Mooi...dat geeft mij ff de tijd om een filmpie over een berebek van 70 gig te downenquote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
Wie van die kneuzen geef ik een douw?
IK GA STEMMUUUUUUH YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ergens waar de lucht blauw is en t zonnetje schijnt![]()
Bommie komt weer met een evangelie van 10000 paginas.quote:
bij mij ook hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
[..]
bij mij is het al aardig donker hoor
quote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef APK het volgende:
[..]
Bommie komt weer met een evangelie van 10000 paginas.![]()
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben bang dat er sowieso een hoop mensen nu afhaken met het stemmen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
[..]
M-en-A een dag verlengen vind ik niet echt onredelijk![]()
Er hebben tot nu toe 11 mensen gestemd en dat is in vergelijking met alle andere dagen zeker niet representatief.
Om de bank-zitters een eerlijke kans te geven denk ik dat een extra dag de mogelijkheid krijgen om je stem uit te brengen een prima oplossing is.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef PC eend het volgende:
Pffff ik ben bijgelezen![]()
Ik wou nu even gaan stemmen, maar de huidige regels staan me niet aan, ik wacht nog wel even![]()
Waggel ff met je eenden kont naar pagina 1 in de OP staat alle spelregels.quote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef PC eend het volgende:
Ik wou nu even gaan stemmen, maar de huidige regels staan me niet aan, ik wacht nog wel even![]()
Als een zon die nooit meer ondergaatquote:Op zondag 20 november 2005 20:34 schreef lovebear het volgende:
....of je past het aan zodat het toch weer leuk wordtquote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Soms blijkt het vooropgezette karakter van een spel nou eenmaal dood te bloeden, en daar moet je je dan als spelleiding bij neerleggen.
Wat liefquote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef demins het volgende:
[..]
Als een zon die nooit meer ondergaat
Zo voel ik jouw warmte, die door mij gaat
Maar weer een gedichtje d'r tegenaan gekieperd, omdat ik even weg ben...
Gelijk heb je......2 uur verder en we hebben weer een compleet nieuw setjequote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef PC eend het volgende:
Joh, maak je niet zo druk.quote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben bang dat er sowieso een hoop mensen nu afhaken met het stemmen.
(Voorop gesteld dat dit niet de bedoeling van M-en-A is, want wij vinden dat als je meegespeeld hebt in de voorronde dat je de PLICHT hebt om ook in het finale-spel je stempel mee te blijven drukken).
Maar ook gisteravond kwamen er een aantal op het laatste moment nog stemmen, dus om nu al de regels aan te passen gaat me ook wel erg ver.
Soms blijkt het vooropgezette karakter van een spel nou eenmaal dood te bloeden, en daar moet je je dan als spelleiding bij neerleggen.
Maar gelukkig hoeven wij de regels niet te maken en we wachten gewoon rustig af hoe het spel verder loopt. We zullen echt niet de eerste zijn die nu afhaken met het geven van stemmen, maar ook niet-finalisten mogen hun mening geven als er spelregelwijzigingen zijn.
ja leuk is dat he, zit te fourmmen, tv te kijken en te streamen.....en dan heb ik het niet eens over die 40 stemmen in mijn hoofd, waarvan 1 er nadrukkelijk op sjans uit is want die bekt steeds : "IK KOM JE HALEN". En dan zeggen ze dat vrouwen beter in staat zijn meerdere dingen tegelijk te doen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Goh dat werd tijd slakje van me...![]()
Even Gooische Vrouwen kijken
Er hebben er AL 11 gestemdquote:Op zondag 20 november 2005 20:44 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, maak je niet zo druk.
Al stemt er maar één persoon. Boeiuh!
Er zal -ooit- een winnaar komen.![]()
Vandaag maar eens nietquote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef APK het volgende:
[..]
Bommie komt weer met een evangelie van 10000 paginas.![]()
Versabommie, het klopt niet helemaal, hier moet de stem van Maurisico nog bij, hij heeft vóór jou zijn stem uit gebracht. Hieronder staat zijn stem, wil je dit nog eventjes aanpassenquote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
MWUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
De rest moet nog
Ikquote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
MWUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
Motivatie
Buiten het feit dat ik Jappie een uitmuntend slechte loooser vin, die ala BB Rob iemand op het oog neemt om over te zeiken in de trend van :"wat bommie deed was zo intens gemeen", doelend op niets, is die bovendien zo lelijk dat er vroeger een biefstuk om zijn nek gebonden moest worden anders wilde zelfs de hond niet met hem spelen. Dit neemt echt niet weg, dat ik wel gecharmeerd ben van zijn pogingen tot afzeiken danwel beledigen. Het nivo is er niet maar de wil om eraan te werken zie ik terug in het vervelende schoftje. Derhalve mag hij wat mij betreft in de finale om te leren af te gaan sans rancune!
Wie zegt dat ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja leuk is dat he, zit te fourmmen, tv te kijken en te streamen.....en dan heb ik het niet eens over die 40 stemmen in mijn hoofd, waarvan 1 er nadrukkelijk op sjans uit is want die bekt steeds : "IK KOM JE HALEN". En dan zeggen ze dat vrouwen beter in staat zijn meerdere dingen tegelijk te doen.
BTW...ik lach wel maar ik heb geen lolquote:Op zondag 20 november 2005 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik...ik moe
![]()
ik moet hier toch echt...pffffrrr
echt tegen protesteren.....
![]()
![]()
was ik maar als was in een mandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |