Absoluut een verschil. Ik denk ook niet dat er een probleem was geweest als hij in de vluchtigheid, bij het aflopen van het veld had gezegd "Wat een mongool zeg!". Maar dit was een zinloos betoog van hem waarin hij op een serieuze en, schijnbaar weloverwogen, manier ingaat over het Down Syndroom van Temmink. Dat maakt echt wel een verschil in hoe het overkomt.quote:Op maandag 21 november 2005 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind wel dat er een verschil zit tussen
Wat een mongool!
of
Maar ik heb wel respect voor hem. Als je goed kijkt dan lijkt het net of hij het syndroom van down heeft.
Helemaal mee eens. wat een zielepietquote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Overigens vind ik Borst in deze wel een enorme zeikerd. Nu raakt iets hem een keer en is het allemaal te vreselijk voor woorden. bah
Ik hoop voor jou dat jij geen kind met een handicap krijgt. Dan zou je wel anders praten.quote:Op maandag 21 november 2005 14:53 schreef DrDentz het volgende:
ik had hugo ook eens in een of ander debat programma zien janken over hoe slecht de verschillende instanties met zn zoontje omgaan
"hij wordt heen en weer geslingerd van school naar school boehoehoe"
supergefrustreerd ook
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Weet je zelf hoe het is? Kom je zelf in contact met dergelijke instanties? Ik hoop het niet voor je, althans niet als vader/voogd of andere betrokkene van een hulpbehoevende.quote:Op maandag 21 november 2005 14:53 schreef DrDentz het volgende:
ik had hugo ook eens in een of ander debat programma zien janken over hoe slecht de verschillende instanties met zn zoontje omgaan
"hij wordt heen en weer geslingerd van school naar school boehoehoe"
supergefrustreerd ook
misschien zou het wel beter zijn als moeder natuur dit stuk ellende helemaal geen kinderen gunt !quote:Op maandag 21 november 2005 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat jij geen kind met een handicap krijgt. Dan zou je wel anders praten.
Hij moet een dag helpen omdat meneer Borst dat vindt?quote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef Stansfield het volgende:
Hij moet gewoon zijn excuses aanbieden en volgend jaar bij die G voetbal dag in barendrecht de hele dag helpen. Zo niet dan moet hij ontslagen worden en moet hij gewoon de hele dag zijn geld tellen en zijn blonde sletje neuken.
Je verhaaltjes kloppen niet met elkaarquote:Op maandag 21 november 2005 15:03 schreef DrDentz het volgende:
dat ie daardoor altijd meteen op zn pik getrapt is als het woord mongool valt, maar wel geinig.. komt ie weer met godverdomme.. klootzak!
Niet omdat meneer borst dat vindt. Omdat dat niet verkeerd zou staan na zo'n actie. Het is idd wel de vraag of die spelers van de G-teams hem wel willen als coach.quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hij moet een dag helpen omdat meneer Borst dat vindt?
Als Borst dat niet zei had je nooit op t idee gekomen mongoolquote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Niet omdat meneer borst dat vindt. Omdat dat niet verkeerd zou staan na zo'n actie. Het is idd wel de vraag of die spelers van de G-teams hem wel willen als coach.
Dus omdat hij op het idee komt mag ik het niet een goed idee vinden en zeg ik het alleen maar omdat hij dat wil?????quote:Op maandag 21 november 2005 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als Borst dat niet zei had je nooit op t idee gekomen mongool![]()
Als je als taakstraaf 240 uur dienstverlening krijgt en bijvorbeeld moet afwassen in een gaarkeuken, dan heb je dat maar te doen. De betrokkene wordt daar niet naar gevraagd.quote:Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef DrDentz het volgende:
maar zouden jullie hem daar wel bij willen hebben dan? als ik last had van het down syndroom [ geen grapjes dat ik het wel heb] zou ik zn hulp niet eens accepteren.. eerst mij een beetje vergelijken met temmink en dan weer schijnheilig op komen draven om te helpen.. oprotten met die vent!
![]()
Ik denk dat hij zowieso niet zo heel veel weet.quote:Op maandag 21 november 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En weet je eigenlijk wel wat het Down Syndroom is? Gezien je uitspraak 'Als ik last had van het Down Syndroom'?
Ik bedoel het serieus.quote:Op maandag 21 november 2005 15:29 schreef DrDentz het volgende:
duh, dat je een mongooltje bent natuurlijk
ben je zo'n agressieve voetbal hooligan met je kwade reacties ofzo? doe es rustig![]()
Mensen kunnen toch ook rekening houden met de context waarin Fortes het zei? Het is natuurlijk niet erg snugger maar hij heeft nooit de bedoeling gehad om mensen met down syndroom te beledigen. Beetje overgevoelig van Hugo om zich hierdoor gekwetst te voelen imo...quote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Overigens vind ik Borst in deze wel een enorme zeikerd. Nu raakt iets hem een keer en is het allemaal te vreselijk voor woorden.
Hier doel ik niet op wat Drentz hieronder zegt. Dat het moeilijk is voor ouders met een handicap geloof ik best.
Ach ja journalisten zijn per definitie hypocriet.quote:Op maandag 21 november 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch ook rekening houden met de context waarin Fortes het zei? Het is natuurlijk niet erg snugger maar hij heeft nooit de bedoeling gehad om mensen met down syndroom te beledigen. Beetje overgevoelig van Hugo om zich hierdoor gekwetst te voelen imo...
Onzin.quote:Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ach ja journalisten zijn per definitie hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |