Dan zou temming zich dus ook niet aangesproken of beledigt moeten voelen, omdat hij van zichzelf weet dat hij niet het syndroom van down heeft?quote:Op maandag 21 november 2005 18:53 schreef DrDentz het volgende:
hoezo zou je je aangesproken voelen als je van jezelf weet dat je niet regelmatig de liefde met een geit bedrijft
Ik denk dat dat het hele punt is!quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef Terreros85 het volgende:
''wat een mongool'' was minder erg geweest dan dat wat hij nu gezegd heeft.
Je kan je toch wel inleven in andere mensen? Dat jij je niet aangesproken voelt, hoeft niet te betekenen dat iemand anders die er veel meer een band er mee heeft, zich ook maar niet aangesproken hoeft te voelen. Je kan toch niet voor iemand anders gaan bepalen wat hij wel of niet aanstotend mag vinden en waar hij zich wel of niet prettig bij voelt?quote:Op maandag 21 november 2005 19:00 schreef DrDentz het volgende:
nou als temmink uitgescholden wordt voor hoer van psv dan voel ik me niet aangesproken
Dat is een van de grote problemen van deze tijd, veel mensen kunnen dat dus niet.quote:Op maandag 21 november 2005 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan je toch wel inleven in andere mensen?
Terwijl de bedoeling exact hetzelfde was geweest......quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef Terreros85 het volgende:
''wat een mongool'' was minder erg geweest dan dat wat hij nu gezegd heeft.
En terecht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:41 schreef matthijst het volgende:
Ook mooi: half Nederland valt over die opmerking, maar degenen waar het echt om gaat interesseert het vrij weinig: Stichging Voor Donw-syndroom blabla's vond het allemaal maar overdreven dat ie op non-actief was gesteld
oh okquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef ILCILA het volgende:
overdrevendie jongen moet gewoon een maandje of 2 uit de eredivisie geknikkerd worden, laat maar even op een wat lager niveau zich bewijsen dat hij normaal kan doen
nu dusquote:Op maandag 21 november 2005 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zit morgenavond bij Barend en Van Dorp. Rond 22.30 op Talpa.
* Dos37 eens is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:57 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En terecht.
Die schijnheilige collectieve verontwaardiging kan mij gestolen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |