen maar de goede dingen wil zien? Ik zou zo graag eens iemand hebben om mee te gaan stappen, om eens een bioscoopje te pakken, om verhalen en interesses uit te wisselen en te delen, om eens een keer te kunnen bellen en (dat mag ook best wel gezegd worden) om zo nu en dan eens lekker sex mee te hebben. Dat zou mij lijkt mij het ultieme "mijn leven is compleet" gevoel geven dat ik nu lijk te missen ergens.
Ik ken wel het gevoel.. Iemand om van alles mee te delen, iemand waarmee het leuk is om samen te zijn, iemand om op terug te kunnen vallen..
quote:
Hoe suf dat ook klinkt. Misschien denk ik er wel weer heel anders over als het eenmaal zo ver mocht komen, maar dat kan ik me nu gewoon niet voorstellen.
Ach, er zijn ook wel mindere dingen. Maar met een goede relatie kom je daar ook wel uit lijkt me.
quote:
Precies. Het lijkt er wel op. Maar het is zo'n kansloze 'afwijking'. Het is niet een sociale of psychologische stoornis. Het is gewoon iets vreemds...
Dat betwijfel ik.. Het klinkt toch een beetje als een angststoornis.. Je krijgt angstverschijnselen, terwijl je weet dat daar geen reden voor is..
  maandag 21 november 2005 @ 08:20:08 #153
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445239
Oh, hjoi trouwens allemaal
pi_32445263
Goodmorning!
pi_32445268
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:15 schreef Alicey het volgende:
en weinig zelf vertel
Je doet het anders vrij aardig, zo vroeg in de ochtend, .
Hoi Alicey , en Moks
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_32445271
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmm.. Je blijft dus met honderden mogelijkheden zitten.. Uitsluiting lukt dus niet?
[..]
Ik probeer het wel, belangrijkste is dat er verbetering zichtbaar wordt. Op korte termijn
quote:
Houd het in ieder geval goed in de gaten, dat je niet jezelf verliest.
[..]
Weet ik, komt wel in orde
quote:
Het is niet per se de enige optie, maar het is wel een optie die veel mogelijkheden biedt.
[..]
. Ik voel me ook echt niet vaak op mijn gemak als ik een meid aan moet spreken op een andere plek dan bij het uitgaan...
quote:
Ik denk dat het ook een beetje de kunst is om dat op subtiele manier los te krijgen.. Bij een eerste kennismaking ben ik zelf ook wel zo dat ik vooral veel luister, en weinig zelf vertel (Dat zie ik eigenlijk nu pas..). Misschien wel om dezelfde reden..
[..]
Begrijpelijk, maar het is wel erg vervelend. Je zit dan dus in een 'deadlock' situatie waarbij jij wacht tot de ander meer informatie vrijgeeft, maar die ander doet precies hetzelfde. Op zo'n moment houd ik het al snel voor gezien om mezelf niet teveel te beschadigen
quote:
Dat is wel verschrikkelijk.. Kom je ze echt alleen tegen die alleen dat kunnen? Misschien voel je je wel aangetrokken tot een bepaald soort vrouw.. Wat trekt jou aan in iemand?
Niet alleen, maar wel té vaak, daar kan ik gewoon niks mee. Ik zal iemand snel(ler) leuk vinden die actief is (zoals sport of bestuur of zelfs studentenvereniging, hoewel ik bij die laatste wel veel meer op mijn hoede ben), vriendelijk en spontaan is, voor haarzelf kan zorgen, maar ook geïnteresseerd is op één of andere manier en niet dat afstandelijke/oppervlakkige gedoe. Verder let ik natuurlijk ook echt wel op uiterlijke kenmerken, als jongen kom je daar denk ik toch moeilijk omheen (bij een eerste kennismaking dan natuurlijk) maar dat is geen belemmering voor mij om iemand aan te spreken die in mijn ogen misschien minder knap is. Als het karakter van zo iemand mij wel aanspreekt dan maakt dat mij echt niet zoveel uit (of het moet een verschil zijn tussen dag en nacht)
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_32445289
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:19 schreef Alicey het volgende:
Dat betwijfel ik.. Het klinkt toch een beetje als een angststoornis.. Je krijgt angstverschijnselen, terwijl je weet dat daar geen reden voor is..
Precies. Geen idee wat ik daarmee moet
  maandag 21 november 2005 @ 08:33:28 #158
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445295
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:27 schreef Frezer het volgende:

[..]

Maar ik had het dan over een eerste kennismaking. Aan de andere kant komt het vaak wel goed als de ander een prater is.
quote:
Hoi Alicey , en Moks
Frezer
pi_32445311
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:27 schreef Frezer het volgende:

[..]

Hoi Alicey , en Moks
Hey Frezer!

@de rest: ben nog niet helemaal op en top wakker dus even geen wijze woorden van mij (ben overigens ook alles behalve een relatie-expert; verliefd word ik vrijwel nooit en ben ook niet zo geweldig in monogamie enzo).
  maandag 21 november 2005 @ 08:38:42 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445321
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:28 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ik probeer het wel, belangrijkste is dat er verbetering zichtbaar wordt. Op korte termijn
Misschien is het ook wel een valkuil om alles te snel te willen... Dit soort dingen duurt vaak wel langer, en het is belangrijk om in de tussentijd verder te leven.
quote:
. Ik voel me ook echt niet vaak op mijn gemak als ik een meid aan moet spreken op een andere plek dan bij het uitgaan...
Heb je enig idee hoe dat komt? Vind je het te rustig? Ben je bang dat het niet gepast is in dat geval?
quote:
Begrijpelijk, maar het is wel erg vervelend. Je zit dan dus in een 'deadlock' situatie waarbij jij wacht tot de ander meer informatie vrijgeeft, maar die ander doet precies hetzelfde. Op zo'n moment houd ik het al snel voor gezien om mezelf niet teveel te beschadigen
Hmm dat is inderdaad erg lastig.. Met sommige standaard-vragen kun je soms echter wel een voldoende beeld krijgen om mee verder te gaan..
quote:
Niet alleen, maar wel té vaak, daar kan ik gewoon niks mee. Ik zal iemand snel(ler) leuk vinden die actief is (zoals sport of bestuur of zelfs studentenvereniging, hoewel ik bij die laatste wel veel meer op mijn hoede ben), vriendelijk en spontaan is, voor haarzelf kan zorgen, maar ook geïnteresseerd is op één of andere manier en niet dat afstandelijke/oppervlakkige gedoe.
Dat kan ik me prima voorstellen.. Ik houd zelf ook erg van verdieping, en van mensen die iets te vertellen hebben.. Misschien ligt het echter ook aan de gelegenheid waar je uitgaat, want sommige gelegenheden trekken overwegend oppervlakkige mensen..
quote:
Verder let ik natuurlijk ook echt wel op uiterlijke kenmerken, als jongen kom je daar denk ik toch moeilijk omheen
Als meisje ook niet hoor.
quote:
(bij een eerste kennismaking dan natuurlijk) maar dat is geen belemmering voor mij om iemand aan te spreken die in mijn ogen misschien minder knap is. Als het karakter van zo iemand mij wel aanspreekt dan maakt dat mij echt niet zoveel uit (of het moet een verschil zijn tussen dag en nacht)
In de praktijk is dat vaak toch net iets anders.. Bij een bepaald uiterlijk verwacht je toch vaak een bepaald karakter, en hoewel een eerste indruk wel te veranderen is, kan een eerste indruk wel bepalen hoe je alles opvat.. Wat voor karakter heeft jouw ideale partner?
  maandag 21 november 2005 @ 08:39:30 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445326
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:31 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Precies. Geen idee wat ik daarmee moet
Psychotherapie kan in sommige gevallen er tegen helpen. Het is vaak een manier van denken die je onbewust uitoefent. Als je je daarvan bewust wordt, kun je geleidelijk aan die gevoelens sturen, en uiteindelijk er van af komen..
  maandag 21 november 2005 @ 08:43:39 #162
22944 Breetai
....Relax....
pi_32445362
quote:
Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef PhaE het volgende:
Gdvr, vet serieuse discussie hier..
Ook dat kan af en toe. Toch een van de betere discussies sinds tijden.
quote:
Hoe de #@$@% gebruik je aikido om iemand rustig te krijgen?
Gebruikte je zijn kracht vervolgens tegen hem om hem te kalmeren
Hij zit ook op aikido maar dat baatte ff niet. Kreeg op eens een stomp in m'n maag en af en toe meer van dat soort schijngevechtjes. Gelukkig kan je dan iemand rustig opvouwen zoner pijn te doen en zonder dat er 2 van die beveiligings-pipo's er op duiken.
Daarna vertel je idd ff dat ie rustig moet ademen, neus in, mond uit. Ruuuusssssst.....
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_32445397
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar ik had het dan over een eerste kennismaking. Aan de andere kant komt het vaak wel goed als de ander een prater is.
Ik heb daar wel reaspect voor ja, mensen die met elk willekeurig persoon een uitgebreide conversatie op gang kunnen brengen. Voor dat soort personen zal het ook een stuk makkelijker zijn om in het uitgaanscirquit iemand aan de haak te slaan.
pi_32445403
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien is het ook wel een valkuil om alles te snel te willen... Dit soort dingen duurt vaak wel langer, en het is belangrijk om in de tussentijd verder te leven.
[..]
Klopt
quote:
Heb je enig idee hoe dat komt? Vind je het te rustig? Ben je bang dat het niet gepast is in dat geval?
[..]
Inderdaad vooral dat laatste. Het is gewoon niet gepast. Je gaat niet iemand versieren als daar geen aanleiding voor lijkt te zijn
quote:
Hmm dat is inderdaad erg lastig.. Met sommige standaard-vragen kun je soms echter wel een voldoende beeld krijgen om mee verder te gaan..
[..]
Ik kan het nog wel eens vaker proberen, tot nu toe leverde het niet zo heel veel op helaas
quote:
Dat kan ik me prima voorstellen.. Ik houd zelf ook erg van verdieping, en van mensen die iets te vertellen hebben.. Misschien ligt het echter ook aan de gelegenheid waar je uitgaat, want sommige gelegenheden trekken overwegend oppervlakkige mensen..
[..]
Ik ga veel naar bars/discotheken/clubs en in iets minder mate ook naar café's. Bij die laatste kun je elkaar over het algemeen wel beter verstaan, maar ik krijg een gesprek ook nog best op gang in een drukke discotheek als het moet.
quote:
Als meisje ook niet hoor.
[..]
Grappig, dacht altijd dat dat wel meeviel en dat meiden altijd veel meer waarde hechtten aan karakter en in mindere mate aan hoe iemand eruit ziet
quote:
In de praktijk is dat vaak toch net iets anders.. Bij een bepaald uiterlijk verwacht je toch vaak een bepaald karakter, en hoewel een eerste indruk wel te veranderen is, kan een eerste indruk wel bepalen hoe je alles opvat.. Wat voor karakter heeft jouw ideale partner?
Precies

Een rustig, vriendelijk karakter, spontaan, openstaan voor veel dingen (zo ben ik zelf ook), meegaand (als in, zo nu en dan ook tijd kunnen en willen vrijmaken en niet alle ideeën om iets samen te gaan doen naar de prullenbak verwijzen). Dit zijn echter hooguit richtlijnen, natuurlijk, de ideale partner bestaat niet en dat hoeft ook absoluut niet.
pi_32445421
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:47 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik heb daar wel reaspect voor ja, mensen die met elk willekeurig persoon een uitgebreide conversatie op gang kunnen brengen. Voor dat soort personen zal het ook een stuk makkelijker zijn om in het uitgaanscirquit iemand aan de haak te slaan.
Precies, dat moet ik ook en ben ik ook aan het leren
  maandag 21 november 2005 @ 08:49:53 #166
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445427
quote:

[..]

Dat denk ik ook wel. Uiteindelijk ligt het probleem natuurlijk wel vooral bij mezelf dat ik gewoon erg verlegen van aard ben, en pas een beetje los kom wanneer ik een beetje een idee heb met wie ik praat...
pi_32445437
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Psychotherapie kan in sommige gevallen er tegen helpen. Het is vaak een manier van denken die je onbewust uitoefent. Als je je daarvan bewust wordt, kun je geleidelijk aan die gevoelens sturen, en uiteindelijk er van af komen..
Ik kan er eens over denken, maar ik raak alweer in paniek als ik er nog maar aan denk zoiets te moeten gaan doen

(Wat niet wil zeggen dat het niet helpt, maar waarmee ik aangeef dat het voor mijzelf niet goed kan zijn)
  maandag 21 november 2005 @ 08:53:50 #168
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445468
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:47 schreef BreaktotheDance het volgende:

Inderdaad vooral dat laatste. Het is gewoon niet gepast. Je gaat niet iemand versieren als daar geen aanleiding voor lijkt te zijn
Misschien zie je het dan te groot.. Je hoeft niet direct iemand te versieren, maar een praatje maken hoeft niets mis mee te zijn. Als het klikt is het niet verkeerd als het dan wat verder gaat.
quote:
Ik kan het nog wel eens vaker proberen, tot nu toe leverde het niet zo heel veel op helaas
Misschien zijn of waren die vooral meiden die uiterlijk of qua uitstraling jouw interesse wekken, maar die te weinig ontwikkeld zijn voor je..
quote:
Ik ga veel naar bars/discotheken/clubs en in iets minder mate ook naar café's. Bij die laatste kun je elkaar over het algemeen wel beter verstaan, maar ik krijg een gesprek ook nog best op gang in een drukke discotheek als het moet.
Dat vind ik dan ook wel weer knap. In luidruchtige omgevingen word ik doodmoe als ik praat.
quote:
Grappig, dacht altijd dat dat wel meeviel en dat meiden altijd veel meer waarde hechtten aan karakter en in mindere mate aan hoe iemand eruit ziet
Ik hecht ook meer waarde aan karakter, maar het uiterlijk is nou eenmaal het eerste wat ik zie, en het is niet geheel onbelangrijk.
quote:
Precies

Een rustig, vriendelijk karakter, spontaan, openstaan voor veel dingen (zo ben ik zelf ook), meegaand (als in, zo nu en dan ook tijd kunnen en willen vrijmaken en niet alle ideeën om iets samen te gaan doen naar de prullenbak verwijzen). Dit zijn echter hooguit richtlijnen, natuurlijk, de ideale partner bestaat niet en dat hoeft ook absoluut niet.
De dingen die je opnoemt zijn denk ik vrij algemeen.. Ik kan mezelf ook vinden in de dingen die je noemt, en zo heel erg bijzonder ben ik toch niet denk ik. Het moet wel lukken om zo iemand te vinden.
  maandag 21 november 2005 @ 08:54:31 #169
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445472
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:50 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ik kan er eens over denken, maar ik raak alweer in paniek als ik er nog maar aan denk zoiets te moeten gaan doen

(Wat niet wil zeggen dat het niet helpt, maar waarmee ik aangeef dat het voor mijzelf niet goed kan zijn)
Misschien eerst proberen van het negatieve idee over psychotherapie af te komen.
pi_32445483
quote:

[..]

In het uitgaanscircuit zijn de conversaties meestal wat oppervlakkig (niet in de laatste plaats omdat er vaak drank in het spel is). Iemand "aan de haak slaan" is dan simpel, maar iemand ontmoeten die je na één nachtje nog boeit is lastiger...
pi_32445496
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien eerst proberen van het negatieve idee over psychotherapie af te komen.
Ik hoor het niet nodig te hebben
pi_32445517
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien zie je het dan te groot.. Je hoeft niet direct iemand te versieren, maar een praatje maken hoeft niets mis mee te zijn. Als het klikt is het niet verkeerd als het dan wat verder gaat.
Die indruk heb ik ook ja. Dus eigenlijk meet je de verwachtingen die je hebt als je een gesprekje aangaat veranderen, en niet meer zo vooruit denken.
  maandag 21 november 2005 @ 09:00:34 #173
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445543
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:56 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ik hoor het niet nodig te hebben
Er is niet zoiets als "wat hoort". Volgens mij is ook de hoeveelheid mensen die wel eens iets bij een psycholoog heeft gedaan veel groter dan je zou denken. Er wordt weinig over gepraat, omdat het kennelijk taboe is om psychologische hulp te krijgen... Toch jammer, want in sommige gevallen is zoiets een stuk sneller en effectiever dan zelf na lange tijd op de harde manier ergens achter komen.
pi_32445570
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:55 schreef Mokster het volgende:

[..]

In het uitgaanscircuit zijn de conversaties meestal wat oppervlakkig (niet in de laatste plaats omdat er vaak drank in het spel is). Iemand "aan de haak slaan" is dan simpel, maar iemand ontmoeten die je na één nachtje nog boeit is lastiger...
, je kunt het, ondanks de vroegen morgen! Nou ja, de gesprekken zijn idd oppervlakkig, maar ik krijg ze daar niet op gang. Dus voor mij is het dus zeker niet simpel om daar iemand aan de haak te slaan, ik geloof zelfs niet dat ik ooit sjans heb gehad tijdens uitgaan.

Op plaatsen waar het contact van begin af aan al wat duurzamer is werkt het makkelijker voor mij.
pi_32445575
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:58 schreef Frezer het volgende:

[..]

Die indruk heb ik ook ja. Dus eigenlijk meet je de verwachtingen die je hebt als je een gesprekje aangaat veranderen, en niet meer zo vooruit denken.
Onbewust doe ik het vaak toch Maar jullie hebben wel gelijk ja. Ik blijf het echter lastig vinden, aangezien je toch een stapje dichter bij het doel wil komen elke keer (dit is natuurlijk niet zo voor alle meiden die ik tegenkom, sommige staan me bijvoorbeeld al van tevoren niet aan of tijdens een gesprek, dan doe ik daar ook zeker geen extra moeite voor, op wat voor subtiele manier dan ook)
pi_32445577
editje: laat maar

[ Bericht 45% gewijzigd door Wolkje op 21-11-2005 09:23:33 ]
  maandag 21 november 2005 @ 09:05:03 #177
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445599
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:02 schreef Frezer het volgende:

[..]

, je kunt het, ondanks de vroegen morgen! Nou ja, de gesprekken zijn idd oppervlakkig, maar ik krijg ze daar niet op gang. Dus voor mij is het dus zeker niet simpel om daar iemand aan de haak te slaan, ik geloof zelfs niet dat ik ooit sjans heb gehad tijdens uitgaan.
Ik heb dat dan soms wat wel.. Maar de meeste mannen die mij wel zien zitten zijn echte griezels.
quote:
Op plaatsen waar het contact van begin af aan al wat duurzamer is werkt het makkelijker voor mij.
Dat heb ik ook wel ja.. Maar dat komt ook omdat ik dan meer tijd heb om mijn verlegenheid te temmen.
pi_32445616
Ik ga rennen,
pi_32445624
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb dat dan soms wat wel.. Maar de meeste mannen die mij wel zien zitten zijn echte griezels.
Griezels?
  maandag 21 november 2005 @ 09:11:22 #180
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445654
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:08 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Griezels?
Onderontwikkelde mannen die mij puur als lustobject zien, en ook weinig moeite doen om dat te verbergen.
  maandag 21 november 2005 @ 09:11:34 #181
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445659
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:08 schreef Frezer het volgende:
Ik ga rennen,
Succes.
pi_32445686
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:08 schreef Frezer het volgende:
Ik ga rennen,
pi_32445726
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Onderontwikkelde mannen die mij puur als lustobject zien, en ook weinig moeite doen om dat te verbergen.
Nee, iets dergelijks zul je mij niet zien doen, of ik moet echt LOMP bezopen zijn, maar dat ben ik eigenlijk al jaren niet meer geweest (daarvoor ook niet echt vaak trouwens). Ik drink eigenlijk altijd gewoon sociaal, niet om het lam worden. Meestal 5 tot 10 bier op een hele avond/nacht. Aangeschoten wil ik nog wel eens zijn maar zelfs dan ben ik nog prima aanspreekbaar. Op die manier met vrouwen omgaan doe ik volgens mij enkel als ik op de rand zit van een enkeltje ziekenhuis (gelukkig nog nooit zo ver gekomen) en zwarte vlekken voor mijn ogen zie
pi_32445787
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Herkenbaar. En dan enorm schrikken als je de rollen omdraait! Beste manier om van dat soort types af te komen
  maandag 21 november 2005 @ 09:25:14 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445811
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:23 schreef Mokster het volgende:

[..]

Herkenbaar. En dan enorm schrikken als je de rollen omdraait! Beste manier om van dat soort types af te komen
Ik weet niet of dat zo verstandig is. Voor je het weet vindt zo'n figuur het wel ok, en wordt je verkracht ofzo.
  maandag 21 november 2005 @ 09:27:13 #186
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445838
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:18 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Nee, iets dergelijks zul je mij niet zien doen, of ik moet echt LOMP bezopen zijn, maar dat ben ik eigenlijk al jaren niet meer geweest (daarvoor ook niet echt vaak trouwens).
Ging ik ook niet vanuit hoor. Het was alleen even om aan te geven dat als ik aandacht heb, dat het dan vaak dat soort figuren zijn. Het sloeg geenszins op jou.
quote:
Ik drink eigenlijk altijd gewoon sociaal, niet om het lam worden. Meestal 5 tot 10 bier op een hele avond/nacht. Aangeschoten wil ik nog wel eens zijn maar zelfs dan ben ik nog prima aanspreekbaar. Op die manier met vrouwen omgaan doe ik volgens mij enkel als ik op de rand zit van een enkeltje ziekenhuis (gelukkig nog nooit zo ver gekomen) en zwarte vlekken voor mijn ogen zie
Ik word soms wel geil van drank, maar ik gedraag me ook dan doorgaans wel.
pi_32445884
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ging ik ook niet vanuit hoor. Het was alleen even om aan te geven dat als ik aandacht heb, dat het dan vaak dat soort figuren zijn. Het sloeg geenszins op jou.
[..]
Snap ik
quote:
Ik ook Same here
  maandag 21 november 2005 @ 09:33:05 #188
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445922
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:30 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Snap ik
[..]

Ik ook Same here
Mocht je echter van te voren weten dat je met mij in bed belandt, voer me dan of zoveel drank dat ik spontaan in slaap val, neem zelf slaappillen, of onderga het.
pi_32445970
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:

quote:
Op maandag 21 november 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:

Mocht je echter van te voren weten dat je met mij in bed belandt, voer me dan of zoveel drank dat ik spontaan in slaap val, neem zelf slaappillen, of onderga het.
Uhm... ik voel hier wat tegenstrijdigheid...
  maandag 21 november 2005 @ 09:37:18 #190
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32445984
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:36 schreef Mokster het volgende:

[..]

Uhm... ik voel hier wat tegenstrijdigheid...
Het zijn andere situaties.

Maar dat laatste is een zeldzaamheid.
  maandag 21 november 2005 @ 09:38:46 #191
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32446014
Oh, en verder hang ik van tegenstrijdigheden aan elkaar.
pi_32446056
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Oh, en verder hang ik van tegenstrijdigheden aan elkaar.
Join the club!
  maandag 21 november 2005 @ 09:42:25 #193
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32446073
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:41 schreef Mokster het volgende:

[..]

Join the club!
Ah, ik bevind me in goed gezelschap?
pi_32446214
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ah, ik bevind me in goed gezelschap?
Misschien heeft t met mn sterrebeeld te maken (Tweeling), maar ik heb heel duidelijk twee zeer tegenovergestelde kanten: de serieuze, hardwerkende Moks tegenover de lang-leve-de-lol-neem-er-nog-eentje Moks (die nog weleens met elkaar in conflict komen).
  maandag 21 november 2005 @ 09:54:55 #195
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32446240
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:52 schreef Mokster het volgende:

[..]

Misschien heeft t met mn sterrebeeld te maken (Tweeling), maar ik heb heel duidelijk twee zeer tegenovergestelde kanten: de serieuze, hardwerkende Moks tegenover de lang-leve-de-lol-neem-er-nog-eentje Moks (die nog weleens met elkaar in conflict komen).
Op dat gebied valt het bij wel mee.. Over het algemeen zijn mijn tegenstrijdigheden iets subtieler, maar daarom niet minder vervelend voor degenen die er mee te maken krijgen.
pi_32446372
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op dat gebied valt het bij wel mee.. Over het algemeen zijn mijn tegenstrijdigheden iets subtieler, maar daarom niet minder vervelend voor degenen die er mee te maken krijgen.
Ach... je bent zoals je bent. Als degenen die tegen jouw tegenstrijdigheden aanlopen het nou eens niet als "vervelend" beschouwen, maar als "interessant" of een "uitdaging"...
En té voorspelbaar zijn is ook weer zo saai (houd ik mezelf altijd maar voor )
  maandag 21 november 2005 @ 10:02:44 #197
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_32446378
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben trouwens ook niet echt sociaal, heb allerlei soorten angsten, van faalangst tot telefoonpanie, en toch doe ik het wel redelijk. Behalve bij de vrouwen dan, maar dat boeit me momenteel niet. Wat idd ook belangrijk is is dat je gewoon met vrouwen om kan gaan en dat lukt me erg goed, voel me meer op mn gemak bij vrouwen dan bij mannen.
Hoe herkenbaar.
Met vrouwen omgaan is voor mijn ook niet echt een probleem (zeker na 2 afgebroken studies met >75% vrouwen)
Nouja, ik heb gewoon de hoop op een relatie laten varen, denk ik.
  maandag 21 november 2005 @ 10:06:04 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32446430
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:02 schreef Mokster het volgende:

[..]

Ach... je bent zoals je bent. Als degenen die tegen jouw tegenstrijdigheden aanlopen het nou eens niet als "vervelend" beschouwen, maar als "interessant" of een "uitdaging"...
En té voorspelbaar zijn is ook weer zo saai (houd ik mezelf altijd maar voor )
In de regel is het ook geen probleem hoor, maar soms ben ik net eventjes iets te onvoorspelbaar. Dan doe ik iets "dat niet bij me past".
  maandag 21 november 2005 @ 10:08:49 #199
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_32446467
Nou zeg, ik heb een hoop moeten terug lezen, bijna 1,5 topic...
En ik heb een foto van mn favo -zaak langs zien komen..
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  maandag 21 november 2005 @ 10:17:50 #200
91306 GF
Kingwood
pi_32446620
Mogge

Flinke discussie hier
Unspoken words were understood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: