Nog een speciale reden voor deze universiteit? Op zich heb ik er namelijk nog nooit van gehoord (tijd in Londen gezeten) en zie ik er veel opleidingen verpleegkunde enzo naar voren komen, lijkt me sterk gericht op beroeponderwijs. Oh, en hij ligt behoorlijk ver uit het centrum, echt heeeel ver...quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
Ik zit eraan te denken om aankomende zomer een Summer Course te volgen in Engeland. Mijn voorkeur gaat uit naar de Middlesex University in London.
Ik weet dat ik van te voren een TOEFL test moet halen, en de uitslag hiervan moet overleggen. Hetgeen hierna komt (inschrijving, reis, verblijf, inhoud course etc...) is mij geheel onduidelijk
Zijn er hier daarom mensen met ervaringen met Summer Schools? Hoe beviel het? Heb je iets aan je certificaat? Wat voor publiek 'attend' deze Summer Schools? Wat zijn de belangrijkste zaken waar je aan moet denken? etc..
![]()
Wat is je eigen opleidings niveau en interesse? Je hebt Imperial College, London School of Economics, behoorlijk wat keuzes. Even googlen en je moet een eind komen?quote:Op maandag 21 november 2005 14:23 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze bieden een wijde range aan cursussen aanMaar ik vind het ook leuk om echt in Londen Stad te zitten, suggesties?
op de BeF universiteit?quote:Op maandag 21 november 2005 14:24 schreef BrauN het volgende:
Puik. Ik zie het wel zitten om zoiets in de VS te gaan doen, komende zomer.
Ja, dat lijkt mij ook wel vet. Ik ben alleen bang dat het te duur gaat zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 14:24 schreef BrauN het volgende:
Puik. Ik zie het wel zitten om zoiets in de VS te gaan doen, komende zomer.
Een Socratesbeurs bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:37 schreef Billy_Mack het volgende:
kan je trouwens een beurs aanvragen, want ik zie dat summerschools nogal prijzig zijn!
wat wil jij precies gaan doen, mede JBI'er?quote:Op maandag 21 november 2005 01:28 schreef Kang-He het volgende:
Oh dat klinkt best leuk, ik hou dit topic in de gaten.
Het zou schandalig zijn daar een beurs voor te krijgen,quote:Op maandag 9 januari 2006 16:37 schreef Billy_Mack het volgende:
kan je trouwens een beurs aanvragen, want ik zie dat summerschools nogal prijzig zijn!
Nou ja, het klonk erg leuk die summerschool die je aan Cambridge wil gaan doen, maar ik vind het toch iets te prijzig voor iets wat je alleen maar voor de ervaring doet als het ware. Zoals hierboven ook wordt gezegd, het is een soort veredelde vakantiequote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
wat wil jij precies gaan doen, mede JBI'er?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |