geweldig hequote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
whehehe, net een Smokey and the bandit moment.
achtervolging en en ik dacht in aanraking te komen met een vrachtwagen, vlieg ik zo onder die trailer door, politie klapt er bovenop (was op een groot kruispunt) en ik was ze kwijt
ik knalde dus de eerste keer vol op een vrachtwagenquote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
achtervolging en en ik dacht in aanraking te komen met een vrachtwagen, vlieg ik zo onder die trailer door, politie klapt er bovenop (was op een groot kruispunt) en ik was ze kwijt
Ik herken het gevoelquote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik kap er mee, politie missies gaan kut, en kan me even beter mee stoppen om af te koelen
Zelf vind ik het prachtig om op een 2-baans weg vol tegen de achter/zijkant van een vrachtwagen te knallen, waardoor hij op de lege weghelft zijn lading verliest. Dat houd de politie ook altijd tegenquote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
Ik had 600.000 ounties nodig, gehaald! Rij ik de bocht door liggen er gewoon spikes zonder enige waarschuwing/politiequote:Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik herken het gevoelGaat echt pittig worden met milestones, soms zit ik me kapot te ergeren hier
Klinkt bekendquote:Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik herken het gevoelGaat echt pittig worden met milestones, soms zit ik me kapot te ergeren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor het ontbreken van de spoiler tag, forum is new to me, don't kill the noobs!
[ Bericht 5% gewijzigd door coolhva op 21-11-2005 15:51:22 ]
Gelukkig kom ik nu kijkenquote:Op maandag 21 november 2005 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Lul
Post spoiler-tags, je hebt nu het einde verklapt
Waar ben jij nu precies?quote:Op maandag 21 november 2005 16:04 schreef Koenz0r het volgende:
Tjing Tjing, ik ben weer van de partij
Mooi om te horenquote:Op maandag 21 november 2005 16:12 schreef truSteh het volgende:
Die klote milestones voor #2 willen maar niet lukken, hoef er nog maar 1 dan kan ik #2 racen, net word genaait door een spikestrip blokkade om een hoekje die uiteraard ook niet op de rader stond
Nope khoef niet te werkenquote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooi om te horen![]()
Dan kan ik nog je misschien inhalen![]()
Moet je nog werken vanavond?
Tis toch ook een Need for Speed topicquote:Op maandag 21 november 2005 16:27 schreef Koenz0r het volgende:
Forum heeft highspeed..
Dat ze al gelijk uit de bocht vliegen heb ik nog weinig last van. Al weet ik het af en toe voor elkaar te krijgen om de eerste gelijk total loss te rammen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:38 schreef truSteh het volgende:
Ik word echt compleet para van die politie, hebben die lui gvd een iq van -150 ofzo. Downtock Rockport beginnen die milestones telkens, die klootzak vliegt met 50km/h al uit de eerste bocht, en dan moet ik eerst nog 5 minuten rijden met 1 mannetje achter me aan voordat er eindelijk iets op gang komt, plus nog eens een paar keer terug rijden zodat meneer me neit kwijt raakt.
Is hier altijd weer goed voor een paar godvers en nog wat scheldwoorden. Ik had ze zelfs een keer op 700m afstand doordat ze allemaal crashde. Zetten ze opeens hun warpengines aan en dan zijn ze binnen de kortste keren weer op zo'n 150m.quote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef truSteh het volgende:
Aaaaaaaaaaargh die catch up begint echt op me zenuwen te werken. Godverdomme de gehele race hou ik die vent op 500m afstand ofzo, en jahoor de laatste 5% komt ie ineens met een door god verboden kut snelheid voorbij razen, terwijl ie net crashde.. verziekt gewoon compleet zo'n spel, als ik verdomme eerlijk aan het rijden ben en eerste rijdt moet zo'n kut script het natuurlijk weer verzieken..
maarja waar maak ik me nog druk om
dit kan je toch gewoon uitschakelenquote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef truSteh het volgende:
Aaaaaaaaaaargh die catch up begint echt op me zenuwen te werken. Godverdomme de gehele race hou ik die vent op 500m afstand ofzo, en jahoor de laatste 5% komt ie ineens met een door god verboden kut snelheid voorbij razen, terwijl ie net crashde.. verziekt gewoon compleet zo'n spel, als ik verdomme eerlijk aan het rijden ben en eerste rijdt moet zo'n kut script het natuurlijk weer verzieken..
maarja waar maak ik me nog druk om
Niemand die weet wat die impound strikes doen?quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef Atreidez het volgende:
Kicke spel, zaterdag en zondag gespeelt en zit op 25% ofzo. Heb helaas nog maar 2 auto's kunnen gappen van me tegenstanders en de rx8 heb ik zelf maar gehouden als backupautootje naast mijn A4q. Maarre ik heb dus ook al 2 impound strikes ofzo, en dan kan ik toekennen aan mijn bestaande auto's. Wat doet een impound strike?!
niet in me careerquote:Op maandag 21 november 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
dit kan je toch gewoon uitschakelen
niemand die ook dit hatelijke probleem heeftquote:Op maandag 21 november 2005 16:50 schreef Repeat het volgende:
Ik snap hier echt niks van, ik kan wel gewoon mn gaspedaal configureren als gas, maar het rempedaal niet. Als ik op enter druk bij accelereren en dan op gas pedaal komt die er gewoon te staan, maar als ik dan op enter druk bij remmen dan pakt ie hem niet. Terwijl in windows toch ook het rempedaal ontvangen wordt. Heeft er iemand ook zoiets gehad (en opgelost)? Want zonder rem heb ik er geen reet aan
Zeker goedquote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De "Mission Impossible" muziek tijdens pursuits vind ik brilliant
Succes met Razorquote:Op maandag 21 november 2005 17:03 schreef truSteh het volgende:
#2 is defeatedKheb ze pink slip en een unique performance upgrade
Razor asshole here I come
'k heb zelf de pedalen als aparte assen ingesteld (kan je doen bij het spelbesturingen scherm)...quote:Op maandag 21 november 2005 17:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
niemand die ook dit hatelijke probleem heeft
Bij spelbesturingen in het configuratiescherm heb ik die optie niet om aparte assen of combined in te stellenquote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb zelf de pedalen als aparte assen ingesteld (kan je doen bij het spelbesturingen scherm)...
Bij het instellen zie je dan bij gas geven "combined pedals" staan en bij remmen "brake".
Bij de demo waren op de één of andere manier het gas- en rempedaal omgedraaid, maar je kunt ook tijdens het spelen de controle-instellingen wijzigen, dus dat was zo opgelost...
Tja, de McLaren heeft alles gewoon alquote:Op maandag 21 november 2005 17:21 schreef truSteh het volgende:
Dankje
Die McLaren rijd er lekker, alleen zijn er geen performance upgrades meer beschikbaar, me Lambo is gewoon sneller![]()
Ik heb een logitech MOMO Racing stuur...quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bij spelbesturingen in het configuratiescherm heb ik die optie niet om aparte assen of combined in te stellen
een force feedback-stuur is wel kicken, hoor...quote:Op maandag 21 november 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik speel gewoon lekker op het toetsenbord
Zeg ik dan van nietquote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
een force feedback-stuur is wel kicken, hoor...
Zal ik er antwoord op geven?quote:Op maandag 21 november 2005 18:39 schreef truSteh het volgende:
Politie rijdt net zo hard als jijzelf, of harderAlhoewel, ik klokte met me lambo 370km/h , vraag me af of ze dat nog inhalen
Je auto is wel lelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
De eerste race tegen Blacklist #3 heb ik ruim gewonnen
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05471/lalalla.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Nummer negenquote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef Retuobak het volgende:
Dat is toch de #10 Koenz0r? (heb ook net die pinkslip gewonnen)
Ahhhquote:Op maandag 21 november 2005 19:47 schreef Retuobak het volgende:
Net ff gechecked, je moet nu pas aan #9 Koenz0r, dus je hebt nog meer content over![]()
Kom maar opquote:Op maandag 21 november 2005 19:11 schreef truSteh het volgende:
Ik trek je er vierkant uit man met me McLaren
Waar ben jij nu dan als ik het mag vragenquote:Op maandag 21 november 2005 20:32 schreef truSteh het volgende:
Trouwens. Ik stop er meeMoet nog wat shit voor school maken
Dus je kan me weer inhalen moder8or
Aha. Nou dat haal ik nog lang nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:37 schreef truSteh het volgende:
Moet nog 1 milestone voordat ik tegen Razor mag
Het was inderdaad even wennen. Maar je hebt het zo in controlequote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef Backhander het volgende:
Ik heb het vanmidag bij Daan gespeeld en de besturing is wel ff wennen maar de autos enz. zijn wel stoer!!
Je hebt alle pinkslips tot nu toe?quote:Op maandag 21 november 2005 21:14 schreef ZigoSOS het volgende:
Ja
Heb nu net #10 verslagen, en eindelijk Porsche Cayman S, die rijdt heerlijk vergeleken met mn vorige auto's:
-Golf GTI
-Golf GTI
-A4
-Supra
-Rx8
-Eclipse
-Cayman S eindelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |