Siesta is smiddags.quote:Op zondag 20 november 2005 20:51 schreef APK het volgende:
Zoek het allemaal maar effe uit, tijd voor mijn siesta. [afbeelding]
done!quote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Versabommie, het klopt niet helemaal, hier moet de stem van Maurisico nog bij, hij heeft vóór jou zijn stem uit gebracht. Hieronder staat zijn stem, wil je dit nog eventjes aanpassenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie motivatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maurisico
Jappie ontzettende lul de behanger mede dankzij mij zit je op de bank.... 2 punten eraf met de vriendelijke ziekte....
huidige stand
Kribbet: 98
Maurisico: 96
Jappie: 92
Kleintje: 92
quote:Op zondag 20 november 2005 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
BTW...ik lach wel maar ik heb geen lolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bommie wat goed zegquote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
was ik maar als was in een mand
dan kon ik lekker liggen blijven
in geur van zilt bezwete lijven
verbleekt door zon, geschuurd door zand
was ik maar als was aan een lijn
verblindend zou ik naar je zwaaien
kom dichterbij, ik wil je aaien
verleidend intensief robijn
frisse wind door al mijn draden
warmend licht bespeelt mijn huid
nog niet droog maar vastberaden
in golven fluweel met kanten randen
lonk ik naar jou zonder geluid
was ik maar als was in je handen
da's dichten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Hier klopt iets niet, Versabommie had Kleintje op 90 gezet en dat is nu weer terug gedraaidquote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Versabommie, het klopt niet helemaal, hier moet de stem van Maurisico nog bij, hij heeft vóór jou zijn stem uit gebracht. Hieronder staat zijn stem, wil je dit nog eventjes aanpassenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie motivatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maurisico
Jappie ontzettende lul de behanger mede dankzij mij zit je op de bank.... 2 punten eraf met de vriendelijke ziekte....
huidige stand
Kribbet: 98
Maurisico: 96
Jappie: 92
Kleintje: 92
ja ga eerst maar eens zeuren tegen wicked he!quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maurisico óók nog ff in het lijstje van de stemmers?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KWALLIE! Ingrijpen svp!quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, Versabommie had Kleintje op 90 gezet en dat is nu weer terug gedraaidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zet zo een goede lijst neerquote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, Versabommie had Kleintje op 90 gezet en dat is nu weer terug gedraaidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O heerlijk!!quote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATTENTIE! DE GEILE LEIDER NEEMT HET WOORD!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen die vandaag tegen de losers gestemd heeft mag na 0.00u wederom een stem uitbrengen. Dit alles om die reet van Kleintje in de finale te krijgen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE MEDEDELING!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ff snel voordat Gert het ziet ...quote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef Wickedangel het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.AND THE VOTES FROM THE WICKEDANGEL JURYJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jappie en Kribbet heb ik mede op die bank geholpen, dus die ga ik echt geen minpunten geven.
Heel goedquote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zet zo een goede lijst neerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hier nog 1quote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
was ik maar als was in een mand
dan kon ik lekker liggen blijven
in geur van zilt bezwete lijven
verbleekt door zon, geschuurd door zand
was ik maar als was aan een lijn
verblindend zou ik naar je zwaaien
kom dichterbij, ik wil je aaien
verleidend intensief robijn
frisse wind door al mijn draden
warmend licht bespeelt mijn huid
nog niet droog maar vastberaden
in golven fluweel met kanten randen
lonk ik naar jou zonder geluid
was ik maar als was in je handen
da's dichten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je wel, we zijn er erg blij meequote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef Wickedangel het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.AND THE VOTES FROM THE WICKEDANGEL JURYJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jappie en Kribbet heb ik mede op die bank geholpen, dus die ga ik echt geen minpunten geven.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ff snel voordat Gert het ziet ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scheepjes varen,quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef lovebear het volgende:
hier nog 1
Tranen lopen over mijn wangen
Voor 1 ding wat ze verlangen
Voor 1 ding wat ze willen
Om hun honger te stillen
Een kusje van jou
O als je eens weten zou
Hoeveel ik om jou geef
Degene voor wie ik leef
quote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je wel, we zijn er erg blij meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijna goede richtingquote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Scheepjes varen,
Rozen bestaan,
Mijn liefde voor Bommie,
Zal zeker vergaan!
Zoiets...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou ook zomaar kunnen...ik zat meer aan zoiets te denken...quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Scheepjes varen,
Rozen bestaan,
Mijn liefde voor Bommie,
Zal zeker vergaan!
Zoiets...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mooi ogen, die knappe lachquote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Scheepjes varen,
Rozen bestaan,
Mijn liefde voor Bommie,
Zal zeker vergaan!
ik accepteer de cookies.
Das geen gedicht maar gewoon een soort verhaalquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen...ik zat meer aan zoiets te denken...
Als hij groot is, koop ik een auto
Kan hij die 's zaterdags wassen.
En een gazon. Dat moet hij dan maaien.
Oude vrouwtjes jaag ik de straat op.
Kan hij die helpen oversteken.
Knaapjes het wakke ijs. Die moet hij
redden met levensgevaar.
Eenmaal toch moet ik het meemaken dat ik
goedkeurend hem op de schouder kan kloppen.
diep in de ogen kijk, verlegen mompel:
'Bommie, Jappie is trots op je.'
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat weten we ook wel, zag eerder op de dag dat ik van iemand (quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik hou ze wel in de gaten hoor KribbetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop