abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32452982
bovendien heeft zo iemand een voorbeeldfunctie
  maandag 21 november 2005 @ 14:47:05 #212
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_32453019
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind wel dat er een verschil zit tussen

Wat een mongool!

of

Maar ik heb wel respect voor hem. Als je goed kijkt dan lijkt het net of hij het syndroom van down heeft.
Absoluut een verschil. Ik denk ook niet dat er een probleem was geweest als hij in de vluchtigheid, bij het aflopen van het veld had gezegd "Wat een mongool zeg!". Maar dit was een zinloos betoog van hem waarin hij op een serieuze en, schijnbaar weloverwogen, manier ingaat over het Down Syndroom van Temmink. Dat maakt echt wel een verschil in hoe het overkomt.

Overigens vind ik Borst in deze wel een enorme zeikerd. Nu raakt iets hem een keer en is het allemaal te vreselijk voor woorden. bah

-edit-
Hier doel ik niet op wat Drentz hieronder zegt. Dat het moeilijk is voor ouders met een handicap geloof ik best. Maar het feit dat hij zelf soms harde uitlatingen doet die maar moeten kunnen in het kader van journalistieke vrijheid, maar hier wel heisa over maakt, dat gaat er niet zo goed in

[ Bericht 14% gewijzigd door Cheiron op 21-11-2005 15:00:46 ]
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 21 november 2005 @ 14:49:39 #213
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32453060
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef Cheiron het volgende:

Overigens vind ik Borst in deze wel een enorme zeikerd. Nu raakt iets hem een keer en is het allemaal te vreselijk voor woorden. bah
Helemaal mee eens. wat een zielepiet
pi_32453141
ik had hugo ook eens in een of ander debat programma zien janken over hoe slecht de verschillende instanties met zn zoontje omgaan
"hij wordt heen en weer geslingerd van school naar school boehoehoe"
supergefrustreerd ook
pi_32453223
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:53 schreef DrDentz het volgende:
ik had hugo ook eens in een of ander debat programma zien janken over hoe slecht de verschillende instanties met zn zoontje omgaan
supergefrustreerd ook
Ik hoop voor jou dat jij geen kind met een handicap krijgt. Dan zou je wel anders praten.
pi_32453225
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:53 schreef DrDentz het volgende:
supergefrustreerd ook
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Weet je zelf hoe het is? Kom je zelf in contact met dergelijke instanties? Ik hoop het niet voor je, althans niet als vader/voogd of andere betrokkene van een hulpbehoevende.

De gezondheid/het welzijn van je kind gaat ongeveer boven alles. Daar maak je je druk om, daar vecht je voor. Als men Borst in een debatprogramma aan het woord laat over zijn zoon, dan is het zijn goed recht om zijn nood te klagen over de slechte omstandigheden waarin zijn kind zich bevindt...

En dan zeg jij boehoehoe?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32453233
... terwijl Temmink toch een groot charismatisch leider is
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  maandag 21 november 2005 @ 14:59:23 #218
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32453279
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou dat jij geen kind met een handicap krijgt. Dan zou je wel anders praten.
misschien zou het wel beter zijn als moeder natuur dit stuk ellende helemaal geen kinderen gunt !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_32453368
dat ie daardoor altijd meteen op zn pik getrapt is als het woord mongool valt, maar wel geinig.. komt ie weer met godverdomme.. klootzak!
pi_32453441
Hij is dus nog niet ontslagen maar op non-actief gezet lees ik nu.
That's all folks!
pi_32453506
Hij moet gewoon zijn excuses aanbieden en volgend jaar bij die G voetbal dag in barendrecht de hele dag helpen. Zo niet dan moet hij ontslagen worden en moet hij gewoon de hele dag zijn geld tellen en zijn blonde sletje neuken.
  maandag 21 november 2005 @ 15:10:51 #222
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32453564
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef Stansfield het volgende:
Hij moet gewoon zijn excuses aanbieden en volgend jaar bij die G voetbal dag in barendrecht de hele dag helpen. Zo niet dan moet hij ontslagen worden en moet hij gewoon de hele dag zijn geld tellen en zijn blonde sletje neuken.
Hij moet een dag helpen omdat meneer Borst dat vindt?

Komop zeg

excuses en klaar. Maar na dit seizoen zal hij toch wel in Belgie spelen of er een punt achter zetten ofzo.
pi_32453663
maar zouden jullie hem daar wel bij willen hebben dan? als ik last had van het down syndroom [ geen grapjes dat ik het wel heb ] zou ik zn hulp niet eens accepteren.. eerst mij een beetje vergelijken met temmink en dan weer schijnheilig op komen draven om te helpen.. oprotten met die vent!
pi_32453677
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:03 schreef DrDentz het volgende:
dat ie daardoor altijd meteen op zn pik getrapt is als het woord mongool valt, maar wel geinig.. komt ie weer met godverdomme.. klootzak!
Je verhaaltjes kloppen niet met elkaar
Wat een vrouw!
spits!
pi_32453696
Ja lekker makkelijk, eerst iemand ontslaan, dan op non-actief, morgen krijgt hij een waarschuwing en woensdag een bonus....
pi_32453719
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Hij moet een dag helpen omdat meneer Borst dat vindt?
Niet omdat meneer borst dat vindt. Omdat dat niet verkeerd zou staan na zo'n actie. Het is idd wel de vraag of die spelers van de G-teams hem wel willen als coach.
pi_32453740
het zijn ook los van elkaar staande anekdotes
  maandag 21 november 2005 @ 15:19:45 #228
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32453784
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Niet omdat meneer borst dat vindt. Omdat dat niet verkeerd zou staan na zo'n actie. Het is idd wel de vraag of die spelers van de G-teams hem wel willen als coach.
Als Borst dat niet zei had je nooit op t idee gekomen mongool
pi_32453811
Update 13:55
Rodriguez blijkt niet ontslagen te zijn, de voetballer is slechts voorlopig op non-actief gesteld. RBC Roosendaal zal later deze week bekendmaken welke verdere maatregelen er tegen de verdediger genomen zullen worden.
pi_32453852
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:19 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Als Borst dat niet zei had je nooit op t idee gekomen mongool
Dus omdat hij op het idee komt mag ik het niet een goed idee vinden en zeg ik het alleen maar omdat hij dat wil?????
pi_32453902
Ik vond het wel een grappige opmerking
pi_32453982
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef DrDentz het volgende:
maar zouden jullie hem daar wel bij willen hebben dan? als ik last had van het down syndroom [ geen grapjes dat ik het wel heb ] zou ik zn hulp niet eens accepteren.. eerst mij een beetje vergelijken met temmink en dan weer schijnheilig op komen draven om te helpen.. oprotten met die vent!
Als je als taakstraaf 240 uur dienstverlening krijgt en bijvorbeeld moet afwassen in een gaarkeuken, dan heb je dat maar te doen. De betrokkene wordt daar niet naar gevraagd.

Voor FR zou het goed zijn: hij beseft ineens (hopelijk) in wat voor bevoorrechte situatie hij zich bevindt.

En weet je eigenlijk wel wat het Down Syndroom is? Gezien je uitspraak 'Als ik last had van het Down Syndroom'?
Wat een vrouw!
spits!
pi_32454041
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En weet je eigenlijk wel wat het Down Syndroom is? Gezien je uitspraak 'Als ik last had van het Down Syndroom'?
Ik denk dat hij zowieso niet zo heel veel weet.
pi_32454070
duh, dat je een mongooltje bent natuurlijk
ben je zo'n agressieve voetbal hooligan met je kwade reacties ofzo? doe es rustig
pi_32454166
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:29 schreef DrDentz het volgende:
duh, dat je een mongooltje bent natuurlijk
ben je zo'n agressieve voetbal hooligan met je kwade reacties ofzo? doe es rustig
Ik bedoel het serieus.
Weet je wat het Down Syndroom is? Weet je wat het inhoudt?

Ik geef geen kwade reacties, maar reageer op je loze posts. Je roept maar wat zonder enig nadenken, zonder dat je het kunt onderbouwen.

En nee, ik ben geen agressieve voetbalhooligan nee...
Wat een vrouw!
spits!
pi_32454297
ik onderbouw het toch.. ik zeg dat ik het niet heb omdat als het zo zou staan
"als ik het syndroom van down zou hebben" iemand zou zeggen "heb je dat niet dan?"
fucking zinloos ook dit
pi_32454367
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef Cheiron het volgende:

Overigens vind ik Borst in deze wel een enorme zeikerd. Nu raakt iets hem een keer en is het allemaal te vreselijk voor woorden.

Hier doel ik niet op wat Drentz hieronder zegt. Dat het moeilijk is voor ouders met een handicap geloof ik best.
Mensen kunnen toch ook rekening houden met de context waarin Fortes het zei? Het is natuurlijk niet erg snugger maar hij heeft nooit de bedoeling gehad om mensen met down syndroom te beledigen. Beetje overgevoelig van Hugo om zich hierdoor gekwetst te voelen imo...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32454464
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Mensen kunnen toch ook rekening houden met de context waarin Fortes het zei? Het is natuurlijk niet erg snugger maar hij heeft nooit de bedoeling gehad om mensen met down syndroom te beledigen. Beetje overgevoelig van Hugo om zich hierdoor gekwetst te voelen imo...
Ach ja journalisten zijn per definitie hypocriet.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 21 november 2005 @ 16:04:08 #239
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_32455000
ik vind dat hij wel echt een stap te ver is gegaan. hij had net zogoed kunnen zeggen dat ie vond dat Temmink Kanker heeft ofzo. hiermee raak je gewoon te veel mensen.

die fortes is sowieso niet echt snugger bezig sins ie bij rbc bezig is.
pi_32455063
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ach ja journalisten zijn per definitie hypocriet.
Onzin.

Borst werd wel even te emotioneel, maar dat was even begrijpelijk.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')