Chantalquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan heb je op de verkeerde plank in de videotheek gekeken!![]()
![]()
![]()
Niet miepen mutsen. Afkeer van mijn leiderscapaciteiten kunnen jullie in de volgende stemronde duidelijk maken.quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeffff........ nog meer stemfraude...... gelegaliseerde dubbele stemmen![]()
De grote leider komt er niet meer uit volgens mij,is zijn dictator gezag over de regels aan het kwijt raken.
![]()
Ik ben er toch tijdens het hele spel vanuit gegaan dat regels echte regels waren. Nu lijkt het toch een beetje op manipulatie door de finale-kandidaten![]()
Mijn (persoonlijke) mening is om terug te gaan naar de oorspronkelijk aangemaakte regels van dit finale-spel. Afspraak is Afspraak.![]()
Hey Chantal! Lekker bitchie ben je weer bezig, door je post al bij voorbaat tot hilarisch te bombarderen! Verder alles goed?quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das waarquote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid laat hem maar, hij denkt sier te kunnen maken met andermans grapjes, bij gebrek aan eigen fantasie![]()
Ja hoor prima... Hoest met jou? Al een beetje bijgekomen van de schrik?quote:
Volgens mij is dat de enige plank waar jij naar kijkt...sterker, ik denk dat jij een hele verzameling op sterk water hebt staanquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan is de essentie van het spel dus al verloren gegaan.quote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef APK het volgende:
[..]
Niet miepen mutsen. Afkeer van mijn leiderscapaciteiten kunnen jullie in de volgende stemronde duidelijk maken.![]()
Ik ben lekker de baa-haas! Ik ben lekker de baa-haas! Na-na-na-na-na-na!quote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel, maar daar ben ik absoluut op tegen!!!!!![]()
Gewoon terug naar de oorspronkelijke regels die geldig waren aan het begin van het nieuwe finale-spel. Niks geen aanpassingen. Nu niet en straks ook niet!!![]()
Moet je het weer verklappen? Ik kan jou ook niks vertrouwelijks vertellen op MSN he?quote:Op zondag 20 november 2005 20:25 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij is dat de enige plank waar jij naar kijkt...sterker, ik denk dat jij een hele verzameling op sterk water hebt staan![]()
![]()
Zo lelijk ben je toch niet...quote:Op zondag 20 november 2005 20:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja hoor prima... Hoest met jou? Al een beetje bijgekomen van de schrik?
Je klinkt nou net als een kleuterquote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben lekker de baa-haas! Ik ben lekker de baa-haas! Na-na-na-na-na-na!![]()
En het boeit mij geen fuck als ik als eerste moet vertrekken, dat geeft mij meer tijd om de regels te veranderen.![]()
Ik niet... Jij wel!quote:
M-en-A een dag verlengen vind ik niet echt onredelijkquote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel, maar daar ben ik absoluut op tegen!!!!!![]()
Gewoon terug naar de oorspronkelijke regels die geldig waren aan het begin van het nieuwe finale-spel. Niks geen aanpassingen. Nu niet en straks ook niet!!![]()
Ja erg gevaarlijk met een bitch spelletjes spelen...quote:
Wat dat blondje zegt.quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
M-en-A een dag verlengen vind ik niet echt onredelijk![]()
Er hebben tot nu toe 11 mensen gestemd en dat is in vergelijking met alle andere dagen zeker niet representatief.
Om de bank-zitters een eerlijke kans te geven denk ik dat een extra dag de mogelijkheid krijgen om je stem uit te brengen een prima oplossing is.![]()
Goh dat werd tijd slakje van me...quote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
IK GA STEMMUUUUUUH YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veel plezierquote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Goh dat werd tijd slakje van me...![]()
Even Gooische Vrouwen kijken
Waar zit jij precies?quote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
Wie van die kneuzen geef ik een douw?
Spannendquote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
Wie van die kneuzen geef ik een douw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |