Geef jouw definitie van het begrip labiel dan eens...quote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Volgens mij verstaan jullie iets heel anders onder labiel dan ik??
Dat heb ik ook altijd gedacht... Ik ben een jaar in groepstherapie geweest en ik heb de boel nu veel beter onder controle. En ja jij bent de enige die er iets aan kan doen, maar feit blijft.... Je fmoet het zelf doen, maar hulp is daarbij echt niet weg hoor....quote:Op zondag 20 november 2005 20:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
En bedankt
@Melis: Ik sta er afwijzend tegenover omdat het NIETS helpt. Ik ben al eens in 'behandeling' geweest. Ik heb toen geleerd dat de enige die er iets aan kan veranderen jezelf is, omdat het geen resultaat opleverde. Dat is zo gebleven...
Je bent dan ook wel heel zwaar de fout ingegaan.quote:Op zondag 20 november 2005 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je gaat wel erg ver om duidelijk te maken dat ik iets verkeerds gedaan heb.
Iemand die sociaal helemaal buiten de boot valt en psychologisch helemaal in de war is. Waar je ook geen fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren omdat diegene constant van stemming wisselt, maar dan ook extreem (huilbuien of overdreven vrolijk).quote:Op zondag 20 november 2005 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geef jouw definitie van het begrip labiel dan eens...![]()
Ik ben erg stabiel vergeleken bij die definitie.quote:Op zondag 20 november 2005 20:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Iemand die sociaal helemaal buiten de boot valt en psychologisch helemaal in de war is. Waar je ook geen fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren omdat diegene constant van stemming wisselt, maar dan ook extreem (huilbuien of overdreven vrolijk).
Ik zou niet graag labiel zijn![]()
Ik versta onder labiel een persoon die voortdurend van stemming en mening verandert en erg beïnvloedbaar is.quote:Op zondag 20 november 2005 20:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Iemand die sociaal helemaal buiten de boot valt en psychologisch helemaal in de war is. Waar je ook geen fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren omdat diegene constant van stemming wisselt, maar dan ook extreem (huilbuien of overdreven vrolijk).
Ik zou niet graag labiel zijn![]()
Dat is heel wat anders, toch?quote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik versta onder labiel een persoon die voortdurend van stemming en mening verandert en erg beïnvloedbaar is.![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat anders.quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders, toch?
"Labiel, zie QyRoZ"quote:Op zondag 20 november 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
Wat wordt er hier inderdaad onder labiel verstaan? Er zijn nl. zeer uiteenlopende definities in gebruik.
Ik vind juist dat jij een zeer stabiel leven hebt.quote:
Nee, het werkt niet.quote:Op zondag 20 november 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd gedacht... Ik ben een jaar in groepstherapie geweest en ik heb de boel nu veel beter onder controle. En ja jij bent de enige die er iets aan kan doen, maar feit blijft.... Je fmoet het zelf doen, maar hulp is daarbij echt niet weg hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |