abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32434155
Beste mensen,

Ik zit eraan te denken om aankomende zomer een Summer Course te volgen in Engeland. Mijn voorkeur gaat uit naar de Middlesex University in London.

Ik weet dat ik van te voren een TOEFL test moet halen, en de uitslag hiervan moet overleggen. Hetgeen hierna komt (inschrijving, reis, verblijf, inhoud course etc...) is mij geheel onduidelijk

Zijn er hier daarom mensen met ervaringen met Summer Schools? Hoe beviel het? Heb je iets aan je certificaat? Wat voor publiek 'attend' deze Summer Schools? Wat zijn de belangrijkste zaken waar je aan moet denken? etc..

[ Bericht 1% gewijzigd door Billy_Mack op 21-11-2005 08:22:28 ]
pi_32442569
Ik heb in september de European Summer University gedaan in Cherbourg, Frankrijk.

Ik vond het erg interessant en vooral ook erg gezellig, ook niet onbelangrijk .

Aan het certificaat heb ik verder niet zo heel veel, maar dat wist ik al van tevoren. De kosten werden bij mij vergoedt door de school, dus dat was ideaal .
  maandag 21 november 2005 @ 01:28:15 #3
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32443207
Oh dat klinkt best leuk, ik hou dit topic in de gaten .
pi_32446293
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,

Ik zit eraan te denken om aankomende zomer een Summer Course te volgen in Engeland. Mijn voorkeur gaat uit naar de Middlesex University in London.

Ik weet dat ik van te voren een TOEFL test moet halen, en de uitslag hiervan moet overleggen. Hetgeen hierna komt (inschrijving, reis, verblijf, inhoud course etc...) is mij geheel onduidelijk

Zijn er hier daarom mensen met ervaringen met Summer Schools? Hoe beviel het? Heb je iets aan je certificaat? Wat voor publiek 'attend' deze Summer Schools? Wat zijn de belangrijkste zaken waar je aan moet denken? etc..

Nog een speciale reden voor deze universiteit? Op zich heb ik er namelijk nog nooit van gehoord (tijd in Londen gezeten) en zie ik er veel opleidingen verpleegkunde enzo naar voren komen, lijkt me sterk gericht op beroeponderwijs. Oh, en hij ligt behoorlijk ver uit het centrum, echt heeeel ver...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_32452492
Ze bieden een wijde range aan cursussen aan Maar ik vind het ook leuk om echt in Londen Stad te zitten, suggesties?
  maandag 21 november 2005 @ 14:24:04 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32452514
Puik. Ik zie het wel zitten om zoiets in de VS te gaan doen, komende zomer.
pi_32452620
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:23 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze bieden een wijde range aan cursussen aan Maar ik vind het ook leuk om echt in Londen Stad te zitten, suggesties?
Wat is je eigen opleidings niveau en interesse? Je hebt Imperial College, London School of Economics, behoorlijk wat keuzes. Even googlen en je moet een eind komen?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_33216971
ik doe nu business maar heb een brede interesse. de inhoud van de cursus maakt me weinig uit, maar ik wil wel dat alles duidelijk en overzichtelijk geregeld is. mijn school vergoed dit niet, dus een acceptabele prijs zou mooi zijn!
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:16:20 #9
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_33239511
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:24 schreef BrauN het volgende:
op de BeF universiteit?
Remlof is een Spellings Nsb'er
  Moderator dinsdag 20 december 2005 @ 12:00:13 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33240769
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef B_BOY het volgende:

[..]

op de BeF universiteit?
Yeah
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:01:23 #11
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33240812
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef B_BOY het volgende:

[..]

op de BeF universiteit?
Het is niet enkel frituren dat de klok slaat, m'n beste.
pi_33245325
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:24 schreef BrauN het volgende:
Ja, dat lijkt mij ook wel vet. Ik ben alleen bang dat het te duur gaat zijn.
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:55:03 #13
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_33353991
Ik had hier net een vet lang lulverhaal gezet over het ISSI, maar er ging iets fout bij het verzenden @#$(&*.

Maar om het kort te houden:

ISSI is het summer science camp van het Weizmann instituut, wat een hoog aangeschreven topinstituut is. Het is voor bèta mensen die klaar zijn met de middelbare school en naar de universiteit gaan. Het onderzoek is op hoog niveau en drie van de vier weken dat je er bent doe je doordeweeks onderzoek. In de vrije tijd kun je gewoon ontspannen of ga je op reis (Jerusalem, Golan Heights, dode zee, Eilat, woestijn) en leer je de andere deelnemers kennen. Afgelopen jaar, toen ik er was, waren er 60 deelnemers uit heel de wereld, allemaal veelbelovend (Harvard, Cambridge, Yale etc.) Alles wordt voor je geregeld en betaald en je leert er erg veel. Ik kan het alleen maar aanraden, het is voor Nederlanders ook niet heel erg lastig om mee te kunnen.

Meer Info

http://www.weizmann.ac.il/zemed/english/activities.php?page_name=activities&cat=0&act=large&id=83

Daarnaast staat er op het internet ook wel veel over, het is namelijk een hoog aangeschreven instituut en zomerkamp.
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:59:33 #14
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_33354116
Nog meer info:

http://www.weizmann.nl/

Als laatste wil ik nog zeggen dat het echt fantastisch is. Als je denkt door de selectie te kunnen komen moet je het echt proberen.
pi_33397001
Mijn broer is eens naar Malta geweest, en hoefde geen extra toetsen ed te maken.

Maargoed, was ook vooral om zijn engelse taal te verbeteren
pi_33399354
Oe precies wat ik in gedachte heb voor volgende zomer
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_33866135
hehe, ik probeer nu cambridge, iemand daar ervaring mee?
pi_33869762
kan je trouwens een beurs aanvragen, want ik zie dat summerschools nogal prijzig zijn!
pi_33898638
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:37 schreef Billy_Mack het volgende:
kan je trouwens een beurs aanvragen, want ik zie dat summerschools nogal prijzig zijn!
Een Socratesbeurs bijvoorbeeld? of kan dat niet voor summerschools?
pi_34079840
quote:
Op maandag 21 november 2005 01:28 schreef Kang-He het volgende:
Oh dat klinkt best leuk, ik hou dit topic in de gaten .
wat wil jij precies gaan doen, mede JBI'er?
pi_34082175
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:37 schreef Billy_Mack het volgende:
Het zou schandalig zijn daar een beurs voor te krijgen,
ik zie zo'n summerschool meer als een veredelde vakantie, en denk niet dat je daar echt veel aan gaat hebben buiten een leuke ervaring.
Maar goed, da's mijn mening.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:59:07 #22
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34084450
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

wat wil jij precies gaan doen, mede JBI'er?
Nou ja, het klonk erg leuk die summerschool die je aan Cambridge wil gaan doen, maar ik vind het toch iets te prijzig voor iets wat je alleen maar voor de ervaring doet als het ware. Zoals hierboven ook wordt gezegd, het is een soort veredelde vakantie .

Ik steek liever m'n geld in een iets langer verblijf in het buitenland wat iets meer waarde heeft... wat intoxi bijvoorbeeld heeft gedaan in Stockholm.

Maar zo'n zeilkampje in Turkije zoals in dat artikel van je werd genoemd leek me ook wel prima .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')