quote:Op zondag 20 november 2005 17:26 schreef teamlead het volgende:
Oke.. dan stem ik nu ook maar even
en dan nu...
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie
Jappie Vaak irritant tot op het bot, absoluut niet zichzelf, te veel met het spelletje bezit... en daarom juist een waardige finalist
Kleintje: Tsja, what can I say... Die foto's doen je geen kwaad...![]()
Kribbet: Ik heb het gevoel dat jij nog niet klaar bent hier... Ik verwacht veel van je in de finale
Maurisico: Tsja.. iemand moet de minpunten krijgenEn ik neem het liever op tegen de overige bankzitters in de finale dan tegen jou
Kribbet: 98
Maurisico: 96
Jappie: 94
Kleintje: 92
M-en-A
ChantalC
Cuall
APK
Style
Lovebear
Demins
Kleintje
Jappie
Teamlead
De rest moet nog
Je noemt Kleintje een gemiddelde poster. OMG wat heb je gedaan?quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef PH52 het volgende:
Ik heb gemerkt dat de gemiddelde poster hier het verdomt om terug te lezen en zodoende na enige tijd vergeet wie haar vrinden zijn. Ook heeft zij een beetje moeite met namen onthouden. Daarom speciaal voor Kleintje een nieuwe avatar, misschien blijft er dan nog wat hangen. Overigens, wat vinden jullie er van?
Ik ben zeer teleurgesteld in de opstellers van de verkiezingsregels die her verbieden dat van de lijst gepleurde users nu ook als extra trap na ook nog eens niet meer mee mogen stemmen in deze procedure.![]()
Wat ik heb gedaan ? Ik heb haar aanbeden, blindelings gesteund, plassen bedekt met mijn jas om haar voetzolen te sparen, kortom ik heb de grond aanbeden waar zij op liep. En wat krijg je? Ze weten je naam niet eens!quote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef demins het volgende:
[..]
Je noemt Kleintje een gemiddelde poster. OMG wat heb je gedaan?![]()
Van een notaris, en dus ook van haar hlupje, wordt verwacht dat je erop toeziet dat alles volgens de regles verloopt en dat iedereen gelijke kansen krijgt Trut !quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Van een notaris, en dus ook van haar hlupje, wordt verwacht dat je erop toeziet dat alles volgens de regles verloopt en dat iedereen gelijke kansen krijgt Trut !
Ik weet niet zeker of die hoofdletter daar goed staat.![]()
Heb je hem al ergens anders geprobeerd?quote:Op zondag 20 november 2005 19:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Van een notaris, en dus ook van haar hlupje, wordt verwacht dat je erop toeziet dat alles volgens de regles verloopt en dat iedereen gelijke kansen krijgt Trut !
quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
...en trek een broek aan, je staat voor lul![]()
Klein puntje van kritiek, o grote klereleider, maar verandert in deze zinssamenstelling is met een t. GNA GNA GNA GNA ) en Na na nanana.quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! HIER SPREEKT DE ZOON VAN KIM YOO SOON!
![]()
Geen idee hoe het schema veranderd door dit dictatoriaal decreet -misschien een finale met 4 personen?- maar zeker is dat het op 10 december afgelopen is. Dan ga ik namelijk op vakantie.
EINDE MEDEDELING.
![]()
We letten er echt wel op de kansen die iedereen krijgt.quote:Op zondag 20 november 2005 19:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij,quote:Op zondag 20 november 2005 19:37 schreef lovebear het volgende:
Ik ben een man, en een man hoort achter zijn lul aan te lopen. Ik durf er tenminste open en bloot voor uit te koemn in tegenstelling tot die mietjes hier.quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
[..]
doe jij eens eventjes kallum
![]()
Dat Kleintje niks meer met je te maken wil hebben hoef je niet op ons te gaan botvieren![]()
...leer typen en trek een broek aan, je staat voor lul![]()
Nieuwe spelling, per dictatoriaal decreet.quote:Op zondag 20 november 2005 19:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Klein puntje van kritiek, o grote klereleider, maar verandert in deze zinssamenstelling is met een t. GNA GNA GNA GNA ) en Na na nanana.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je hem al ergens anders geprobeerd?![]()
Wat lief van jequote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Jij,
een adem in harten
een bloem, een fontein
zo krachtig van leven
het toppunt van zijn
Gewoon maar een gedichtje, omdat je zo lief bent!![]()
Ik zou hier normaal gesproken graag op reageren, maar gezien je woordkeuze lijkt me dat dat in dit geval beter door Versabommie en/of Gert gedaan kan wordenquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben een man, en een man hoort achter zijn lul aan te lopen. Ik durf er tenminste open en bloot voor uit te koemn in tegenstelling tot die mietjes hier.![]()
koemnquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben een man, en een man hoort achter zijn lul aan te lopen. Ik durf er tenminste open en bloot voor uit te koemn in tegenstelling tot die mietjes hier.![]()
Hier past slechts onderdanig zwijgen.quote:
Als jij zo voor lul wil staan, ben je voor mij een eikelquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lijkt me een btje lulligquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat zijn geen typefouten, dat is gvd dialect. Kan ik het helpen dat ik dialectisch ben. Weet je hoelang ik daar al voor behandeld wordt / Weer een jaar psycho-analyse naar onze lieve leider. En bedankt!quote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Als jij zo voor lul wil staan, ben je voor mij een eikel![]()
...lees voortaan je reacties eerst even door en haal de type-fouten er eerst uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |